יום חמישי, 24 באוגוסט 2017

מחזק ציפורניים NAIL ENVY נייל אנבי של OPI

מחזק ציפורניים NAIL ENVY של OPI מטפל במשטח הציפורן. שילוב של פרוטאין חיטה, קלציום ועוד חומרים פעילים משמרים ומחזקים את הציפורן הטבעית. המחזק קיים בכמה גוונים עדינים, צבעי בסיס יומיומיים. מנסיון – כדאי, זה באמת עובד! 
מחזק ציפורניים NAIL ENVY נייל אנבי של OPI

גנטיקה, חוסר תזונתי, פעילויות במים ודטרגנטים גורמים לפגיעה בציפורניים. מי שכמוני, שיש לה מראש ציפרניים רכות שנשברות ומתקלפות צריכה חיזוק חיצוני. אפילו לק ג'ל לא מחזיק אצלי יותר מדי והוא אף נשבר יחד עם הציפורן!!! כל מכה, שטיפת כלים או פעילות מזיקה לציפרניים והתוצאה שהן קצרות ולא מספיק מטופחות כמו שאני רוצה. לפעמים אפילו הן נקרעות פנימה לתוך גוף הציפורן וגורמות לפצע וכאב. הנה דוגמא למצב ציפורן שלי, דקה, נקרעת, קצה לא אחיד, וקילופים.

לאחרונה התחלתי להשתמש במחזק הציפורניים נייל אנבי Nail Envy של OPI.

הוא מגיע גם בצבעים למי שרוצה גם צבע.

איך משתמשים?
מסירים לק ומנקים את הציפורניים. מורחים פעמיים ביום התחלת השימוש. בעת המריחה להיזהר במריחה מדוייקת כי הוא מזיק לעור (אפשר לסוך בשמן את העור מסביב לציפורן על מנת להגן עליו).
ממשיכים כל יום או פעם ביומיים. אחרי שבוע מסירים ומתחילים מחדש.
מעל המחזק ניתן למרוח לק רגיל אך רצוי לשלב עם שכבת בסיס מתחת ללק על מנת לשפר את מראה ויציבות הלק.
איך ההרגשה?
הוא נמרח כמו לק שקוף (אני בחרתי את השקוף) אבל הריח שלו מעט חריף יותר. אחרי כמה ימים של שימוש מרגישים שנוצרה שכבה עדינה וחזקה יותר של ציפוי על הציפורן.
התוצאה
הרגשתי שהציפורניים הרכות שלי פתאום חזקות יותר ועמידות. יכולתי לראות איך חלקים שכמעט נשברים נשארים מחוברים ולא מתפרקים גם כשהם מקבלים מכה או נפגעים. התהליך לוקח זמן אבל כשהתמדתי הצלחתי לעשות את מה שכמעט בלתי אפשרי אצלי – להאריך את הציפורניים.
לסיכום, מוצר איכותי (לא זול) של OPI שבאמת מחזק את הציפורניים ומביא לתוצאות. צריך סבלנות אבל ניתן, גם במקרה הקשה (שלי) להאריך את הציפורניים. בתמונה אחרי שבועיים של שימוש רואים שהציפורניים מתארכות. הן אינן מושלמות אבל יש להן הגנה ואני מצליחה להאריך אותן משהו ממש חריג אצלי!

מידע
OPI Nail Envy, שקוף ובצבעים עדינים, 140 ש"ח, להשיג בנייל סטודיו, אצל קוסמטיקאיות מורשות וברשת אפריל.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr