יום שבת, 16 ביוני 2018

טיפול ומניעת פסי מתיחה עם Palmer’s Cocoa butter formula


בתקופת גדילה ובהריון מתיחת העור יוצרת קרעים בעור "פסי מתיחה". על מנת למנוע (או לפחות לנסות למנוע) ועל מנת לנות לטשטש סימנים שכבר נוצרו, כדאי להשתמש בשמנים טבעיים וקרמים עשירים בשמנים כמו המוצרים של Palmer’s שמעתה משווקים בארץ והם ממש לא יקרים.

טיפול ומניעת פסי מתיחה עם Palmer’s Cocoa butter formula

המוצרים של Palmer’s כוללים שמנים וחמאות טבעיות לטיפול ולמיצוק העור ולמלחמה ביובש. כל המוצרים מכילים חומרים ושמנים טבעיים ולא מינרליים, ללא פראבנים, הם ללא פתאלטים, היפואלרגיים ונבדקו דרמטולוגית.
אני ניסיתי שלושה מוצרים: שמן לחות לגוף על בסיס חמאת קקאו, שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים וחמאת מיצוק לבית החזה.
שמן לחות לגוף על בסיס חמאת קקאו Skin Therapy Oil
זהו שמן עדין מאוד שמתאים לטיפול ומניעה של סימני מתיחה, לעור יבש ופגום, צבע עור לא אחיד, והזדקנות. הוא מכיל שמן קנולה, שמן סומסום, חמאת תאוברמין קקאו, שמן ארגן, ויטמין E טבעי, שמן חמניה, רוזהיפ.

ניסיתי את השמן וגם בתי המתבגרת ניסתה. הוא ממש עדין, נטול ריח ונספג מהר. אין הרגשת שמנוניות. מאוד נעים ומוצלח!
השמן מגיע בבקבוק פלסטיק עם משאבה. 60 מ"ל, 55 ש"ח.
שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים Skin Therapy Oil
זהו גם שמן עדין מאוד שמתאים לאותה המטרה - לסימני מתיחה, לעור יבש ופגום, צבע עור לא אחיד, והזדקנות.הוא מכיל את אותם הרכיבים כמו שמן הלחות - שמן קנולה, שמן סומסום, חמאת תאוברמין קקאו, שמן ארגן,ויטמין E טבעי, שמן חמניה, רוזהיפ. בנוסף, הוא מכיל צבע אדום. לטעמי הצבע האדום קצת מיותר, הוא מקנה לו גוון אדמוני. שני השמנים נעימים באותה המידה ולא מכתימים.

השמן מגיע בבקבוק פלסטיק עם משאבה. 60 מ"ל, 55 ש"ח.
חמאת מיצוק לבית החזה Bust Cream
זהו קרם לבן ונעים שעוזר גם כן להלחם בכל סימני הפגיעה בעור ולשפר את מרקם העור. הוא מתאים במיוחד לאיזור החזה אבל נעים בכל מקום בגוף. יש לו מעט ריח שוקולדי מענין שלא נשאר על הגוף.

הקרם מכיל חמאת תאוברמין קקאו, חמאת שיאה, ויטמין E טבעי, קולגן נוזלי, אלסטין Hydrolized, תמצית סנטליה (אנטי דלקתי), שמן שקדים מתוקים, שמן ארגן, פפטיד 1 פפטיד 12 פרוטאין סויה, גליצרין, שמן חמניות, שורש צנון כמשמר טבעי. קרם עמוס רכיבים טובים שהייתי ממליצה מאוד לכל מטרה ולכל הגוף!
הקרם מגיע בשפורפרת לחיצה של 125 גרם, 55 ש"ח.
התכשירים של Palmer’s
ל-Palmer’s  יש עוד תכשירים שכולם מבוססים על חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה, חמאת זיתים ושמן קוקוס. המוצרים מתאימים לכל צרכי העור כולל רגישויות ויובש. בין התכשירים שמן לחות לגוף על בסיס שמן קוקוס, משן חמאת קקאו לגוף ולפנים, קרם על בסיס חמאת קקאו לטיפול יומי לעור ועוד.
חברת Palmer’s בעלת אחריות חברתית וסביבתית. היא תומכת בארגון העולמי לקקאו ואגודות נוספות כמו Happy Baby ואינה מבצעת ניסויים על בעלי חיים.
מידע
את המוצרים ניתן לרכוש באתר https://palmers.co.il/ ובאתרי פארם וטבע מובילים דוגמת "שור טבצ'ניק", "ביו גאיה", "נקודתי טבע" ועוד.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr