יום שבת, 30 ביוני 2018

בגדי הספורט של ריו ג'ים Rio Gym

בגדי הספורט של ריו ג'ים Rio Gym הברזילאית נוחים, יפים ופרקטיים במהדורה מוגבלת. שלל עיצובים שהגיעו מברזיל משווקים כיום בארץ בשילובים אופנתיים גמישים, נושמים, אנטיבקטריאליים המגנים מהשמש. ריו חברה בינלאומית המשווקת בכל העולם. ניסיתי את הבגדים – ועכשיו הם אצלי קבוע באימוני הספורט שלי.

את חברת ריו ג'ים הכרתי באינטרנט, אבל היתה לי הזדמנות למשש ולנסות כמה דגמים שלהם במכירה במועדון הספורט שלי. אני ובתי מדדנו כמה דגמים בעיקר של מכנסיים והתלהבנו. האמת, הבחירה היתה קשה, כל דגם שניסינו ישב עלינו נהדר – נעים ויפה. אבל שתינו בחרנו לנו מכנסיים "טייץ" ואני גופייה בשילובי צבעים סולידיים של שחור, אפור ולבן.
למותג יש טייץ באורכים שונים (קצר, בינוני, מעבר לברך וארוך), חזיות ספורט "גוזיות" וגופיות ספורט. יש המון דגמים בצבעים שונים מקלאסיים סולידיים ועד צבעוניים נועזים המתאימים לטרנדים והמגמות בעולם האופנה. תומר, מבעלי החברה שארגן את המכירה אצלינו סיפר לי קצת על המותג אבל אתמקד קודם בדבר אחד שמצא חן בעיני – המוצרים מיוצרים בכמות קטנה במהדורה מוגבלת Limited Edition – ייצור חד פעמים של כמות קבועה מראש של כל דגם ללא ייצור נוסף וחידוש מלאי. כך שהדגמים די ייחודיים וההופעה של הלובשות תהיה מקורית. בכל חודש יש ייצור של דגמים חדשים. תוכלו להתרשם מהמבחר באתר של ריו ג'ים.

הנה הסט שבחרתי - טייץ שבע שמיניות מתחת לברך וגופייה עם כיסים אפורים.
ההופעה המלאה

הטייץ

קלוז אפ

מבט מאחור

עיצוב כיסים באפור

הפרטים הקטנים

והנה הטייץ של הבת שלי - שחור ארוך עם פס צדדי באפור ורשת לבנה.
טייץ ארוך

מבט צד

מבט מאחור





הרגל מהצד

דגש לפרטים בטייץ הארוך - רשת לבנה 
בדקתי את התוית של הטייץ, הוא עשוי 88% פוליאמיד ו-12% ספנדקס. והוא מאוד נעים. בכלל, הבגדים מיוצרים בטכנולוגיות הספורט המתקדמות ביותר וכוללים:
UV PROTECTION –  הגנה מקרני השמש
4-WAY STRECH – בד אשר נמתח ל -4 כיוונים שונים ומאפשר אלסטיות מלאה
BREATHABLE –  בד נושם לאיוורר מלא של העור
MOISTURE WICKING –  פיתוח המאפשר ללחות הגוף להתאדות בקלות מהבגד 
ANTI-BACTERIAL – טכנולוגיה המונעת גידולים בקטריאליים
איך מכבסים? כביסה רגילה של בגדי ספורט – כביסה עדינה עד 40 מעלות ללא סחיטה וללא גיהוץ או הלבנה. הצבעים לא אמורים לעבור מאחד לשני אבל ליתר בטחון אני השתמשתי בהתחלה ב-Color Catcher שמונע הכתמה של כביסה צבעונית ובהירה.
ריו ג'ים Rio Gym הוקם ב-2005 על ידיד סוניה וסואלי, שתי אחיות חובבות ספורט במטרה לשלב נוחות, פונקציונליות ויופי. החברה למעשה מתחלקת לברזיל (ריו דה ז'נרו) שם סוניה מנהלת את מערך החברה, וסואלי מנהלת אותו בארץ. המותג נמכר בכל העולם באמצעות חנות האינטרנט הבינלאומית.
אגב, לריו יש דגמים גם לילדות וביגוד תואם לאמא-בת.
מידע
ומבצע לקוראי הבלוג - 15% הנחה ברכישה באתר ריו בהכנסת הקוד EATRELAXENJOY15. תקף עד 1.9.18.
גילוי נאות: חלק מהמוצרים ניתנו לסקירה, חלק נרכשו בהנחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr