יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

מוצרי טיפוח חדשים לקראת החורף הקר והיבש

מוצרי טיפוח חדשים שיצאו לקראת החורף. אמנם גשם אין כמעט, אבל הקור והיובש כבר כאן. הנה כמה מוצרים שהתחדשו לקראת החורף. מסיכות החייאה של ד"ר פישר יצאו באריזה קומפקטית ונוחה, המוצרים של ניוטרוג'ינה שהם כמעט חובה בחורף, והיילייטר חדש של ביוטיקייר!

מסיכות הזנה Natural Care של ד"ר פישר בשפורפרת
מסיכות הזנה Natural Care של ד"ר פישר משווקת מעכשיו גם באריזה חדשה – בשפורפרת קומפקטים קלה לשימוש ולנשיאה בתיק הבריכה והנסיעות. יש שלושה סוגי מסיכות המתאימות לסוג השיער – מסיכת הזנה לשיער רגיל-יבש, מסיכת החייאה לשיער מתולתל ומסיכת החייאה לשיער יבש, צבוע או פגום. כל המסיכות מכילות סרמידים וסיליקונים.
מסיכת הזנה לשיער רגיל-יבש – מכילה תמציות ורדים ורימונים. מעניקה הרבה לחות.
מסיכת החייאה לשיער מתולתל  - מכילה צמחי מרפא, תמציות יסמין ופרחי מגנוליה. מטפלת במיוחד בקצוות המפוצלים.
מסיכת החייאה לשיער יבש, צבוע או פגום – מכילה תמצית חינה ושמן ארגאן. מעניקה לחות ומסייעת בשמירה על צבע השיער.
לשימוש, מורחים כמות נדיבה של המסיכה על שיער לח, מחכים שתי דקות ושוטפים.
האמת, לא הבנתי איך לא חשבו על זה קודם. זה גם הרבה יותר קל לשימוש (אין צורך בלסובב מכסים עם ידיים רטובות, מושכים בפקק והוא נפתח) ומאוד קומפקטי ליציאות מהבית ולנסיעות. המסיכות בעלות ריח נעים ולא משתלט ולמרות שאין בהן קרטין ההשפעה שלהן על השיער נהדרת, אין הילה frizzles מסביב לשיער והשיער רך ומבריק מאוד! חסרונות? מכיל פראבן.
מסיכות הזנה ד"ר פישר בשפורפרת, 200 מ"ל, 14.90 ש"ח

מוצרי לחות של ניוטרוגי'נה
החורף פה ואיתו מגיע היובש. אחד ממוצרי החובה שלי ושל הבת שלי לחורף הם הקרמים של ניוטרוג'ינה. יש לניוטרוג'ינה סדרת מוצרים ללחות לגוף, לידיים ולשפתיים.
תחליבי הגוף מיועדים לעור יבש ומגיעים עם ובלי בישום (ללא בישום לעור מגורה). התחליבים באריזה עם משאבה שנוח להניחה על שולחן או שידה. הם נעימים מאוד ולא שמנוניים ונספגים היטב. הנוסחה הנורבגית® כוללת רכיב פעיל החודר לעומק העור. אחרי המריחה העור מרגיש נעים ולא מעקצץ והלחות נשמרת לאורך זמן.
קרמי הידיים כוללים קרם רגיל וקרם מרוכז. המרוכז מתאים במיוחד בחורף במצבי יובש קיצוניים והוא נשאר על הידיים גם אחרי שטיפה ומגע במים. הוא קומפקטי ומתאים לתיק ולמרות גדלו הקטן הוא מרוכז במיוחד ומספיק למעל 200 שימושים. זהו קרם הצלה של ממש בחורף!
מוצר חדש שיצא השנה הוא קרם הידיים Hand & Nail שמסייע בריכוך העור ומחזק את הציפורניים. הקרם עושה 4 פעולות: מעניק לחות, מחליק קמטוטים, מסייע בריכוך עור הקוטיקולה ומחזק את הציפורניים. הוא משלב את הנוסחה הנורבגית®  ופנטנול.
השפתון של ניוטרוג'ינה מעניק לחות ומסייע בטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות ומגן מן השמש עם מקדם הגנה SPF20. מוצר חובה בתיק לכל הסובלים כמוני מיובש כרוני בשפתיים.
תחליב גוף מסדרת ®Deep Moisture- הנוסחה הנורבגית®, 50 מ"ל, 44.60 ש"ח
קרם ידיים מרוכז, מבושם - הנוסחה הנורבגית® , 50 מ"ל, 35.30 ש"ח
קרם hand & nail cream, 75 מ"ל, 35.30 ש"ח.
שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 - הנוסחה הנורבגית®, 25.20 ש"ח


טוש הארה וקורקטור של ביוטיקייר
סטיק נוח לשימוש שמאפשר לבצע הארה ולתקן כהויות בפנים וסביב העיניים ומתאים מאוד לנשיאה בתיק ולנסיעות. הסטיק מיועד להענקת מראה קורן עם זאת אינו מבריק או מנצנץ. הוא מאפשר רענון עיניים עייפות, טשטוש כתמים וקמטים. להארה ניתן להשתמש אחרי המייקאפ ולטשטש, לכהויות ניתן להשתמש לפני המייקאפ.
הסטיק מגיע בשלושה גוונים:
001 לסובלות מהכהויות חומות או אפורות.
002 לשימוש כללי.
003 לסובלות מכהויות בגוון כחלחל או סגלגל.
בכהויות חזקות יש להוסיף שכבה של קונסילר ורק אחר כך את המייקאפ.
על האריזה מופיע תרשים כיצד לבצע הארות והסתרות. ניסיתי את ההיילייטר והתלהבתי, הוא מצויין להבהרת קו השפתיים ומתחת לעיניים קל ונח לשימוש  (מסובבים את הקצה והחומר יוצא על מברשת מובנית) והתוצאה יפה מאוד!

קרם הארה וקורקטור ביוטיקייר, 7.90 ש"ח.

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr