יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

נייל סטודיו – בית חדש בחולון וטיפול פדיקיור פחם חדש

רשת נייל סטודיו היא בית ספר למקצועות היופי רואה את שליחותו בהעצמת נשים! בית הספר התחדש בבית חדש לסניף חולון וחושף טיפול פדיקיור חדש – פדיקיור פחם!
נייל סטודיו – בית חדש בחולון וטיפול פדיקיור פחם חדש

רשת נייל סטודיו קיימת כבר מעל 30 שנה ועכשיו מושק בית חדש לסניף הרשת בחולון הקיים כבר כ-25 שנה. לרשת נייל סטודיו 18 סניפים בפריסה ארצית. ברשת לומדים את מקצועות היופי כולל ציפורניים, פדיקיור, מניקיור, איפור, עיצוב גבות ועוד. נייל סטודיו הוא הבית של מותגי איכות רבים כמו OPI, Ardell, Gena, ועוד.

בית הספר למקצועות היופי נייל סטודיו NailStudio

נייל סטודיו NailStudio מציעה הכשרות הכוללות לימוד ותרגול (וגם שפע השתלמויות שהסטודנטיות יכולות להגיע להתתף בזמן לימודיהן ואחריה). הקורסים של נייל סטודיו בעיקרם קורסים קצרים וממוקדים כשלושה חודשים פיקוח ממשלתי. הם כוללים תיאוריה ותרגול מעשי. בנוסף, הקורסים כוללים גם כלים לניהול, קידום ושיווק עסק עצמאי.
בין הקורסים:
·         בתחום הציפורניים: מניקור רגיל ומתקדם,  פדיקור רגיל ופדיקור רפואי , בניית ציפורניים באקריל, ג'ל ,קישוטי ציפורניים מסורתיים ונייל ארט מהמתקדמים והטרנדים בעולם.
·         בתחום האיפור הקבוע: מיקרובליידינג – עיצוב קבוע לגבות, קורס איפור קבוע, קורס שזירת ריסים.
·         בתחום הסרת השיער: מריטת שיער בשעווה בכל הגוף, עיצוב ופיסול שיער הגבה בשיטת מריטה.  
היתרונות של נייל סטודיו רבים – שימוש בציוד ובחומרים החדשים והעדכניים ביותר מחו"ל (כולל טרנדים בקישוט), ליווי צמוד גם אחרי סיום הקורסים, ימי עיון, פריסה ארצית, אישור ופיקוח של משרד הכלכלה ואפשרות שימוש בפיקדון המענק הצבאי. תעודות ההסמכה של נייל סטודיו הן בינלאומיות! של OPI, IBD ומוכרות ב-50 מדינות בעולם!  הותק והניסיון (מעל 46,000 בוגרות) אומרים משהו על בית הספר.

בית חדש לנייל סטודיו חולון

הבית החדש של נייל סטודיו חולון מהמם. בכניסה תמצאו את החנות שיש בה ממש ה-כ-ל לאשת המקצוע וגם לכל אשה שרוצה לטפח את עצמה לבד. לקים, ערכות, קרמים, פצירות ומספריים ושאר העזרים, אביזרי קישוט, וכל מה שתדמיינו, כולל חד פעמיים לסביבת העבודה ולהגנה.


בפנים, אחרי שתעברו את פינת הקפה החמודה תמצאו שתי כיתות חדשות מאובזרות ומעוצבות. אחת למניקיור ולימוד, השניה סדנה לפדיקיור. הכיתות יפות ונעימות, התאורה מצויינת, יש מקרן ויש המון ציוד לעבודה ותרגול.
נייל סטודיו חולון - כיתה מאובזר

נייל סטודיו חולון - כיתת תרגול פדיקיור בפעולה

פדיקיור פחם - טיפול חדש

בביקורי בסניף נייל סטודיו חולון התנסייתי בטיפול החדש "פדיקיור פחם". הטיפול חדשני וייחודי והאמת שעדיין לא הושק רשמית. רק בימים אלו מתחילים הקורסים להכשרת המדריכות בארץ! אבל בכל זאת אתן הצצה אליו! הוא מבוסס על מוצרי ג'ינה והטיפול בו כולל ארבעה שלבים:
·         שלב 1 השרייה של כף הרגל בתמיסת השרייה על בסיס פתיתי פחם שחור – מנקה ומטהר את עור כף הרגל ומכין אותו להסרת העור הקשה.
·         שלב 2 פילינג פתיתי פחם שחור – ממריץ, מרענן ומסיר עור קשה תוך החדרת לחות.
·         שלב 3 מסיכת הזנה מבוססת פחם שחור – ניקוי עמוק וחידוש העור עם לחות
·         שלב 4 – קרם הרגעה מבוסס פתיתי פחם שחור – מרגיע, מרכך ומזין. מצויין לעור יבש וסדוק ונהדר לעיסוי נעים.
אל תדאגו, הרגליים לא משחירות – הן פשוט מרגישות נהדר אחרי הטיפול!!!

אגב, אם אתן רוצות טיפולים בחינם – עקבו אחרי דף הפייסבוק שלהם או התקשרו והשאירו פרטיכן – יצרו איתכן קשר ויזמינו אתכן לטיפול אצל הסטודנטיות בהדרכת המדריכות המנוסות של הסטודיו. מנסיון, יש יתרון בטיפול הזה, אמנם נדמה שמדובר בטיפול פחות מקצועי כי זו סטודנטית, מצד שני יש את ההדרכה והנסיון של המדריכה שבעצם תקבלו את המומחיות שלה. כשהייתי בטיפול פדיקיור עם הבת שלי בנייל סטודיו ברעננה קיבלנו עצות גם על יבלות, כאלו שלא כל אשת מקצוע "רגילה" יודעת. זה לוקח קצת יותר זמן מטיפול רגיל אבל שווה את זה לדעתי מכל הבחינות!
מידע
נייל סטודיו https://www.nailstudio.co.il/
טלפון:1-700-700-037
גילוי נאות: הייתי אורחת המקום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr