יום שני, 28 באוגוסט 2017

דקתלון בישראל Decathlon Israel – ציוד ספורט בזול

דקתלון Decathlon ענקית הספורט הצרפתית הגיעה לישראל. מעכשיו גם כאן בארץ אפשר לקנות ציוד ובגדי ספורט בזול. הייתי בחנות טרם הפתיחה והתרשמתי מההיצע וגם השוויתי מחירים. בקצרה - דקתלון יעשה לתחום הספורט בארץ מה שקופיקס עשה לקפה ונראה שנראה פה ירידת מחירים להנאת אוהבי הספורט והפנאי בארץ!
דהקתלון בישראל Decathlon Israel – ציוד ספורט בזול

על דקתלון כבר כתבתי בעבר והמלצתי על החנות שהפכה נקודת חובה בכל נסיעה שלנו לאירופה. כחובבי ספורט כל המשפחה מתלבשת במותגי החברה האיכותיים והזולים.
אתחיל מקצת מידע על הרשת. רשת דקתלון (דה קתלון או דקטלון, באנגלית זה DeCathlon) היא רשת צרפתית שלה חנויות בכל אירופה וכבר גם בכל העולם (יש במזרח הרחוק, היינו בחנות בבנגקוק בתאילנד אפילו). הקונספט של דקתלון הוא של חנויות מגה ספורט ענקיות שבדרך כלל ממוקמות מעט מחוץ לעיר (אם כי יש גם במרכזי הערים) שבהן נמכרים בעיקר מותגי החנות אך ניתן למצוא בה גם מותגים מובילים כמו נייק וספידו אבל בהיצע מצומצם.
מותגי הרשת שאני מכירה הם Domyos, Quechua, Kalenji ועוד. יש בחנות מאופניים ועד גרביים. כ-16,000 מוצרים ל-60 ענפי ספורט. החברה משווקת וגם מפתחת מוצרים חדשים. המוצרים איכותיים ועמידים היטב בכביסות ולבישה לאורך זמן. האיכות שלהם לא תמיד מגיעה לרמה של מותגי העל כמו נייק, ספידו, וכו' אבל הם עולים רבע או שישית מהם ומה שאני עושה זה לשלב בין מוצרים של החברות היקרות בדברים מסויימים שחשוב לי ההבדל, ברוב הציוד אני לא מרגישה הבדל ונהנית מכמות גדולה של ציוד איכותי ונעים של דקתלון בלי להיות מוטרדת המחיר! יש אפקטיביות ותמורה טובה לכסף!
המחירים של ציוד וביגוד הספורט בדקתלון זולים במיוחד, וכשיש סוף עונה ומבצעים זה הופך להיות עוד יותר משתלם. המחירים בסניפים דומים אבל יש הבדלים בין המדינות – אנגליה יקרה יותר, הולנד באמצע ובמזרח אירופה קצת יותר זול. ההפרשים קטנים יחסית אבל קיימים. המחירים פה יהממו אותכם, תמצאו פה תיקי גב ב-12 , בגדי ים ב-13-15 , חולצות נושמות לטיול ולספורט ב-15-30 , מכנסיים קצרים לספורט ב-20 , סווטשירטים ופליסים ב-10-25 . הנה כמה דוגמאות.




חנות דקתלון Decathlon נמצאת בראשון לציון ברחוב הלח"י 4. יש חניה בחינם, נגישות גבוהה מאיילון ומכביש 4. החנות ענקית גם במושגים אירופאיים - משתרעת על 3,000 מטר, מרווחת ומסודרת ונוחה מאוד לקנייה. אגב, הושקעו בפתיחתה 17 מליון ש"ח!
בחנות יש התאמה לצרכים הישראליים, תמצאו כאן הרבה יותר ציוד וביגוד לים, בריכה והליכות ופחות בענפי הספורט שלא פופולריים כל כך בארץ (רכיבה על סוסים, גולף). הרשימה ארוכה – טיולים ומחנאות, הליכה וריצה, יוגה, שחייה, ים, אופניים ועוד. נעליים, גרביים, ביגוד תחתון, חולצות, טייטס, מכנסיים, כובעים, בגדי ים, משקפות, מגבות, תיקים ועוד. ממש כל מה שצריך. לפני יציאה לחו"ל (או לחרמון) תוכלו גם להצטייד בתקציב נמוך יחסית בביגוד חורף, ביגוד סקי, וכו'.





חובבי האופניים ישמחו לדעת שבקרוב ימכרו כאן אופניים קלים מקצועיים בסדרי גודל של 7,000 ש"ח. אופניים מסוגים אלו מקצועיים יותר נמכרים במעל 20,000 שקל. זה בהחלט מאפשר למתחילים ולמי שאין לו תקציב גבוה להנות מציוד איכותי בלי להשקיע המון כבר בתחילת הפעילות.

מבחינת המחירים – המחירים פה זהים לחו"ל ואף מעט זולים יותר לפעמים. ניתן לערוך השוואה בקלות מול האתרים של החברה בחו"ל כשהכי קל מול החנות באנגליה כי היא באנגלית: https://www.decathlon.co.uk/. תוכלו ללמוד מהם המוצרים שיש לחברה והמבחר, להתרשם מהמחיר וכשתגיעו לחנות הקניה תהיה מהירה יעילה יותר. הרשת אומרת שהמחירים יהיו יקרים בממוצע ב-2% מהמחירים באירופה.
השוויתי כמה מוצרים מול החנות בהולנד (החנות שבה קניתי מספר פעמים והמחירים שלה טובים). ההשוואה לא מדויקת כי באירופה חלק מהדברים כבר בסוף עונה (בגדי ים), שער יציג לא משקף את העלות האמיתית (כי יש שער קניה לאירו) וניתן לקבל החזר מס בקניה גדולה. אבל בהמרה לפי שער יציג הנה ההשוואה:
מסיכת צלילה שלמה SUBEA – במבצע 29.99€ שזה 127, בארץ 119.90

בגד ים שלם NABAJI מוזל – 2.99€ שזה 12.80, בארץ13.90

ביקיני TRIBORD חלק -  2.99€ עד 4.95 (תלוי בצבע) שזה 12.80-21.60, בארץ 15.20

נעלי חוף SUBEA – 4 שזה 17.10, בארץ23.90

גוזית/חזיית ספורט KALENJI 4.99 שזה 21.34, בארץ 19.90

חולצה מנדפת צבעונית QUECHUA Techfresh 50 3.99 שזה 17.05, בארץ 15.90


חולצה מנדפת צבעונית QUECHUA Techfresh 1009.99 שזה 43, בארץ 38.90

אז האם כדאי לקנות פה בארץ או בחו"ל? המחירים פה אטרקטיביים ונכון לעכשיו (בהנחה שלא ישתנו) שווים או זולים לאירופה/צרפת. באירופה תוכלו לחסוך את המע"מ (עד 10% תלוי בסכום הקניה והמדינה בה רכשתם). בקניה גדולה, נניח של 1,000-1,500 ש"ח תחסכו עד 100-150 ש"ח אולם תבזבזו חצי יום בחו"ל (שיש לו עלויות ותצטרכו לפנות מקום ומשקל במזוודה שכיום בחלק מחברות התעופה משלמים עליו בנפרד). בנוסף, בארץ ניתן להחזיר מוצרים שלא התאימו. לדעתי כדאי בהחלט לקנות כאן.
אגב, ניתן להחליף את מוצרי החברה שנמכרים פה גם אם קניתם בחו"ל. לא ניתן לקבל במקרה זה החזר כספי.
והקו התחתון - החנות מעולה והמחירים שהיא מציעה בארץ מצויינים! חכו שירגע כי בפתיחה יהיה בית משוגעים!!!! ואז רוצו - הצטיידו בביגוד לכם ולילדים ליומיום ולפעילות ספורטיבית. מעכשיו יש בארץ ציוד וביגוד ספורט בזול. עכשיו רק נותר שפריימרק יגיעו לארץ גם!
אני מחכה שיהיה גם אתר אינטרנט של החברה בארץ שיאפשר לבחון את המצאי והמחירים בחנות ולקנות אונליין.

עדכון מ-17.9.2017 לפני הגעה לחנות בתקופה הזו התקשרו לוודא שיש להם את הדברים שאתם רוצים - הם לא עומדים בקצב והמדפים בחנות ריקים - אין מה לקנות. הזמינו סחורה והיא בדרך/תקועה במכס.
מידע
דקתלון DeCathlon, לח"י 4 ראשל"צ, 03-6918543

פתוח: א'-ד' 9:00-21:00, ה' 9:00-23:00, ו' 8:00-16:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr