יום שישי, 24 ביוני 2016

אליס משיקה קולקציית לבני נשים פלאס סייז

אליס, חנות לבני הנשים הקסומה בגן העיר, משיקה קולקצייה חדשה של לבני נשים פלאס סייז. ריי שגב, סטייליסטית ודוגמנית במידות גדולות, ובלוגרית המלווה נשים בקבלה עצמית הציגה את הקולקציה החדשה של אליס. 
אליס משיקה קולקציית לבני נשים פלאס סייז

ריי שגב – החזיה האדומה מקשטת את התחרה השחורה מתחת לחולצה
ריי מספרת לנו על הקשיים שיש למתבגרות בהשלמה עם הגוף המשתנה, שלא תמיד מתפתח בקצב ובצורה שאנו רוצות וכשאנו עוברות הריונות ולידות הגוף משתנה. חשוב למצוא איזון ולקבל את עצמנו, כי אנחנו לא דוגמניות דקיקות עם חזה בדיוק בגודל המושלם ובכל זאת כל אחת מאיתנו יש לה את היופי, החן והסקסיות שלה. ריי לא קטנה אבל חתיכה ויפה. הנה סטים עם תחרה בפלאס סייז – גם באדום ולבן. העיקר שיתאים לגוף!

קולקציית פלאס סייז באליס: גם תחרה אדום ולבן – תמונה יח"צ
ריי מסבירה שברכישת חזיות צריך סבלנות. מומלץ למדוד ולא להתעצל, לכל דגם יש גזרה משלו, ולא תמיד היא מתאימה. בעיקר בנות צעירות שגדלות צריכות להתאים את החזיה היטב, למדוד כמה קאפים והיקפים על מנת להתאים את החזיה המושלמת למבנה גופן המשתנה. זה קצת מאמץ אבל התוצאה משתלמת כשהחזייה מתאימה – נוחה והולמת את הגוף. ריי אוהבת את הקולקצייה של אליס, כי כל אשה, בכל גזרה, תוכל למצוא בה משהו בשבילה – משהו יפה ומחמיא וכך בכל גזרה וגודל, גם בפלאס סייז אפשר להיראות סקסית ויפה. ריי ממליצה על קולקציית פלאס סייז של אליס, שנותנת פתרונות לנשים גדולות יותר ומשדרת צבעוניות ואופנתיות.


פלאס סייז לא רק שחור – תמונה יח"צ
 לקולקציית פלאס סייז של אליס 4 מאפיינים:
1. יופי וטרנדיות – כולל הטרנד של תחרות, כותנה משולבת בתחרה, בצבעים עזים ובסטים תואמים. אחד הדברים החזקים הקיץ הוא ביגוד תחתון עם אמרה וצבע חזק שבולט דרך הבגד שמעליו (הסתכלו על התמונה של ריי, החזייה האדומה מציצה מתחת לשמלת התחרה השחורה). תוכלו לקרוא עוד על הדגמים באליס הקיץ בכתבה קולקציית קיץ 2016 של אליס.
2. טווח גדלים ומידות להתאמה מושלמת – באליס יש גם מידות מ-AA65 ועד I10, כולל גדלים פחות סטנדרטיים (כמו היקף קטן וקאפ גדול). ויש המון דגמים למידות גדולות!
3. איכות גימור גבוהה – הכוללת בטנות נעימות מכותנה בכל הדגמים פרט לדגמי תחרה שקופים.
4. מחירים נגישים – בין 100-550 ש"ח.
תוכלו להתרשם ממבחר דגמים של חזיות פלאס סייז של אליס שצילמתי בחנות. 

חזיות מקולקציית פלאס סייז של אליס
למי שלא מכירה את אליס, אני ממליצה לבקר, אפילו סתם להתרשם מהחנות. הביקור בחנות יכניס אתכן לעולם המופלא של עליסה בארץ הפלאות – עיצוב הפנים, הצבעים, והגימור. פשוט כייף להכנס לעולם המופלא הזה. רק קבלו אזהרה – הדגמים של הביגוד התחתון בחנות מהממים ופשוט תרצו הכל! 

אליס ממוקמת בגן העיר בתל אביב, ויש כרגע מבצעים – 20% על חזיות עד סוף יולי 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr