יום שלישי, 25 באפריל 2017

קפסולת היופי של אליזבט ארדן Beauty in a Capsule

קפסולת היופי של אליזבט ארדן היא קפסולה סרמייד ייחודית לטיפוח עור הפנים. במהלך חודש מאי יחכה לכם בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון שבנתב"ג פודיום קפסולת יופי עם מיצגי מולטימדיה שבו יאבחנו את סוג עורכם ומצב הלחות שלו באמצעות עט היופי תוך 3 שניות. תוכלו להתנסות במוצרי הטיפוח ותקבלו במתנה זוג קפסולות סרמייד. במבצע מיוחד על כל קניית זוג מוצרים הכוללים מוצר אנטי אייג'ינג תקבלו תיק נסיעות עם מוצרים מוקטנים מתנה.
קפסולת היופי של אליזבט ארדן Beauty in a Capsule
אליזבט ארדן היא חברת מוצרי טיפוח ותיקה. החברה הותיקה הוקמה כבר בשנת 1934 על ידי אליזבט ארדן (שמה האמיתי היה פלורנס נייטינגייל גרהאם) שפתחה סלון יופי כבר ב-1910. אליזבט ארדן היתה יזמית פורצת דרך בהקמת החברה בתקופה לנשים לא היתה אפילו זכות בחירה.  היא היתה החלוצה של הקוסמטיקה המדעית והאמינה שקוסמטיקה טובה מקורה בעבודה עם רופאים ומדענים. המותג זכה ב-135 פרסים שונים.

קפסולת היופי של  אליזבט ארדן בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג

במהלך חודש מאי יופעל בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מתחם היופי Beauty in  a Capsule  שבו ינתן מידע על מוצרי אליזבט ארדן ויבוצע אבחון סוג העור ומצבו במכשיר חדשני HydraTest. במתחם תוכלו להצטלם סלפי ולהעלות לרשתות ותקבלו זוג קפסולות סרמייד חינם! בנוסף, אם תרכשו שני מוצרים של אליזבט ארדן שאחד מהם מסדרת האנטי-אייג'ינג, תקבלו תיק טיפוח במתנה עם דוגמיות מוצרים מהסדרות Prevage ו-Ceremide.

HydraTest – אבחון סוג ומצב העור

HydraTest הוא מכשיר חדשני ברמת דיוק גבוהה המשרת רופאי עור לסיווג את סוג העור ואת רמת הלחות שלו. המכשיר נראה כמו עט שנוגע בלחי למשך 3 שניות. זה לא כואב ולא מציק, ואחרי 3 שניות נשמע צפצוף ואז מופיע האבחון. אני התנסייתי ואף גיליתי שמצב הלחות של פני טוב 37% שזה נורמלי. אולם כמה מחברותי גילו שהן מיובשות והלחות של פניהן היתה באיזור 30%. כדאי להן לשתות יותר ולהעניק לפנים יותר לחות באמצעות תכשירי טיפוח.

השרות ינתן חינם בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בין ה-30 באפריל ועד ה-29 במאי.

קפסולות הסרמייד  Ceremide Capsules Daily Youth Restoring Serum

אחד החומרים פורצי הדרך של אליזבט ארדן הוא הסרמייד. סרמידים הם חלקי רקמת החיבור שמחברים את תאי העור. ליפידים אלו הם חצי מרקמת החיבור. מגיל 30  יש ירידה הייצור הסרמידים. ירידה שמחמירה בגיל 40-50 לרמה של כ-30% מהרמה המקורית. המוצר המוביל של הסרמייד הוא קפסולות היופי.
קפסולות סרום הסרמייד של ארדן מכילות מנה קטנה ומדוייקת בכמות שמתאימה בדיוק למריחה אחת על עור הפנים והצוואר. הקפסולה מכילה סרמידים, חומצות שומן,  ויטמין A, רטינול, תמצית זרעי בוראג' ועוד חומרי טיפוח, ללא חומרי שימור ומתחלבים, ללא ריח ובושם וללא צבע. הקפסולה, אגב, עשויה מחומר מתכלה צמחי וידידותית לסביבה. אגב, הקפסולה אינה מכילה חומרי שימור בגלל שהיא אטומה עד לשימוש הבודד.

הכמוסות זהובות ונוחות לשימוש ולקחת לטיולים. הן נעימות מאוד לשימוש והעור מרגיש נהדר אחרי השימוש בהם ממש מיידית. עשיר בלחות ורך. היתרונות העיקריים של הסרום בקפסולות שהוא משפר את גוון העור ומרקמו, ממזער קמטים וממצק, מעניק לחות ומגון על העור. כדאי להשתמש בקרם הגנה במקביל לשימוש, בגלל הרטינול בשבסרום. לאליזבט ארדן יש מגוון רחב של מוצרים, בנוסף לקרם היום מסדרת סרמיד יש גם סרום חדשני שנקרא סופרסטארט המכיל מרכיב פרוביוטי לאיזון העור.
מידע
Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum - כמוסות סרום סֶרָמיד לחידוש הנעורים של העור, 60 קפסולות (כ-30 מ"ל), 79.90 דולאר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
Ceramide Lift and Firm Day Cream Broad Spectrum Sunscreen SPF30 - קרם על בסיס סרמיד לשעות היום, להרמה ולמיצוק, בעל מקדם הגנה SPF 30, 50 מ"ל, 86 דולאר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
סרום סופרסטארט Serum SuperStart - לחיזוק ההגנה הטבעית של העור ולהמרצת התחדשות העור. 30 מ"ל, 56 דולאר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr