יום שני, 8 במאי 2017

שמן טיפולי frei öl® לשיקום וטיפוח העור

שמן טיפולי מסדרת Active Balance של  FreiOl כוללת שמנים שמשקמים ומטפחים את העור, עוזרים במלחמה בפסי מתיחה וגווני עור לא אחידים, צלוליט, לריכוך צלקות ולתחושת נעימות בעור. השמנים מכילים שמנים טבעיים, קמומיל ואלוורה וללא אלכוהול, צבע, שמן מינרלי, בשמים וכו'. השמנים מתאימים לטיפול ומניעת פגעים בעור גם לנשים בהריון ולבני הנוער.
שמן טיפולי frei öl® לשיקום וטיפוח העור

מסדרת השמנים קיבלתי לנסיון את שמן הגוף הטיפולי.

שמן גוף טיפולי לטיפוח העור מפנק ומשקם Skincare Oil –

זהו שמן רב שימושי שמתאים למגוון רחב של בעיות: עור יבש, ריכוך צלקות, מניעה וטשטוש סימני מתיחה, הבהרת כתמי פיגמנטציה.  השמן טבעי לחלוטין, ללא אלכוהול, לא מבושם וללא חומרי שימור, שמן מינרלי או צבע.
המרכיבים
שמן חוחובה, קמומיל, שמן נבט חיטה, רטינול (ויטמין E), שמן חמניות, אלוורה, שמן לבנדר
השמן, כמו כל הסדרה, אינו מכיל:
אלכוהול, חומרי שימור, בישום, שמן מינרלי (פרפין), סיליקון, פוליאתילן גליקול.
אופן השימוש
למרוח בנדיבות על עור לח ולעסות. לטיפול בצלקות יש למרוח לפחות שלושה חודשים פעמיים ביום בנדיבות על עור לח ולעסות בתנועות מעגליות. זהירות: לא לשימוש על פצעים פתוחים.
מידע: 125 מ"ל, 99.90 ש"ח.
חוות דעתי
את השמן ניסינו אני והבת המתבגרת שלי. השמן חסר צבע וחסר ריח. הוא נעים מאוד ונמרח מיידית ולא משאיר שמנוניות או זכר, פרט לנעימות ולחות של העור. נמשיך להשתמש לראות את השפעתו על פגעי עור.

מוצרים נוספים של frei öl® הם שמן למיצוק העור וטיפול בצלוליט, שמן למניעת סימני מתיחה בהריון וסרום לעור הפנים.

שמן למיצוק העור וטיפול בצלוליט Shaping Oil -

עוזר למיצוק העור והפחתת צלוליט ומזין את העור. מתאים לשימוש בבטן, ברגליים, בישבן ובזרועות. בנוסף, מזין את העור באומגה. מכיל שמן שיאה, שמן שיבולת שועל, ויטמין E, תמצית זרעי פרג אדום ותמצית תורמוס לבן. יש לעסות את העור בעוצמה לפי ההוראות על האריזה. 125 מ"ל, 129.90 ש"ח.

שמן למניעת סימני מתיחה בהריון Massage Oil for Pregnant Women–

מסייע במניעת פסי מתיחה במהלך ההריון. מגביר את אלסטיות העור, מזין בחומצות אומגה ומרגיע. מכיל אלוורה, שמן זרעי חיטה, שמן חוחובה, קממיל, ויטמין E ושמן קיקיון. לשימוש יש לעסות את הבטן השדיים הישבן והירכיים פעמיים ביום החל מהחודש השלישי (לדעתי אפשר כבר לפני). 125 מ"ל, 129.90 ש"ח.

סרום לעור הפנים Facial Oil

שמן מפנק לפנים שעוזר למתן לחות ושיקום עור יבש. הוא משקם את העור עם אומגה 6 ומגביר לחות עם רכיב ייחודי שנקרא Revidrat™. יש למרוח 5-8 טיפות של השמן על עור נקי ומעט לח פעמיים ביום. מתאים גם לאיזור הצוואר והמחשוף ואף לידיים ולגוף. ניתן לשימוש גם כמסיכה – הכפילו את כמות הטיפות והשאירו על הפנים לכ-10 דקות, הסירו עודפים בעדינות אחרי השימוש. 30 מ"ל, 129 ש"ח.
למידע נוסף: frei öl®

כל שמני frei öl® מיוצרים בגרמניה ושווקים על ידי חברת נווה פארמה. הם ניתנים לרכישה בבתי המרקחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr