יום שלישי, 24 ביולי 2018

פריטי החובה בתיק הקיץ להורים (וגם לכל אחד)

רגע לפני שאתם יוצאים החוצה לטייל או לגינת השעשועים, כשאתם שמים מים וכובע בתיק יש עוד כמה פריטים שכדאי לקחת. הנה כמה מוצרים שיעזרו לצלוח את השמש והלחות בקלות. אם אתם הורים עם פעוטות וילדים או סתם יוצאים החוצה: קרם הגנה למבוגרים, לילדים ולפעוטות, אלכוג'ל בקבוקון או מגבוני חיטוי, מגבוני פנים לקטנטנים ועוד כמה דברים שכדאי לשים בתיק.

עוד לפני שיוצאים לשמש (כחצי שעה לפני) וגם אם זה רק לגינה הסמוכה או לסידורים, אפילו באוטו, כדאי למרוח קרם הגנה עם מקדם גבוה בשמש הישראלית ובכמות גדולה – לפחות שתי מריחות - גם להורים וגם לילדים. המילה האחרונה בקרמי ההגנה הוא אולטרסול ספקטרום +SPF50. הכי נח בספריי. יש ספריי שקוף ואני אוהבת יותר את הספריי התחליבי. לקריאה נוספת - עוד על סדרת אולטרסול ספקטרום.

וגם את התינוקות צריך למרוח, הם רגישים במיוחד. קמיל בלו קרם פנים לעור יבש לתינוק הכולל הגנה גבוה מהשמש SPF30 שגם יעניק לחות וישמור על עור הפנים של התינוק שעשוי להיות יבש או מגורה. עוד על הסדרה לתינוק בכתבה קרמי פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו.

ואחרי שיצאנו ובילינו, ממש לפני שאוכלים הכי נח להשתמש במגבונים לניקוי וחיטוי ידיים בלי לרוץ לשרותים לרחוץ ידיים. המגבונים של אלכו-ג'ל מנקים ומחטאים בלי לייבש כי הם אינם מכילים אלכוהול. הם מגיעים באריזת בודדים ואפשר לשים בכיס או בתיק ולשלוף כשצריך. אני משתמשת בהם במטוס, ממש לפני שאני מתיישבת אני מנגבת עם המגבון את כל השטח – כולל ידיות המושב והמגש.

אלכו-ג'ל לחיטוי מגיע גם בבקבוקונים, ואפשר להשיג אותם עם מארז חמוד שנתלה על התיק ונגיש. בקבוקון אלכו-ג'ל של ד"ר פישר לניקוי יעיל ומהיר וללא צורך בסבון ובמים. אלכו-ג'ל הינו תכשיר מבוסס נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול בריכוז גבוה (70%) הקוטל 99.99% מהחיידקים ובמקביל שומר על לחות הידיים.

ואם הילדים והתינוקות התלכלכו בפנים מהאוכל או ממשהו אחר, מגבוני פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו סנסיטיב באריזת TO GO  שימושי. שולפים מגבון עדין ומנגבים. המגבונים מועשרים בקמומיל להרגעת העור ובפרו ויטמין B5 להענקת לחות ומניעת יובש. הם מעולים לניקוי פנים ולהתרעננות גם להורים. המגבונים נבדקו אופטלמולוגית ואינם צורבים בעיניים ואף עברו את מבחן הסנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור רגיש ועדין במיוחד.

אז רגע לפני שאתם יוצאים החוצה – שימו כמה דברים בתיק.

מידע
כל המוצרים ניתנים לרכישה בחנויות הפארמים.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr