יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

סדרת מוצרי שיער Yuko

סדרת מוצרי שיער Yuko משלימה את טיפולי ההחלקה והיא מספקת מוצרים לטיפוח שמבוססים על פטנטים. מטרתם לשמור על השיער ולהחזיר לו את החיוניות שאבדה בטיפולים כימיים. בין המוצרים הם שמפו, מסיכה ותרסיס "ריפר טרו" לשיקום השיער.
סדרת מוצרי שיער Yuko
חברת YUKO התפרסמה בהחלקה היפנית שלה שמגיעה לתוצאה מעולה וחוסכת לנשים אחרי החלקה את הצורך בפן. בתכשירים שלה היא עושה שימוש בפטנט מיוחד של חברת "פיטו" אליה היא מסונפת. זהו פטנט ננו טכנולוגי הנקרא "מי זהב" ובמהלכו המים מחולקים לחלקיקים קטנים שנושאים חומרים פעילים לתוך ה-DNA של השערה. זה מאפשר להגיע לשיקום והעשרה של השיער בצורה הרבה יותר יעילה.
אמנם השיער שלי לא עבר החלקה או טיפול כימי, אבל שחייה קבועה בבריכה מלאת כלור וכימיקלים, ים, שמש ורוח וייבוש בחורף עשו בשיער הארוך שלי שמות. לכן שמחתי לנסות שני מוצרים של Yuko – שמפו של Yuko ואת התרסיס "ריפר טרו".

"ריפר טרו" Repair Through

המוצר הוא מוצר הדגל של החברה. משמעות השם Repair Through הוא תיקון דרך/מצד לצד. וזוהי מטרתו – לתקן פגיעה בשיער ולשקם אותו. הפגיעה יכולה להיות מטיפולים כימיים, החלקה, או פן/מגהצי שיער למיניהם.
ריפר טרו מכיל מכיל חלבוני משי, חלב ותמצית אצות ים ועוד חומרים כמו אלנין ארגינין (חומצות אמינו שהן החומר הבונה של החלבון והשיער) חומצה הילארונית הידועה כמשקמת רקמות. התרסיס מונע פיצול קצוות ומפחית נטייה לקשרים בשיער מסייע בסירוק וסידור השיער. בנוסף, הוא מגן על השיער מפני נזקים נוספים בזמן ייבוש בפן (מייבש) או מגהץ שיער.
השימוש במוצר קל וביתי – לרסס ממרחק של 20 סנטימטר 2-3 התזות בכל צד (לשיער ארוך כמו שלי צריך יותר – רססו כמות נדיבה) ולחזור על זה במשך 5 ימים ברצף. אפשר לעשות זאת על שיער יבש או רטוב אבל חשוב לא למרוח שום דבר על השיער בכל הימים של הטיפול.  להמשיך בשימוש לפי הצורך.
יש לריפר טרו חוות דעת מצויינות מנשים שהשתמשו בו.  אני ניסיתי. הוא מרגיש כמו מים וכמעט נטול ריח והאמת שהשיער נראה מבריק כבר אחרי הפעם הראשונה של השימוש. אחרי כמה ימים השיער רך ומבריק.
מחיר 148 ש"ח ל-200 מ"ל.

מסיכה Yuko Kokoro G Treatment

המסיכה הזו, כמו גם השמפו של יוקו נחשבים למוצרים המובילים "מוצרי פרימיום" בכל התחומים של טיפול השיער. התכשירים מתאימים לכל סוגי השיער אחרי כל סוגי ההחלקות. המסיכה מכילה את קולואיז הזהב שהזכרתי המיוצר בננו טכנולוגיה, קרטין, פרו ויטמין B5 ועוד חומרים פעילים טבעיים כמו תרכיז אצות, שמן אורז, שמן אלנין ארגינין ועוד ועוד. מה שמיוחד בתכשירים אלו שהרכיבים נספגים בשיער וממשיכים להיות פעילים גם אחרי שטיפת החומר.
לשימוש: לאחר החפיפה יש למרוח כמות מספקת בעיקר באזורים הפגומים להמתין 4-6 דקות ולשטוף כ-80 אחוז מהחומר.
ניסיתי את המסיכה. היא לבנה לחלוטין ויש לה מרקם של קרם לחות אבל פחות סמיך מהמסיכה שאני רגילה להשתמש. ריח קצת רפואי כשמרחרחים אותה אבל ללא ריח כשמרחתי על הראש(מה שאומר שהיא נטולת בשמים). באופן מיידי הרגשתי שהשיער כמו נמס נהיה חלק ביותר. כשהורדתי אותה הרגשתי כאילו היא נספגה משמעותית בשיער. השיער שלי הפך מאוד רך ויחסית עם פחות נפח מהרגיל, כנראה בגלל שהשיער נהיה חלק יותר ועם פחות קרזול. זו אחת המסיכות בעלת ההשפעה הכי טובה על השיער שנתקלתי בה!
השמפו והמסיכה מגיעים בגדלים שונים. מסכה 700 גרם : 330 ₪. מסכה קטנה 240 גרם : 135 ₪. שמפו ליטר : 290 ₪. שמפו קטן לשיער רגיל וצבוע : 300 גרם : 135 ₪.

מידע
ניתן להשיג את מוצרי  Marineבאמצעות רכישה ישירה מהיבואן והמשווק המורשה (זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע) : 1-800-326-326. או באתר http://www.yukosystem.co.il
הסדרה מיובאת על ידי "מימון קוסמטיקס", יבואן רשמי של מספר מותגים בינלאומיים ביניהם מוצרי שיער מקצועיים למספרות ומוצרי יוקו סיסטם YUKO מיפן. בין המוצרים סדרת "מארין פרופשיונל", מברשת השיער אייקו וסדרות בתחום הביוטי ופרא רפואה. המוצרים משווקים בארץ מאז שנת 2004.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr