יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

תיק האיפור לסתיו

תיק האיפור לסתיו-חורף 2017 מביא איתו מגמות מעניינות של מראה מעושן ואפרסקי ושימוש באייליינר מוגבה. צבעי משי עם צלליות חמות פיגמנטיות ושילובי צבעים חמים וקרים בשפתיים עם מראה דרמטי.  מהם המוצרים שאיתם תעשו את האיפור הזה בחורף הבא ובלי לקרוע את הכיס.

תיק האיפור לסתיו
הנה כמה מוצרים מצויינים במחירים קטנים: עיפרון גבות, צללית ושפתון וגם תיק איפור חדש כדי לקחת את האיפור איתנו.
איפור הגבות – עפרון מכני עמיד מצויין חדש של ביוטיקייר הכולל קצה חרוטי שמאפשר מספר צורות לציור או טשטוש הגבות – לעצב או למלא. בצידו השני יש מברשת סללום במבנה חדש. בביוטיקייר הוא עולה רק 5.50 ש"ח.


קצה חרוטי

מברשת סללום לגבות
איפור העיניים – הצלליות שמביא אותן הסתיו מעושנות בשני קווים: חמים מדומי אש או קרים כהים ואפרוריים. הנה הצללית התכולה שתתאים למראה הקר במחיר 6 ש"ח בביוטיקייר בלבד.

איפור השפתיים – את האיפור נתאים לעיניים. כשמראה העיניים בגוון חם נבחר שפתון בגוון קר כמו בורדו כהה. כשמראה העיניים בגוון קריר נבחר גוון מעושן כתום חם אם או ניוד עדין. נבחר שפתון עם הרבה לחות לקראת החורף. שפתון בגוון ניוד עדין כמו 42 של ביוטיקייר במחיר 4.50 ש"ח יעשה את העבודה.
 
שפתון לחות ניוד

גוון ניוד לחורף
ואם יש את האיפור מה עם התיק? תיקי האיפור החדשים לחורף של ביוטיקייר הם רומנטיים ובגימור תחרה. הם מגיעים בצבעי שחור, שמנת, ורוד וסגול בהיר. הוא מהמם. ומחירו 8.90 ש"ח בלבד.

מידע
עפרון גבות רב שימושי, ביוטיקייר 5.50 ש"ח
צללית ביוטיקייר 6 ש"ח
שפתון עתיר בלחות ביוטיקייר 4.50 ש"ח
תיק איפור תחרה ביוטיקייר 8.90 ש"ח
להשיג בביוטיקייר בחנויות הרשת ואונליין https://www.beautycare.co.il
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr