יום שבת, 18 ביוני 2016

כרית הנקה מויסקו

כרית הנקה מויסקו היא הדבר החדש בתחום כריות ההנקה. כרית הנקה מספקת תמיכה טובה לגוף האם והתינוק ועוזרת למנוע כאבי צוואר ויד בשעות ההנקה המרובות. הויסקו מקבל את צורת הגוף ונותן תמיכה, הוא היפו אלרגי והכיסוי ניתן לכביסה.
כרית הנקה מויסקו

אחרי שהנקתי במצטבר למעלה משנתיים, אני יכולה להעיד הכרית הנקה היא אביזר חיוני ביותר. מבלים הרבה זמן בהנקה, כשעתיים שלוש ביום בחצי השנה הראשונה וגם בלילה כשממש עייפים ותמיכה טובה מורידה עומס מהכתפיים והידיים ומקלה מאוד.
לאחרונה הוזמנתי לסקר מוצרי ויסקו של ComfortLiving להריון ולידה. בחרתי כרית הנקה מויסקו כמתנה ליולדת.
 ויסקו הוא החומר המודרני במזרנים וכריות. הוא סוג של ג'ל שפותח על ידי נאס"א לשימוש בחלל. הוא רך ונעים במיוחד ויש לו תכונה של זכרון (הוא נקרא באנגלית Memory Foam), כלומר הוא מקבל את צורת הגוף או האיבר הנשען עליו ו"זוכר" אותו.  פיזור המשקל מתבצע באופן שווה והתוצאה היא תמיכה מושלמת ורכות נהדרת. כיום הוא המילה האחרונה במזרנים, כריות וכשכבת ריפוד שקונים בנפרד למזרנים קיימים. היתרון, כמובן בכרית הנקה מויסקו שהיא נוחה במיוחד גם לאם וגם לתינוק ונותנת תחושה עוטפת ומפנקת.
הויסקו היפו אלרגי ולא מצטברת בו קרדית האבק. מילוי פתיתי הויסקו של הכרית אינו מאבד מהנפח שלו ולא "שוקע" ולכן לא צריך מילוי וריפוד מחדש, יש גם אחריות לשנתיים.


ויסקו – פותח על ידי נאסא
הכרית מגיעה במספר צבעים. אני בחרתי בצבע יוניסקס כמתנה ליולדת בהנחה שהכרית תשמש ליותר מילד אחד כדי שהצבע יהיה נייטרלי.


הכרית מרווחת וגדולה יחסית מה שהופך אותה לנוחה במיוחד. הצטלמתי איתה להדגמה של הגודל. מידותיה 55X66 וניתן לגלגל אותה לאחסון קומפקטי יותר כשהיא לא בשימוש. 

הכרית עטופה בכיסוי בד נושם ונעים שניתן להסרה ולכביסה רגילה ב-30 מעלות.


אני ממליצה לשמור את הקופסא והשקית המקורית ולאחסן את הכרית מגולגלת כשמסיימים להניק "עד התינוק הבא". גודל הקופסא המקורית בקרוב 25X30X30 כך שזה ממש לא נורא. 

וכמה טיפים להנקה:
– התארגני בנוחיות להנקה. אל תרוצי בהיסטריה כשהתינוק בוכה. התארגני ושבי בנוחיות. הכיני לך מקום נח עם תמיכה, כוס מים, טלויזיה אם תרצי, הדליקי מזגן אם חם. עדיף להתמודד עם שתיים שלוש דקות של תינוק בוכה בזמן ההתארגנות ולהרגיש נוח בזמן ההנקה שלוקחת זמן. הנקה לא נוחה תקשה עליך להתמיד לאורך זמן ויכולה ליצור כאבי צוואר, כתף, מרפק ושורש כף יד.
– קחי עזרה אם את מתקשה, גם בתשלום, היועצות עוזרות מאוד.
– הצטרפי לקבוצת אמהות שיתנו לך עצות ויתמכו בך כשיש לך קושי.
ולאלו שקונים את הכרית מתנה. זו מתנה נפלאה, רק וודאו לפני כן שהיולדת מתכננת להניק או דאגו לפתק/אפשרות החלפה.
מידע:
הכרית משווקת על ידי Miya Baby
מחיר: 299 ש"ח
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr