יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

לונדון 88 – מכנסיים מעוצבים ייחודיים

לונדון 88 הוא מותג מכנסי נשים חדש יחסית, טרנדי ומלא סטייל שמבוסס על צביעת מכנסיים בטכניקות מיוחדות שמקנות לו מראה יפהפה ועמידות גבוהה. המותג נמכר בבוטיקים ורשתות ברחבי הארץ בסביבות 300-400 ש"ח והוא נח וכייפי!
לונדון 88 – מכנסיים מעוצבים ייחודיים

המכנסיים של לונדון 88 הם מכנסיים מעוצבים במיוחד. העיצוב מתבטא בבד "לבן" שמיובא מחו"ל ובצביעה שמבוצעת בארץ בטכניקה יחודית, מה שמאפשר ללונדון 88 להגיע בדיוק לגוונים הרצועים ולא בהכרח לצבע חלק ואחיד, מה שתורם לעיצוב המיוחד של המכנסיים. מבוצעת גם פיקסציה (קיבוע) של צבע כך שהוא לא ישתנה ולא ירד או יחלש אחרי הכביסה.
הצביעה של המכנסיים הם ב-7 אפשרויות שונות מצביעה ועד הכתמה בעבודת יד. המכנסיים כחולים או שחורים ומשנים את הצבע ב-15 תחנות ביניים מהתחלת העיבוד ועד למוצר הסופי. כל הצביעה ולבסוף כביסה כחלק מבקרת האיכות של המכנסיים מבוצעות בארץ, רק הבדים מיובאים. לגימור המכנסיים יש שימוש באביזרים כדי להקנות להם מראה טרנדי במיוחד.


יש מגוון רחב של דגמים למותג, הנה כמה שתפסתי בעדשת המצלמה שלי ביום צילומים של המותג שנערך לא מזמן. 

בלונדון 88 מתמקדים רק במכנסיים, זה העסק שלהם, והתוצאה היא מגוון רחב של גזרות ועיצובים שכל אחת תוכל למצוא  דגם מתאים. העיצובים מתוחכמים וכוללים ספורט אלגנט לכל שעה, כאלו, שבהחלפת נעליים וחולצה יתאימו מהעבודה ועד היציאה לסרט או לבילוי של אחרי הצהרים, גם כשצריכים לצאת ישר מהעבודה. יש בד, ג'ינס ודמויי עור בגזרות צעירות. בלונדון 88 שמים דגש על נוחות המכנסיים, גמישות הבד והתפרים כדי שניתן יהיה ללבוש את המכנס בנוחות למשך שעות רבות.
 כדאי לדעת שבכל שבועיים מגיעה לחנויות קולקצייה חדשה של מכנסיי של המותג, כל הזמן מחדשים ומעדכנים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא מכנס עבודה ולהתחדש גם באמצע העונה.
את לונדון 88 הקימו נתן צ'רחין (מנהל ובעלים) ואבנר צ'רחין (בעלים) לפני כ-4 שנים אך הם בתחום הטכסטיל מזה 30 שנה.
כרגע המותג מייצר רק מכנסי נשים.
טווחי המידות עד 46-48  מתחיל מ-Y יאנג עד מידה 4.
מחירי המכנסיים בסביבות 300-400 מחיר נגיש בהחלט, מה שנקרא Affordable Chic.
חדר הצוגה של לונדון 88 נמצא ברחוב אילת 29 בתל אביב יפו.
המותג נמכר בכ-100 נקודות בכירה בארץ  – בבוטיקים ורשתות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr