יום שבת, 9 בדצמבר 2017

ניילארט - קעקועי מים לציפורניים של ביוטיקייר

5 אגורות וכמה טיפות מים תוך 10 שניות ויש לך את המניקיור הכי הורס, בלי מדפסת ובלי מכון יופי עם דגמים של חתול, לב, פרח או סתם קישוט. זה בדיוק מה שקעקועי המים החדשים של ביוטיקייר עושים לציפורניים. סט "מדבקות" במחיר 4.90 ש"ח וכוס מים זה כל מה שצריך!
ניילארט - קעקועי מים לציפורניים של ביוטיקייר
ניילארט - קעקועי מים לציפורניים של ביוטיקייר
ביוטיקייר השיקה קעקועי מים מותאמים לציפורניים. מניחים אותם באמצעות מים ומורחים עליהם מייבש לק (טופ קואוט). הקעקועים מתאימים לשימוש על גבי לק רגיל וגם עם לק ג'ל. בקעקועים אפשר גם להשתמש לקישוט ספלים, כלי פלסטיק, זכוכית, ועוד.
בכל חבילה יש 48 מדבקות ב-6 דוגמאות שונות (למעשה יש יותר דוגמאות כי חלקן מגוונות). חלקן לכיסוי ציפורניים מלא, חלקן כקישוט. יש דוגמאות כמו לבבות, בשמים, שפתיים, פרחים, חתולים, אקססוריז, חיות ועוד. הם מגיעים בצבעים שונים. הנה כמה דוגמאות.




איך משתמשים?
1.      מורחים לק בצבע הרצוי (הכי טוב לבן או בהיר כדי שיהיה ניגוד למדבקה). ומייבשים.
2.      גוזרים את הקעקוע הרצוי. מקלפים ממנו את הכיסוי השקוף.
3.      תופסים אותו בפינצטה וטובלים במים כ-10 שניות (פשוט לספור עד 10).
4.      מניחים אצבע על הקעקוע ומחליקים אותו מהנייר עליו הוא מונח.
5.      בזהירות מניחים את הקעקוע על הציפורן. זהו השלב הקריטי שצריך לדייק בו. ולפעמים יותר קל שמישהו אחר יעשה אותו כי הזוית להנחה לפעמים לא נוחה מיד אחת ליד שניה. צריך להתאמן על זה.
6.      מחכים קצת שיתייבש ומורחים מייבש לק מהיר.

מוצרים נלווים שיעזרו בתהליך הם פצירה כמו פצירת הקסם הצבעונית של ביוטיקייר (4.90 ש"ח) ומייבש לק מהיר Top Coat (5 ש"ח) כדי לקבע את הקעקוע. אל תשכחו לק כבסיס, בביוטיקייר יש לקים נהדרים החל מ-4.50 ש"ח. אני השתמשתי בלק ג'ל ג'לוס מבריק.

חסרונות? תצטרכו ללמוד איך להשתמש בזה, ואולי להיעזר בזוג ידיים נוספות לא תמיד זה מצליח בפעם הראשונה. אבל היי – זה עולה גרושים ולוקח 10 שניות אז תמיד אפשר לנסות שוב. כל עוד שהציור לא תפס הוא יורד בקצת מים.
מידע
ביוטיקייר, חנויות ברחבי הארץ ובאתר החברה, שיווק ישיר וזול.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr