יום שני, 17 באפריל 2017

סדרת Extraordinary Oils של לוריאל פריז המבוססת על שמנים ארומטיים

סדרת Extraordinairy Oils מבית לוריאל פריז המבוססת על שמנים ארומטיים הושקה לאחרונה. הסדרה מכילה שילוב שמני ורד, ארגן, רוזמרין, מזון מלכות, לבנדר ועוד. הסדרה כוללת שמן לאיזון העור, קרם יום לעור רגיל, קרם הזנה לעור יבש, ומסיכת לילה.סדרת Extraordinary Oils של לוריאל פריז המבוססת על שמנים ארומטיים

שמנים אתרים וצמחי מרפא היו תמיד חלק מהקוסמטיקה הטבעית והדרמו-קוסמטיקה. לאחרונה ניכר שיש התחזקות במגמה והשנה נתקלתי בלא מעט שילובים של שמנים אתריים וצמחי מרפא במוצרי הקוסמטיקה, ושימוש גובר בשמני גוף ופנים בכלל. חברת לוריאל פריז לא נשארת מאחור גם במגמה זו. הסדרה החדשה של לוריאל, Extraordinary Oils מביאה את השמנים הטבעיים האתרים לקרמים ומשיקה גם שמן הזנה.
הנה מידע על המוצרים בסדרה (מתוכם ניסיתי את קרם-מסיכת הלילה):

קרם מסיכת הזנה (לילה) בתוספת שמנים ExtraOrdinary Oil – Sleeping Oil-Cream (Night)

זהו קרם לילה שמשמש גם כמסיכת לחות (שניים באחד) המכיל שילוב שמנים אתריים ומזון מלכות. בין הרכיבים שבו יש שילוב של החומרים הבאים:
·         שמן ארגן – מקנה לחות ואנטי דלקתי, אחד מהשמנים היקרים בעולם! הוא עשיר בסקוולן (שהוא דומה ללחות הטבעית של ההעור) ומכיל כמות גבוהה של ויטימין E וחומצות אומגה 3,6, ו-9. הוא ידוע כמרפא מחלות ופגעי עור ועוזר לטיפול בצלקות, סימני מתיחה ועוד.
·         שמן ורד "רוז היפ" (dog rose) – מרכך את העור
·         רוזמרין  - אנטיאוקסידנט ואנטי-דלקתי
·         לבנדר – מחטא, בעל ריח טוב
·         מזון מלכות  - מכיל לחות, חלבון, ליפידים ומינרלים (הרבה ויטמינים כמו B, A, E, C ועוד) חומצות אמינו, חומצות שומן, סוכרים ובין השאר רכיב של קולגן ורכיבים שנלחמים בדלקות.
·         חומצה הילארונית – שמעניקה לחות ותומכת בקולגן
הקרם מסייע במתן לחות ושיקום העור ולמראה עור קורן וזוהר.
את הקרם מורחים בערב על פנים וצוואר נקיים ומעסים לספיגה. לחליפין, כמסיכה, מורחים ומעסים, מורחים שכבה עבה ונותנים לה להישאר על הפנים כרבע שעה עד לספיגה.

חוות דעתי
הקרם כתום-לבן וסמיך יחסית אך רך ונספג יפה. ריחו נעים ואין כלל ריח מהשמנים (משהו שממנו חששתי) והעור מרגיש נהדר אחרי השימוש. בגלל המצאות הלבנדר והשמנים, לדעתי כדאי להחזיק אותו במקרר בעיקר בקיץ, זה גם נעים כמסיכה קרירה במזג האויר הקייצי.

מידע: קרם מסיכת הזנה (לילה) Extraordinary Oil, 50 מ"ל, 69 ש"ח.

שמן הזנה לפנים Extraordinary Oil

שמן המכיל 8 שמנים ארומטיים (אורגנו ירוק, ציטרונלה, מליסה, למון גראס, ציפורן, רוזמרין, לבנדר, קמומיל) ותורם לטיהור והרגעת ההעור, מתן אחידות לעור. השמן במרקם קליל שנספג מהר ולא משאיר שמנוניות. לשימוש: למרוח 3 טיפות על הפנים בוקר וערב ולעסות.
מוצרי לוריאל פריז נמכרים ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות.
מידע: שמן הזנה לפנים Extraordinary Oil, 30 מ"ל, 69 ש"ח.

קרם הזנה בתוספת שמנים קליל לעור רגיל ולעור יבש Extraordinary Oil

קרם המשלב שמני לבנדר ורוזמרין, לטיהור ואיזון. מכיל מיקרו-פניני שמן שנמסות על העור, ללא תחושה שמנונית. לשימוש מדי יום – למרוח על עור וצוואר נקיים כמות קטנה ולעסות בתנועות סיבוביות.
מידע: קרם הזנה בתוספת שמנים Extraordinary Oil, קיים לעור רגיל-יבש ולעור יבש. 50 מ"ל, 69 ש"ח.

השמן והקרמים נוסו על עשרות נשים שדיווחו על הרגשה נעימה של לחות לעור, חידושו ומראה קורן יותר ופחות עייף.`
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr