יום שני, 30 באוקטובר 2017

ג'ל ניקוי ופילינג לפנים של ד"ר עור

הג'ל חדש לניקוי הפנים ופילינג של ד"ר עור כולל סדרה של שלושה תכשירים: ג'ל ניקוי בשתי גרסאות לפי סוג העור רגיל או יבש וג'ל פילינג. כל התכשירים היפואלרגניים, עשירים בחומרי לחות והזנה לעור. הם אינם מכילים פראבנים SLS או חומרי שימור.
ג'ל ניקוי ופילינג לפנים של ד"ר עור

לסדרת הטיפוח לפנים ולגוף של ד"ר עור נוספו תכשירי ניקוי חדשים, גם הם משלבים את הנוסחה הייחודית של ד"ר עור הנקראת דרמו-קומפלקס®  (למתן לחות וריכוך העור) ואת צמח האינקה אינצ'י מהאמזונס (מכיל אומגה 3 ואומגה 6)..

ג'ל ניקוי לפנים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף

ג'ל ניקוי לעור הפנים, לניקוי והרגעת העור, מכיל את נוסחת הדרמו-קומפלקס®. ג'ל הניקוי הקלאסי, מועשר בשמן אינקה אינצ'י, בקמומיל להרגעה ובתמצית שיבולת שועל. המוצרים לניקוי הפנים של דוקטור עור הינם היפואלרגניים,  ללא פראבנים ומותירים את העור נקי, רענן ונעים.
ג'ל ניקוי קלאסי ד"ר עור - כתמתם
חוות דעתי
מגיע בשתי גרסאות, ג'ל קלאסי לעור רגיל ולעור יבש. הג'ל לעור רגיל קלאסי בשפורפרת לבנה עם גרפיקה אדומה-כתומה מועשר בשמן האינקה איצ'י בקמומיל ותמצית שיבולת שועל. הוא מגיע בניחוח מאסק נעים מטריף וצבעו כתמתם שקוף. הג'ל לעור יבש בשפורפרת לבנה עם גרפיקה צהובה מועשר בחמאת שיאה ובסימקלמין, צבעו לבן וריחו עדין ונעים. שניהם נעימים על העור ומנקים היטב!
מידע: ג'ל ניקוי פנים ד"ר עור, 150 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח

פילינג עדין לפנים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף

פילינג עדין לפנים, לניקוי עדין ולחידוש העור, מהסדרה הקלאסית של דוקטור עור, מכיל את נוסחת  הדרמו-קומפלקס®, הפילינג מועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל להרגעה, ובפרו ויטמין B5הפילינג ממקור צמחי והתכשיר היפואלרגני, ללא פארבנים, בניחוח מאסק. הפילינג מותיר את העור נקי ורענן במיוחד.
ג'ל פילינג עדין ד"ר עור - נקודות כחולות
חוות דעתי
הפילינג העדין מגיע בשפורפרת לבנה עם גרפיקה בתכלת בניחוח המאסק הנהדר. הוא שקוף עם ומנוקד בכחול בגרגרים. הוא מבצע הסרה עדינה ונעימה.
מידע: פילינג עדין לפנים ד"ר עור, 150 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח

איך בוחרים את התכשיר ואיך לשלב בשגרת הטיפוח?

בשגרת הניקוי לבחור את הג'ל שמתאים לסוג העור (יבש או רגיל) ולהשתמש פעמיים ביום ולפי הצורך. בג'ל הפילינג להשתמש פעמיים עד שלוש בשבוע לפי הצורך במקום ג'ל הניקוי. לשימוש:  להקציף על עור לח בתנועות סיבוביות ולשטוף היטב. זהירות ממגע בעיניים.
מידע
את כל מוצרי הניקוי של דוקטור עור ניתן להשיג בסופר-פארם.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr