יום שני, 19 בספטמבר 2016

מצעים מעוצבים לילדים ולמבוגרים של Snurk

מצעים מעוצבים לילדים ולמבוגרים של Snurk הם מקוריים באופן שיקשט כל חדר ויעשה לילדים שמח להיכנס למיטה. המצעים האיכותיים 100% כותנה מגיעים בעיצובי תלת מימד מיוחדים: בריכת כדורים, נסיכות, אבירים, בלרינות, כדורגלנים ועוד לילדים. למבוגרים  עיצובי קש, סל,צמר, בריכה, ועוד.
מצעים מעוצבים לילדים ולמבוגרים של Snurk

לילדים מוצעים שלל דגמים מודפסים שמהווים תחפושת עם דמויות וגיבורים. למשל: נסיכות, אבירים, בלרינה, אסטרונאוט, ועוד. כל אלו יעוררו את הדמיון של הילד או הילדה כשיכנסו למיטה ובעצם "יתחפשו". לפחות בתקופה הראשונה לשימוש במצעים, מובטחת כניסה קלה למיטה! 

מצעים מעוצבים לילדים – תצלום יח"צ חו"ל
למותג Snurk יש סיפור איך הכל התחיל. פגי ואריק (היא פרסומאית) המציאו מצעים בעיצוב קופסת קרטון ומדרכה במטרה לייצר רווחים לתרומה להומלסים חסרי בית בהולנד. המצעים הפכו ללהיט ונחטפו ובעקבותיו הם יצאו עם מותג של מצעים בעיצובי תלת מימד "מגניבים".
מהסדרה של מצעים מעוצבים לילדים של Snurk ניסיתי את מצעי "בריכת כדורים" היוניסקס. המגיעים בצבעים שמחים ועזים במיוחד – ממש כמו בריכת כדורים. חלק מהעיצוב התלת מימדי והקורץ של המצעים האלו שיש ידיים ורגליים שמציצות מבריכת הכדורים. 
הנה צילום מקרוב של הידיים והרגליים המציצות.
 המצעים מתאימים לסדין הורוד של הילדה. 

כפי שניתן לראות המצעים מתאימים גם למיטת הבן – עם סדין כחול. 

והכי הכי מגניב כשהילד (או הילדה) שוכב במיטה – יש אפקט שהידיים והרגליים שלו/שלה מציצות. לא פלא שהוא מחייך כשהוא נשכב במיטה. 

מצעים מעוצבים לילדים – בריכת כדורים
סבתא חשבה שמדובר בבריכת עדשי שוקולד. אמרתי לה שתבחר לעצמה מצעי ממתקים, לבנים שעליהם יש הדפס של ממתקים שקיים בעיצובי Snurk.
צילום יח"צ חו"ל
המצעים עשויים מ-100% כותנה אירופאית עבה ואיכותית. הם שמתנקים היטב בטמפרטורה נמוכה ומספיק לכבס אותם ב-40 מעלות בלבד.
מצעים מעוצבים לילדים מתאימים במיוחד כמתנה שימושית. גם שימושי ומשתלם להורים וגם מתנה כייפית לילד שנהנה ממנה. שילוב מושלם!
המחירים לסט מצעים מעוצבים לילדים או למבוגרים (הכוללים ציפה+ציפית ללא סדין) הם 300 ש"ח לסט לבודד ו-450 ש"ח לסט זוגי.
את המצעים המעוצבים של Snurk ניתן להשיג באתר Snurk ופופון.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr