יום שני, 21 בינואר 2019

איך להמנע ממחלות, שפעות והצטננויות בעזרת תכשירי אלכו-ג'ל


תכשירי היגיינת הידיים יכולים למנוע הדבקות במחלות, שפעות והצטננויות. במיוחד בשיא החורף כדאי להצטייד בתכשירים מתאימים ולשמור על ההיגיינה על ידי שטיפת ידיים. בין התכשירים המומלצים: אלכוג'ל בנוזל, מגבונים לידיים ומגבוני חיטוי לסביבה. 

איך להמנע ממחלות, שפעות והצטננויות בעזרת תכשירי אלכו-ג'ל

אם פעם חשבו שנהיה חולים אם נצא עם ראש רטוב או נלך לבריכה בחורף, היום כבר יודעים שזה לא נכון. המחלות שאנו חוטפים, כל ההצטננויות והשפעות מגיעות מחיידקים ומיקרו-חיידקים ולא מהקור. נדבקים מהאוויר וממגע עם אנשים אחרים או משטחים מזוהמים. לכן כדאי לדאוג לאוויר צח גם כשקר ולנקות את הסביבה ואת הידיים שלנו מיד אחרי חשיפה.

מוצרי אלכו-ג'ל של ד"ר פישר

אלכו-ג'ל של ד"ר פישר היא סדרת תכשירים ומוצרים מבוססי אלכוהול (70%) לשמירה על היגיינת הידיים והסביבה בהיעדר מים וסבון. התכשירים מיועדים להפחתת הסיכון להידבקות במחלות זיהומיות ולסייע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו. אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה, המתקדמת והנמכרת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מתאימים לבעלי עור רגיש (סנסיטיב) ומבוססים על נוסחאות ייחודיות ויעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים (תכשירי הסדרה קוטלים 99.99% מהחיידקים) ונגיפים נפוצים, בין היתר וירוס השפעת.
לאלכו-ג'ל יש כמה מוצרים שונים להיגיינה זו: 1. אלכוג'ל נוזל בבקבוק לחיטוי הידיים, 2. אלכוג'ל מגבונים להייגיינת הידיים, 3. אלכוג'ל מגבונים לחיטוי הסביבה. את כולם אני מכירה ומשתמשת באופן קבוע, אני והילדים. זה תמיד בתיק בכל נסיעה באריזות מגבונים אישיות או מוקטנות.

אלכוג'ל נוזל לחיטוי הידיים

נוסחה ייחודית המשלבת  70%אלכוהול לניקוי יסודי, פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. בסדרה מגוון גדלים וריחות. יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון. מגיע בבקבוק לחיץ שימו ליד הדלת כל פעם שאתם נכנסים הביתה – נקו את הידיים.

מגבונים היגייניים לידיים ALCO- GEL WIPES

לניקוי מהיר ויעיל בנוסחה הייחודית המשלבת 70% אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. ארוזים הרמטית באריזות אישיות. לשימוש נוח במיוחד, לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק. 20 מגבונים באריזה. מגבוני אלכו-ג'ל קיימים למבוגרים ולילדים.

אלכו-ג'ל מגבונים Wipes לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים

מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מגבונים גדולים ועבים במיוחד. מתאימים לשימוש במקומות ציבוריים, נסיעות, טיולים, בגן, בבית הספר ואפילו בבית. המגבונים מומלצים לשמירה על ההיגיינה קודם מגע עם מושב אסלה, עמדת החתלה, משטח אוכל, עגלת תינוק, עגלת קניות ועוד. 20 מגבונים באריזה

אביזר חובה אצלי בנסיעות לחו"ל! בטיסה אני דואגת לנגב את כל הסביבה איתו ואת השרותים כשאני נכנסת לשם. אפשר לאמץ את זה בעוד מקומות ציבוריים גם בארץ, בקניון וכו'.

טיפים להמנע ממחלות בשיתוף עם ד"ר פישר

·         המנעו ככל האפשר מהגעה לבתי חולים ואם אתם חייבים לבקר שם, געו בסביבה כמה שפחות, חטאו את הסביבה עם המגבונים לניקוי וחיטוי משטחים וחטאו את הידיים מיד אחרי, או כמה פעמים תוך כדי הביקור.
·         נקו וחטאו את הידיים אחרי ביקור במקומות ציבוריים, לפני הארוחה או טיפול בתינוק, אחרי ביקור בשירותים.
·         בעת שיעול יש לכסות את הפה והאף. להתעטש לתוך טישו או למרפק וזרקו את הטישו לפח.
·         אל תיגעו בעיניים, באף ובפה בידיים לא נקיות.
·         אווררו את הסביבה – בית, משרד (בקשו לפתוח חלון במקומות ציבוריים דחוסים). בבית הוסיפו לחות.
·         אכלו ירקות ופירות, נוגדני חמצון ויטמינים ומינרלים.
אפשר למנוע מחלות חורף עם קצת מחשבה ומאמץ!
את מוצרי סדרת  Alco-Gel ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr