יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

סדרת Mad About Curls & Waves של שוורצקופף פרופשיונל


סדרת טיפוח לשיער גלי ומתולתל שמעניקה לשיער טיפול נכון ומראה מושלם. שתי סדרות הוליסטיות הושקו עכשיו בשוורצקופף פרופשיונל: לשיער גלי Mad About Waves ולשיער מתולתל Mad About Curls. מהשימור הראשון בסדרה לשיער גלי ניכרו תוצאות מרשימות.
סדרת Mad About Curls & Waves של שוורצקופף פרופשיונל


הבת שלי תמיד מתלוננת שהשיער שלה לא חלק מספיק ולא מסתדר טוב אחרי החפיפה. באופן קבוע היא חוזרת על זה שהיא רוצה שיער כמו שלי (דק וחלק כמו מקלות). עכשיו, אחרי שהיא התחילה להשתמש בסדרה החדשה לשיער גלי Made About Waves של שוורצקופף פרופשיונל השיער שלה נראה נהדר. והקיטורים? הפסיקו! היא באה אלי הבוקר והראתה לי – תרגישי, אמא, כמה השיער עדין ורך, איזה ברק יש לו ואיך הגלים יפים! ואכן, השיער נראה נהדר וכל גל מודגש ומושלם עם נפח וברק מקסים!
כולנו יודעים ששיער גלי ומתולתל קשה יותר לטיפול ו"עושה צרות". השיער החלק הוא מושא לקנאה ולו רק בגלל שאין לו Bad Hair Day. השיער המתולתל והגלי יבש יותר וקשה יותר לטיפול ולכן עדיף לא לחפוף אותו כל יום. ולפחות ממה שאנחנו התרשמנו, בשימוש ביתי בסדרה החדשה יביא לתוצאות נהדרות ומראה שיער קורן, מבריק ויפה.

Mad About Curls & Waves

שתי סדרות, אחת לשיער גלי ואחת לשיער מתולתל שבכל אחת 4 פעולות:
1. ניקוי
כיוון שידוע כי ככל ששיער "מתולתל יותר הוא גם יבש יותר", מגוון המוצרים מציעים מרכיבי טיפוח המותאמים לצורכי השיער.
2. טיפוח
מגוון המוצרים ובהם מרקם סמיך דמוי חמאה המספקים ריכוך לשיער עבור כל רמות ההזנה ששיער יבש עשוי להזדקק להן.
3. הגנה ועיצוב
מגוון רחב של מוצרי עיצוב שיער נכללים בסדרת מוצרים זו, מספריי קליל ועד לקרמים לריכוך ועיצוב שיער עמיד לאורך זמן.
4. ריענון
בשל רמת הטיפוח האינטנסיבית שמצריך שיער מתולתל או גלי, חפיפה יומיומית אינה מומלצת. על כן, מגוון המוצרים כולל מוצרי ריענון המיועדים לעצב מחדש את טקסטורת השיער בימים "בין החפיפות" ובכך מקלים על שגרת הטיפוח ביום שאחרי החפיפה.

הטכנולוגיה של סדרת Mad About Curls & Waves

סדרות התלתלים והגלים החדשות Mad About Curls & Waves מכילות את החלבון אקווארין Aequorin שנמצא במדוזות ואורגניזמים ימיים. שיש לחלבון זה מספר תכונות הקשורות להיותו אנטיאוקסידנט, משמש לאנטי אייג'ינג ועוד. בשימוש בשיער נראה שהוא מחזק את השיער, מעניק לו לחות ונלחם בשבירת שיער וקצוות מפוצלים ואף מדגיש ומייפה את הצורה המקורית של השיער. וזה בדיוק מה שמועיל לשיער גלי!

Mad About Waves

בסדרה 4 מוצרים שהבת שלי ניסתה. כולם מגיעים במיכלים מעוצבים בצבעי ורוד עתיק עם כיתוב בפונט כתב שחור ותכלת-אקווה מבריק. שימו לב שהשמפו והקונדישיונר מגיע במיכלי ענק של ליטר.

שמפו לשיער גלי ללא סולפט Mad About Waves Sulfate Free Cleanser

שמפו לשיער גלי לניקוי עדין ללא מלחים. מכיל תרכובת אקווארין המספקת לחות ומקבעת את הגלים לאורך זמן. השמפו שקוף ויש לו ריח משכר! 160 ₪  ל-1,000 מ"ל.

קונדישיונר לשיער גלי Mad About waves Windswept Conditioner

קונדישיונר לשיער גלי. מכיל תרכובת אקווארין המספקת לחות ומקבעת את הגלים לאורך זמן. יש לו צבע לבן ומרקם אופייני לקונדישיונר, ואפקט נהדר על השיער, כמעט כמו מסיכה. 160 ₪  ל-1,000 מ"ל.


קרם מגדיר גלים לשיער גלי רגיל עד עבה Mad About waves Windy Texture Balm

קרם שמשמר ויוצר גלים מבלי להכביד על השיער. מכיל תרכובת אקווארין למתן לחות. הקרם דליל יחסית ונספג היטב בשיער, מוריד תופעת קרזול ומקנה לשיער ברק.  94 ₪  ל-150 מ"ל.

שמפו יבש לריענון שיער גלי יום אחרי החפיפה Mad About Waves Refresher Dry Shampoo

ספריי שמפו יבש שסופח עודפי שומן ושומר על נפח השיער. מרססים אותו על שיער יבש בהתזות קצרות ממרחק של 20 ס"מ ולהבריש היטב. תרסיס נעים שמרענן את השיער. 70 ₪  ל-150 מ"ל.

Mad About Curles

בנוסף, המוצרים בסדרת התלתלים שלא ניסינו כוללים שמפו קצף עדין ללא סולפט לשיער מתולתל המכיל אקווארין (160 ₪  ל-1,000 מ"ל), מסכת חמאה להזנה עמוקה לשיער מתולתל רגיל עד עבה המכילה אקווארין המחדשת ומאלפת את השיער (150 ₪  ל-500 מ"ל), קרם מגדיר תלתלים לשיער מתולתל רגיל עד עבה עשיר בשמן חוחובה לשליטה על תלתלים פרועים על ידי הפחתת הפריזיות ובניית תלתלים מעוצבים ((94 ₪  ל-200 מ"ל) וחלב שמן מרווה לעיצוב מחדש לשיער מתולתל יום אחרי החפיפה (99  ל-200 מ"ל).
סדרות לשיער גלי ומתולתל - צילום: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

מידע

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr