יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

מברשת שיער אייקו IKOO – שיאצו לראש

מברשת שיער אייקו IKOO מתירה קשרים בעדינות והופכת את הסירוק וההברשה לחוויה נעימה בזכות המבנה שלה שמעסה את הקרקפת וממריץ את הדם. גם מסרקים וגם עושים שיאצו באותו הזמן. שימושי ונעים!
אני אוהבת מוצרים מיוחדים. וחוץ מזה ששיערי ארוך אני תמיד מחפשת מברשות טובות, אני גם אוהבת עיסוי וספא. אז מה יכול להיות יותר כייפים ממברשת שגם תסרק ותתיר קשרים בעדינות וגם תעשה לי עיסוי על הדרך?

הייחוד של מברשת אייקו IKOO הוא המבנה שלה שעושה שיאצו במהלך ההברשה. הלחיצות שלה הם לפי עקרונות הרפואה הסינית. אלו מגיעים כהסבר עם המברשת אפשר לראות שהיא פועלת על כמה מרידיאנים (קוי אנרגיית צ'י): הרוגע וההתחדשות (הסגול בתמונה), ההפעלה (בירוק), ההתמצאות (התכלת) והמחמם המשולש (באדום) שאחראי על חלוקת האנרגיה. ההברשה תורמת להרגעה ולהקלת לחץ בעיניים, בראש ובצוואר ואפילו בכלל בפנים.

ניסיתי את המברשת והתלהבתי. ראשית העיצוב שלה מקסים. המברשת מגיעה במבחר צבעים, כל צבע ממותג לפי המשמעות שלו - אנרגיה, אלגנטיות, זוהר,  יצירתיות וכו'. המברשת בגודל בינוני וקומפקטית נוחה לאחיזה (שונה ממברשות עם ידית) וקלה לשימוש וגם לשים בתיק. וגם קל מאוד לנקות אותה משיער שנתפס בתוכה.
מעבר לכך, היא ממש נעימה, לא הרגשתי בכלל שאני מברישה שיער שלא הוברש מאתמול, כאילו אין לי קשרים. והיא גם לא נתפסת בשיער כך שאפשר להסתרק ולסדר את השיער כהשיער אסוף. והחלק הכי כייפי – זה ממש עיסוי קרקפת כזה שגורם להרגשת דגדוג נעימה לאורך קצות העצבים ומשפיע על כל הראש והצוואר עד לגב ממש. לא רציתי להפסיק להסתרק.

המברשת הזו היא פינוק אמיתי ורעיון מעולה למתנה לכל אוהבת ביוטי ופינוק!  גם בגלל שהיא מגיעה בקופסה יפיפיה.
מידע
מברשת איקו, 126 ש"ח. ניתן להשיג באמצעות רכישה ישירה מהיבואן והמשווק המורשה (זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע) : 1-800-326-326. או באתר: https://ikoo-brush.co.il/
המברשת מיובאת על ידי "מימון קוסמטיקס", יבואן רשמי של מספר מותגים בינלאומיים ביניהם מוצרי שיער מקצועיים למספרות ומוצרי יוקו סיסטם YUKO מיפן. יוקו מסונפת לקונצרן הענק "פיטן" היפני בעל טכנולוגיות ייחודיות העושות שימוש בננו טכנולוגיה ו"מי זהב" המחלקות את המים לחלקיקים זעירים שמשמשים כמוליכים לתוך ה-DNA של השערה והשפעה על פרמטרים רבים, מה שהפך את החברה למוערכת בעולם. בין המוצרים סדרת "מארין פרופשיונל", מברשת השיער אייקו לעיל וסדרות בתחום הביוטי ופרא רפואה. המוצרים משווקים בארץ מאז שנת 2004.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr