יום שלישי, 24 ביולי 2018

ספריי מגן לעיצוב בחום של TRESemme

ספריי מגן לעיצוב בחום של TRESemme עם שמן מרולה מגן על השיער בשימוש בפן ובמחליק. הוא מקנה לשיער ברק מהמם, מעשיר אותו בקרטין ומונע תופעות קרזול. מעכשיו לא צריך לחשוש מנזקי הפן והעיצוב בחום כי הוא מגן על השיער.
ספריי מגן לעיצוב בחום של TRESemme
הספריי מכיל את שמן המרולה מאפריקה הידוע בתכונות המרפא שלו. השמן, הנקרא באנגלית Marula oil מופק מעץ  Sclerocarya birre. שמן המרולה משמש אצל האפריקאים להכל – טיפול בעיניים באוזניים ובאף אצל ילדים. כמשחה נגד שיעול, שלשול ועוד. למניעת הצטננות ושפעת. החל משמן לתינוק וטיפול ועד לשימוש קוסמטי כאנטיאוקסידנט ולמתן לחות וריכוך לעור. ספריי המגן מכיל את שמן המרולה לניצול התכונות שלו. התכשיר גם מכיל שמן ארגן וקרטין.

בתקופת החורף, בעיקר כשאני יוצאת מהבריכה, אני צריכה לייבש את השיער. גם לעיצוב השיער הפן והמחליקים שימושיים מאוד. ותמיד מזהירים אותנו מהפגיעה בשיער עקב החום. הספריי החדש של TRESemme מתאים בדיוק לזה ועכשיו אפשר לייבש ולעצב בלי חשש.
למוצר 5 תכונות:
  • מתיר קשרים
  • מעניק ברק
  • נותן רכות
  • מפחית קרזול עד 72 שעות
  • מגן על השיער בפני חשמל סטטי


חוות דעתי

אני והבת שלי ניסינו את הספריי. ראשית הוא נעים ולא מבושם. היינו צריכות לרסס מספר פעמים להשגת התוצאה הרצויה מבחינת המראה, אני גם התזתי על היד ומרחתי על השיער שהיה אסוף. התוצאה מהממת – כל הקרזול נעלם, השיער היה נוח לסירוק וקיבל ברק מטורף! .

מידע

ספריי מגן לעיצוב בחום עם שמן מרולה TRESemme, 200 מ"ל.
מחיר מומלץ (לפני הנחות) 34.90 ש"ח
ניתן להשיג בסופר - פארם.

תגובה 1:

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr