יום ראשון, 22 באפריל 2018

מסקרה ייחודית של SEACRET – חגיגת מסקרות בג'יימס ריצ'רדסון

במסגרת חגיגת מסקרות Crazy Mascara Sale בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בין התאריכים 14.5-16.4 יימכרו מסקרות במחירים משתלמים במיוחד החל מ-9.90 דולאר! בין המסקרות שימכרו נמצאת מסקרת Seacret Non Smudge – לעיניים רגישות – מסקרה מיוחדת במינה – נוחה למריחה, עמידה וניתנת להסרה במים בלבד!
מסקרה ייחודית של SEACRET – חגיגת מסקרות בג'יימס ריצ'רדסון

חגיגת המסקרות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בחודש הקרוב בין ה-16.4-14.5 מזמנת היצע של מגוון רחב של מסקרות שחורות של מותגים מובילים בשלוש קטגוריות מחיר:
מסקרות ב-$9.90 – לוריאל, רבלון, ג'ייד, ועוד.
מסקרות ב-$19.90 – ג'יבנצ'י, קליניק, מאק, ועוד.
מסקרות ב-$29.90 – בובי בראון, YSL, לנקום, ועוד.
בין המסקרות שנמכרות במבצע בקטגורית $29.90 ניסיתי את המסקרה החדשה של המותג Seacret Non Smudge והתלהבתי!

SEACRET NON SMUDGE MASCARA

המסקרה נקראת Non Smudge – בעברית "לא מכתימה" וזה בשל התכונה החשובה ביותר לנו – שהיא לא תתפורר ולא תימרח במהלך היום/הערב. ואכן היא החזיקה יפה במשך שעות בלי מריחות, פירורים וכו'. אבל יש לה עוד יתרונות:
מברשת מיוחדת – זוויתית המקלה על המריחה. המברשת דקה יחסית כך שקל להעביר אותה ואינה פוגעת בריסים ובאיזורים אחרים תוך כדי המריחה.
פורמולה ייחודית – המצפה את הריסים בשכבה דקה, נצמדת לכל ריס ולא מכבידה. היא גם אינה מציקה לעיניים.
קלות הסרה – היא נמסה במים ולא צריך מסיר איפור אגרסיבי להסרתה. בשטיפה במים היא כאילו התפוררה לפרורים שהסרתי בקלות ובעדינות עם מים פושרים.


כמשתמשת קבועה של מסקרות עם ריסים עדינים ובהירים מדי והיכרות עם מגוון מסקרות מצאתי אותה מעולה, אולי הטובה שניסיתי עד עכשיו ומכל הבחינות – קלות המריחה עם האפליקטור הזוויתי העדין, תוצאה מצויינת של הארכת והפרדת ריסים, נעימות ואי הכבדה על הריסים והעיניים, העמידות וקלות ההסרה. המסקרה מקבלת אצלי 5 כוכבים!
נח לאפליקציה


מברשת זויתית מושלמת לאחיזת הריסים בצורת העין האובלית

התוצאה - ריסים מאורכים ומודגשים
המותג Seacret מגיע מלשון SEA והוא משלב את החומרים מים המלח במוצרים להגעה לתוצאות הטובות ביותר לעור. לחברה הישראלית הבינלאומית המשווקת בחו"ל בלמעלה מ-40 מדינות יש מוצרים שונים של טיפוח לעור ומוצרי איפור מתקדמים. המחירים של המוצרים בתחום הביניים כך שכל אשה יכולה לרכוש אותם בלי לקחת משכנתא.
מידע
מסקרה SEACRET – 29.90 דולאר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון
גילוי נאות: המסקרה ניתנה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr