יום שלישי, 24 ביולי 2018

ד"ר פישר ג'נסיס ליקופן – במהדורה חדשה


סדרת ג'נסיס ליקופן Genesis Lycopene קיבלה מתיחת פנים. זוהי אחת הסדרות האיכותיות של ד"ר פישר שמבוססת על רכיב הליקופן אך מכילה קשת רחבה של רכיבים ייחודיים, חומצה הילארונית בכדוריות, אנטיאוקסידנטים ועוד. בסדרה קרם יום, לילה, עיניים וסרום.
ד"ר פישר ג'נסיס ליקופן – במהדורה חדשה

ייחודיות הסדרה הוא תמצית העגבניה שמכילה ליקופן lycopene ועוד מספר חומרים ביניהם גם בטא קרוטן שמנטרלים רדיקלים חופשיים ומסייעים במניעת נזק ל-DNA של תאי העור, מעודדים ייצור קולגן ואלסטן ושמירה על מוצקות וגמישות העור. מעבר לכך כל המוצרים מכילים רכיבי הזנה, הגנה ועוד.
מתוך הסדרה ניסיתי שני תכשירים: קרם יום ליקופן SPF30 וסרום ליקופן. עיצוב הבקבוקים נקי ונעים בגוון התכשירים (קרם-צהבהב מהליקופן). שניהם מגיעים במיכלים מאורכים עם משאבות ללא אויר כך שהתכשירים נשמרים בוואקום ללא מגע יד, מנוצלים עד הסוף ונוחים לשימוש.

סרום ליקופן

הסרום עושה מיני ליפטינג, מפחית עיגולים כהים מתחת לעיניים וכמובן כולל רכיבי לחות ואנטיאייג'ינג. הוא ללא שמן וללא פראבנים. החומרים הפעילים שהוא מכיל:
Dynalift™, מצמח הסורגום (מצפון אפריקה) שמבצע מיקרו-ליפטינג
Haloxyl שילוב פפטידים עוצמתי – פפטיד 1 ופפטיד 7 שמפעילים את העור ליצירת קולגן ונגד תהליכי דלקת
פוליסכרידים להזנה
אבקה מחזירת אור לטשטוש אופטי של קמטים
חומצה הילארונית ללחות ולמילוי קמטים
תמצית עגבניה (ליקופן)
מינרלים מים המלח

חוות דעתי

האריזה – מיכל לחיץ נוחה לשימוש, בלחיצה יוצאת כמות מספיקה למריחה אחת על הפנים. היא אסתטית בהירה ומראה את תכולת התכשיר. הסרום סמיך יחסית, מעט צהבהב שקוף ונמרח נהדר, לא שמנוני בכלל, נספג מייד ובריח עדין ומרענן. מעניק לעור רכות וחלקות נעימה מאוד ואינו מכביד בצוואר. קשה היה לי לראות את אפקט הליפטינג ואין לי הרבה קמטים לראות הבדל, אבל נראה לי שהשפיע טוב על העיגולים השחורים מסביב לעיניים. אחד הסרומים הנעימים שניסיתי לאחרונה ובכלל!

קרם יום ליקופן  SPF30

קרם מזין, מרענן עשיר באנטיאוקסידנטים ורכיבים הנלחמים בהזדקנות ומגן מהשמש ברמה של SPF30  שמתאים ליומיום וללא פראבנים. מכיל את החומרים הפעילים הבאים:
חומצה הילארונית במבנה כדוריות שממלאת ומחליקה קמטים
מינרלים מים המלח
תמצית עגבניה (ליקופן)
סקוולן מעניק לחות משמן זית
אנטיאוקסידנטים חזקים: ויטמין A E, קו אנזים Q10
פרו ויטמין 5B

חוות דעתי

גם כאן המיכל נוח לשימוש. הוא גדול יותר מהסרום אבל יתאים לנסיעות ואינו כבד. הקרם בעל סמיכות עדינה וגוון לבן עם מעט רמז לצהבהב. נמרח היטב ונספג טוב. הוא נעים בצורה בלתי רגילה – העור קטיפתי רך ונעים אחרי השימוש! התאהבתי מייד!
מבחינת שימוש, יש לשים לב שמגן הקרינה מתאים לקרינה אקראית ושימוש בסביבת הבית/עירונית, ביציאה מעבר לזה יש למרוח כמות גדולה לפחות פעמיים או להוסיף קרם הגנה בנפרד (אני ממליצה על ההגנה הרחבה במוצרי אולטרסול ספקטרום). כאן גם החיסרון היחיד שמצאתי בקרם – הוא מכיל אוקסיבנזון כרכיב הגנה מהשמש.

עוד בסדרה מוצרים נוספים (שלצערי לא ניסיתי):
  • קרם לילה ליקופן לעור רגיל - מעורב לטיפול אפקטיבי ולטשטוש קמטים. OIL FREE. מעניק לחות ל- 24 שעות ותחושה חלקה וקטיפתית ללא ברק שומני. הקרם פועל בשעות הלילה, שעות בהן העור נמצא במנוחה ומוכן לקלוט באופן מיטבי את כל מרכיבי הלחות וההזנה שאבדו לו במהלך היום.
  • קרם עיניים ליקופן SPF30  קרם לכל סוגי העור. ללא בושם. מסייע בהפחתת כהויות מתחת לעיניים ומשלב רכיבים המסייעים בטשטוש הקמטים באזור העיניים ובאזור השפתיים (לחי, סנטר ושפם). מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB) ומסייע בהגנה מקרינת IR והזדקנות מוקדמת של העור.
אגב, סדרת ג'נסיס GENESIS היא סדרה מצויינת, כל התכשירים כוללים מקדמי הגנה בקרמי היום והעיניים, הסדרה היפואלרגית, נבדקה דרמטולוגית במבחן סנסיטיב לעור רגיש וללא פראבנים. גם הבת שלי הנערה משתמשת במוצרי הסדרה בטיפוח עור מעורב.
לסיכום, אחרי השימוש בסרום ובקרם היום הפנים שלי הרגישו נהדר – מומלץ בחום ואצלי כבחירה ראשונה לשגרת הטיפוח!

מידע

מחיר מוצרי הסדרה נעים בין 149.90 – 159.90 ש"ח
ניתן להשיג בכל הפראמים.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr