יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

נוטרי פפטיד – סדרה חדשנית של ג'יג'י קוסמטיקה

נוטרי פפטיד היא סדרה חדשנית מבית ג'יגי' קוסמטיקה שמבוססת על טכנולוגיה חדשה PhotoGlow שמזינה את תאי הקולגן ישירות למראה קורן. הסדרה מועשרת במבחר רכיבים חדשניים נוספים שיחד מהווים את הקו החדש בטיפוח העור. ניסיתי שני מוצרים בסדרה וההמלצה מפורטת פה.
נוטרי פפטיד – סדרה חדשנית של ג'יג'י קוסמטיקה

לאחרונה נחשפתי לכמה חידושים בתחום הטיפוח המבוססים על פטנטים בינלאומיים (הזכרתי בין השאר את ה-Renovage וה-Aquaxyl). החידוש האחרון הגיע מבית ג'יגי' קוסמטיקה, אחת החברות הישראליות המוכרות והמפורסמות בארץ ובעולם במוצרי טיפוח ייעודיים. הסדרה החדשה נקראת נוטרי פפטיד Nutri Peptid ומבוססת על טכנולוגיה שמעשירה ומזינה את התאים באופן ממוקד ובשחרור איטי של חומרים פעילים באמצעות טכנולוגית PhotoGlow.
PhotoGlow היא קפסולה מיקרוסקופית המכילה חומרי הזנה (בעיקר אצת כלורלה וולגריס המאיצה בניית קולגן ומופעלת בספיגת אור חיצוני) שמשוגרים באמצעות פפטיד מסוים ישירות (ובאופן ממוקד) לתאים הפיברובלסטים (תאי הקולגן). החומרים הפעילים שבקפסולה משתחררים בשחרור איטי לאורך זמן בתוך התא ומעודדים ייצור קולגן ומראה קורן.
הקפסולה של ג'יג'י ומוצרי הטיפוח מכילים מבחר חומרים פעילים שמשתחררים סביב תאי הקולגן ובתוכם לאפקט מכסימלי. בין החומרים הפעילים בסדרת נוטרי פפטיד: 
·         כלורלה וולגריס מיצוי אצות שבחשיפה לאור מסייע בטעינת האנרגיה התאית ותומך בייצור קולגן.
·         Galactoarabinan פוליסכריד המופק משרף טבעי בשיטות מיצוי מוגנות בפטנט. בעל משקל מולקולרי נמוך הנספג היטב בעור  ומזרז התחדשות תאי עור, מצמצם קמטים ואיבוד מים ומהדק את העור. בנוסף הוא מגן על העור ומסייע לפיזור אחיד של מסנן הקרינה הנפוץ טיטניום דיאוקסיד.
·         תמצית שיח ערבה קנדי Canadian Willow Herb פועל כאנטי דלקתי ואנטי אוקסידנט. טוב גם נגד אקנה.
·         Redensin שילוב של צמח הגוגל ההודי וחומצה הילארונית שממלא קמטים במכניזם דומה להזרקה. הוא מגביר צבירה של  טריגליצרידים בתאי השומן על שהעור ומעניק נפח. מעניק לחות ונפח מבפנים כלפי חוץ.
·         SabiWhite מופק מכורכום, בעל תכונות הבהרת העור, אנטי בקטריאלי ואנטי אוקסידנט ומגן קרינת UVB. אגב, למרות שהוא  מופק מכורכום, הוא חסר צבע.
·         HentoWhite מבוסס על נגזרת של Resorcinol שהראה תוצאות מצויינות בהפתחתת נקודות כהות והבהרת עור ללא  תופעות לוואי.
·         חומצה הילארונית כבר דיברתי בבלוג רבות על החומצה ההילארונית שמעצימה את הלחות ומעודדת ייצור קולגן.
סדרת נוטרי פפטיד משמשת בריכוזים פעילים במיוחד בטיפולים המבוצעים על ידי הקוסמטיקאיות והמכונים העובדים עם ג'יג'י. בארוע ההשקה ראינו הדגמה של טיפול עם מוצרי הסדרה. הטיפול אצל הקוסמטיקאיות של ג'יג'י מאפשר שימוש בחומרים פעילים מרוכזים יותר בסדרה. אחרי הטיפול משלימים את הטיפוח עם מוצרים הביתה.

המוצרים בסדרת נוטרי פפטיד:
·         ג'ל ניקוי – Clearing Cleanser
·         קרם לחות לעור יבש – Instant Moisturizer
·         קרם לחות לעור שמן –  Balancing Moisturizer
·         קרם לילה מזין – Nutri Night Cream
·         סרום חיוניות –  Vitality Serum
·         קרם עיניים –  Eye Contour Cream
·         מסכה מטהרת – Purifying Clay Mask
·         מסכת יופי –   Hydra Vitality Mask
אגב, המוצרים בסדרת נוטרי פפטיד אינם מכילים מסנני קרינה, הם "דחוסים" בחומרים פעילים וההמלצה היא למרוח בנפרד לפני היציאה לשמש מסנן קרינה לפי הצורך.
בין המוצרים ניסיתי את סרום חיוניות ומסיכה מטהרת.
סרום חיוניות Vitality Serum
הסרום מסדרת נוטרי פפטיד מכיל את קפסולות ה-PhotoGlow שמטרתן לחדור לתא ולסייע לו נגד סימני ההזדקנות של העור ולהעניק לו מראה קורן. הסרום מעשיר את העור במרכיבי לחות זמינים ומעודד ייצור קולגן.
הסרום מבוסס על המרכיב הפעיל של מולקולת ה-PhotoGlow ומכיל חומצה לקטית, חומצה גליקולית וכלורלה.
אופן השימוש: למרוח מעט סרום על עור נקי בפנים ובצוואר, אפשר למרוח סביב ארובות העיניים (עד עצם הלחי הקרובה לעין) במקום סרום עיניים.


חוות דעתי
הסרום לבן-שקוף בעל ריח עדין ונספג כהרף עין.
למרות שעדיין לא הכרתי את כל מוצרי הסדרה (חלקם עדיין לא מיוצרים באופן מלא ושוטף), לדעתי הסרום הזה הוא אחד המוצרים החשובים בסדרה משום שהוא ממוקד מטרה ואינו צריך לעשות תפקיד נוסף פרט להחדרת החומרים הפעילים, בעיקר ה-PhotoGlow ה"טעון" לעור (כמו טיהור, הענקת לחות, וכו). הוא עדין במיוחד ומתאים לכל עור ונספג היטב לתוך העור הנקי, מה שמבטיח שפעילותו תהיה מכסימלית. אני ממליצה עליו בכלל, ואם החלטתן לבחור בתכשיר אחד בסדרה – זה המוצר לדעתי.
סרום חיוניות Vitality Serum מסדרת נוטרי פפטיד (30 מ"ל) 189 ש"ח.
 מסיכה מטהרת  Purifying Clay Mask
המסיכה מסדרת נוטרי פפטיד משלבת חימר וחומרים אנטי-בקטריאליים ומרגיעים עם מולקת ה-PhotoGlow להזנת העור ומתן אפקט קורן ועידוד ממוקד לייצור קולגן.
רכיבי המסיכה העיקריים:
·         חימר – מייבש בעיקר מצבי אקנה
·         אבץ וטריכלוזן – לחיטוי ומניעת אקנה
·         מולקולת ה-PhotoGlow המכילה חומצה לקטית, חומצה גליקולית ואצת כלורלה וולגריס
·         Chlorphenesin – מרגיע ומרפה שרירים – שאגב מומלץ על ידי ה-FDA להרגעת פטמות בהנקה
אופן השימוש: למרוח שכבה עבה על עור רטוב, להשאיר על העור 3-5 דקות עד שהמסיכה מתחילה להתייבש ואז לשטוף היטב. חשוב למרוח קרם לחות אחרי השימוש במסיכה.
המסיכה מתאימה לכל עור רגיל לשימוש של פעם בשבוע, אך מומלצת במיוחד למי יש עור שמן ו/או מצב של אקנה, אז כדאי להשתמש בה בתדירות גבוהה יותר. 

חוות דעתי
המסיכה לבנה סמיכה ויוצרת שכבה על העור. יש לה ריח מאוד עדין (דומה לסרום) וכמעט שלא מורגש. היא מתחילה להתייבש די מהר וההרגשה שהיא "מחזיקה את העור" ומהדקת אותו כשהיא מתייבשת. היא קלה להסרה והעור נראה בהיר וצח ומרגיש חלק ורענן. אחרי השימוש מרחתי קרם לחות. למרות שהעור שלי לא שמן לא הרגשתי שהמסיכה מייבשת והעור הרגיש נעים מאוד אם כי קצת ערום וחלק, כאילו שזו מסיכת פילינג. למרות שאני לא מאוהבות מסיכות החימר, אני  מרוצה מהמסיכה וממליצה עליה.


מסיכה מטהרת Purifying Clay Mask מסדרת נוטרי פפטיד (50 מ"ל) מחיר: 139 ש"ח
ג'יג'י קוסמטיקה (GIGI) היא אולי החברה הותיקה בארץ שלה מעבדות משלה. המוצרים של ג'יגי' בשימוש אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי ברחבי הארץ ונמכרים דרכם. בעבר כתבתי על טיפולי מזותרפיה חדשים  שהחברה פיתחה. החברה נמצאת בחוד החנית של החידושים בתחום הטיפוח, רוכשת טכנולוגיות ומבצעת מחקרים ופיתוחים עצמאיים. ג'יג'י אינה מנסה על בעלי חיים.
אגב, בהכרזת הסדרה החדשה הוצגה בפנינו איבונה קרוגליאק הפרזנטורית החדשה של ג'יגי'. איבונה היתה הפרזנטורית של ג'יג'י לפני 20 שנה וחזרתה לחברה כשהיא מייצגת את האשה הבוגרת והפעילה המתאימה לערכי החברה וקהל היעד שלה. איבונה מספרת על שגרת הטיפוח שלה, שרובה קלה ומהירה, שאפשר להספיק אותה גם ביום יום כשעסוקים. אני מאוד מתחברת לפרזנטורית מבוגרת יותר שגם היא, כמונו, נלחמת בקמטים ובהתבגרות העור.

איבונה קרגליאק עם בתה, מיכל חלילי מדריכה ראשית (מימין), וחיים זר סמנכ"ל ג'יגי'. צילום: רפי דלויה
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr