יום שבת, 18 במרץ 2017

תיק איפור לנסיעות – פריטים קומפקטיים לדרך

מה כדאי לשים בתיק האיפור לנסיעות? הנה כמה פריטים קלים וקומפקטיים שנוח לשים בתיק האיפור כשיוצאים ולנסיעות – מקונסילר, סטיק לפיסול, סומק קומפקטי ועוד דברים שכדאי שיהיו תמיד בתיק. רק צריך לבחור נכון ואפשר למצוא כמעט הכל בגרסה קטנה וקלה מבלי להתפשר על האיכות.
תיק איפור לנסיעות – פריטים קומפקטיים לדרך

כשיוצאים לכל היום וצריך לתקן איפור, או בנסיעה, כדאי לשים דגש על גודל ומשקל הפריטים עם זאת לא צריך להתפשר על האיכות. הנה כמה מוצרים מעולים שמאפשרים לעשות הכל – אפילו הצללות והדגשות בלי לנפח את התיק. המוצרים שבחרתי הם קונסילר, סטיק פיסול וסומק קומפקטיים של מייבלין, ולא לשכוח מגבונים בבודדים וגם עזרה ראשונה אם יש גירוי בעין.
קונסילר דרים לומי טאצ' Dream Lumi Touch של מייבלין
קונסילר והיילייטר קומפקטי במיוחד שמגיע בצורה של טוש, עם מברשת בקצה שלו. סיבוב קל של הקצה האחורי שלו מוציא צבע ישירות על המברשת. למעשה מדובר בקונסילר מובנה במברשת, מה שהופך אותו לשניים באחד ועושה אותו מתאים במיוחד לנשיאה בתיק לתיקון האיפור כשנמצאים מחוץ לבית או לקחת לנסיעה. יחד עם זה, מדובר בקונסילר רגיל לכל דבר לשימוש ביתי. הוא לא כבד, ונוח מאוד לשימוש.
מגיע בשלושה גוונים. ניתן להשיגו כרגע במבצע בכ-30 ש"ח.
סטיק פיסול מאסטר קונטור וי שייפ – Master Contour V Shape Duo
אחת הטכניקות החשובות לאיפור היא הצללה והארה. המטרה שלה לתת עומק לפנים ולהדגיש את עצמות הלחיים (ועל הדרך לתקן עוד כמה פגמים). ללמוד עוד על הצללות והארות, ניתן לקרוא את הכתבה: איך מפסלים פנים? מדריך להארות והצללות.
הסטיק של מייבלין מגיע בצורת עפרון שמן ונח לשים אותו בתיק. לא צריך מברשת וניתן למרוח באמצעות האצבעות. מגיע בשלושה גוונים. עכשיו במבצע 35 ש"ח.
סומק פייס סטודיו מאסטר בלאש
זהו סומק במשקל נוצה. קטן וקומפקטי בעל צבע עשיר ומרקם מעודן. בבית כדאי להשתמש בו במברשת רחבה, ולמרוח בצורה מעגלית תוך חיוך באיזור ה"תפוח" של הלחי. אם לא משתמשים בהצללות אפשר למרוח לכיוון עצם הלסת. לתיק כדאי לחפש מברשת קטנה יותר ורצוי עם ידית קצרה שיכנס לתיק האיפור בתיק. עכשיו במבצע 30 ש"ח.
עוד פריטים שימושיים
בנוסף למוצרים האלו שנכנסים אצלי לתיק האיפור הנייד, יש עוד שני מוצרים שאני ממליצה לקחת בתיק במיוחד בטיולים: מגבונים לידיים בבודדים, וטיפות עיניים בסיגלס.
טיפות עיניים רפרש Refresh
כשנמצאים מחוץ לבית נחשפים לאבק ולחפצים זרים, סובלים מהיובש באויר, בעיקר בחמסינים של האביב והסתיו, וקורה גם שהאיפור נכנס לעיניים בטעות ומציק. כדאי להחזיק בתיק האיפור והטואלטיקה (לי יש כזה תיק שכולל קיסמי שיניים, משככי כאבים,ועוד) גם טיפות לעיניים. היום יש טיפות קומקפטיות שמגיעות בסינגלס – משתמשים וזורקים. אלו טיפות של דמעות טבעיות ומאוד מרגיעות בעת גירוי או יובש, גם בישיבה ממושכת מול המחשב. אריזה של 30 בקבוקונים עולה 54.20 ש"ח (יש הנחות בקופות החולים) להשגה בפארמים ובבתי המרקחת. ללא חומרים משמרים. 
בנוסף, כדאי להחזיק בתיק מגבונים בסינגלס. ניתן לרכוש אותם עכשיו במארזים בחנויות, כמו את המגבונים של קוויק. אגב, זה גם מתאים להניח על שולחן הארוח כדי שהאורחים יוכלו לרענן את הידיים בלי לקום מהשולחן ומבלי להסתפק במפית יבשה. מחיר מארז קוויק של 40 מפיות לחות בניחוח פירות מרענן באריזות אישיות 14.90 ש"ח. יש בצבע כסף וזהב.

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr