יום שבת, 19 בינואר 2019

קוסמטיקה טבעית אננדה Ananda bio cosmetics על בסיס אגוז גרנובל


קוסמטיקה טבעית אננדה   Ananda bio cosmeticsמבוססת על שמנים טבעיים ועל אגוז גרנובל העשיר במינרלים, בחלבון ארגינין ובאומגה 3. המותג ברוח האירוודה עומד בתקן BDIH הגרמני ואינו מכיל חומרים משמרים וסינתטיים.
קוסמטיקה טבעית אננדה  Ananda bio cosmetics על בסיס אגוז גרנובל
קוסמטיקה טבעית אננדה  Ananda bio cosmetics על בסיס אגוז גרנובל

אגוז גרנובל הוא סוג של אגוז מלך. הוא גדל על עצי אגוז מעמק הנהר Isere, באזור אלפיני על הגבול המזרחי של צרפת. מקורו של הנהר הזה הוא קרחון בשם "Aiguille Rousse", הממוקם בגובה של 11,500 רגל. העץ גדל ממי שלגים טהורים שנותנים לאגוז רעננות ועדינות. אגוז גרנובל מכיל הרבה מינרלים כמו אבץ, נחושת, ברזל ואשלגן. האגוז עשיר בחלבון (ארגינין, חומצת האמינו הבסיסית ביותר) ובחומצות שומן בריאות אומגה 3. מיצוי אגוז הגרנובל רשום כפטנט מדעי, הוא מכיל חומר פעיל בשם GATOLINE ®המתקן ומונע את נזקי הזדקנות העור.

קוסמטיקה טבעית ברוח האירוודה

לאננדה מבחר רחב של מוצרים: קרמים, סרומים ומוצרי טיפוח לעור הפנים, טיפוח השיער והגוף, ניקוי, הסרת איפור ורחצה, וכו'. המוצרים עומדים בתקן BDIH הגרמני למוצרים טבעיים שמבטיח שהמוצרים טבעיים ולא מהונדסים או סינתטיים. כל המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים כמו פראבנים, TBH, שמנים מינרלים, SLS, וזלין, סיליקון, מתכות, צבעים וריחות סינתטיים, וכו'. מיוצר בארץ ולא נוסה על בעלי חיים.
מבין המוצרים ניסיתי קרם הזנה עשיר, סרום משקם לפנים ולעיניים וקרם עיניים משקם.

קרם הזנה עשיר

קרם להזנה מושלמת של עור הפנים, משפר את חילוף החומרים בתאים, מוסיף לחות ורוך, פועל להרפיית המתח בפנים ומשקם באופן בולט לעין קווי הבעה וקמטים על ידי חיזוק רקמות החיבור והגברת עמידות התאים בפני פגעי האקלים, הסביבה והזמן. רווי בחמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן בורג’, שמן נר הלילה, תמצית אגוז גרנובל, ויטמינים A,C,E, נוגדי חמצון ומרכיבי אנטי אייג’ינג GATOLINE ® , המסייעים להתחדשות התאים ופועלים למתיחת רקמות רפויות, להמרצת מחזור הדם ולמראה עור רגוע, זוהר, חלק וצעיר יותר. 50 מ"ל, 289 ₪.

הקרם מגיע בצנצנת לבנה. יש לו צבע חום קרם כהה יחסית וריח בולט, אגוזי שהזכיר לי תיאוברמין (רכיב של שוקולד). ברגע הראשון קצת נרתעתי אבל על העור הוא פחות הפריע, למען האמת, הבת שלי (בת 17 עוד מעט) אפילו התלהבה. ויש בו משהו מיוחד. מבחינת המרקם הוא סמיך וברגע הראשון משאיר קצת צבע כהה על העור. אבל כשמספיגים אותו (ודי מהר) זה נעלם והעור מקבל נעימות מרשימה והמון לחות וזוהר. הנקבוביות נסגרות והעור נהיה חלק.

סרום משקם

סרום טיפולי פעיל לשיקום עור הפנים, העיניים והצוואר, תומך בייצור הקולוגן והאלסטין הטבעיים ופועל ליצירת מראה עור צעיר, מתוח וקורן. מבוסס על GATOLINE ® ומועשר בחומצה היאלרונית בכמות המרבית האפשרית ובתערובת ייחודית של שמנים אורגנים ותמציות צמחי מרפא; חוחובה, לציטין, אבוקדו, אגוזי מקדמיה, שמן בוראג, נבט חיטה, תמצית אגוז גרנובל, לבנדר ומגנזיום. הסרום המושלם להפחתת קמטוטים וקמטי הבעה והענקת מראה צעיר ובריא לעור הפנים, העיניים והצוואר. 30 מ"ל, 266 ₪.

הסרום מגיע בשפורפרת אלגנטית בצבע לבן בשילוב זהב. הוא קצת הפתיע כי אין לו מרקם של נוזלי אלא של קרם. יש לו תכונות מאוד דומות לקרם ההזנה אבל מרקם רך יותר והוא נספג מהר יותר. הוא נעים על העור ונותן המון לחות ורכות נעימה.

קרם עיניים משקם

קרם משקם ומטפח, ממריץ את יכולת ההתחדשות של העור העדין באזור העיניים ומסייע בהסרת סימני הזמן, נפיחות ועיגולים כהים. מבוסס על GATOLINE ® ומועשר בויטמינים C ,E,  אובליפיחה ,אצות ים, חמאת שיאה אורגנית ותמציות שמנים ארומתרפיים אורגניים; שמן נר הלילה, שמן חוחובה, שמן רוז היפ, שמן זית, אלוורה, תה ירוק, קמומיל. קרם העיניים המושלם לחידוש, רענון ושיקום העור העדין סביב העיניים. 30 מ"ל, 291 ₪.

בדומה למוצרים האחרים, יש לו צבע וריח מודגש והוא נעים ומלחח היטב את העור ונותן גמישות לאיזור העיניים.  
לסיכום, אהבתי את המוצרים שמהווים בחירה טובה לאוהבי קוסמטיקה טבעית ובכלל, למי שמחפשת קרם שמעניק לעור לחות טבעית ואיזון בלי חומרים סינתטיים ואגרסיביים.

מידע

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr