יום שלישי, 15 בינואר 2019

סדרת טיפוח טבעית אורגנית מבוססת על שמן המפ The Organic Hemp Line

סדרת טיפוח טבעית אורגנית חדשה המבוססת על שמן המפ - קנביס ורכיבים טבעיים אורגניים ברמה גבוהה במיוחד תיכנס בקרוב למדפי סופרפארם. הסדרה מבוססת שמן המפ, אלוורה, חומצה הילארונית מחיטה ובישום טבעי עדין ובעלת אחוז גבוה במיוחד של רכיבים אורגניים!
סדרת טיפוח טבעית אורגנית מבוססת על שמן המפ The Organic Hemp Line
סדרת טיפוח טבעית אורגנית מבוססת על שמן המפ The Organic Hemp Line


חברת אלמין קוסמטיקס הישראלית משיקה את הסדרה בישראל אחרי מחקר ופיתוח של כ-5 שנים ומנגישה אותה בפריסה ארצית רחבה ובמחיר סביר לקטגוריה ונותנת אלטרנטיבה לקוסמטיקה הקונבנציונלית. הסדרה מכילה רכיבים טבעיים אורגניים ברמה שלא נראתה עד כה עם 99.60% מרכיבים טבעיים בשילוב מנצח:
·         תמצית אלוורה במקום מים, מה שמאפשר ספיגה טובה עם חומר שיש לו יתרונות טיפוליים לעור
·         תמצית שמן ההמפ  המופק מקנביס – מורכב מ-21 חומצות אמינו ויש לו יחס מושלם של אומגה 3 ואומגה 6. הוא מספק הזנה מאוזנת לעור.
·         הרכב שמנים ותמציות טבעיות כמו סקוולן משמן זית, שמן רוז היפ, שמן חוחובה, חמאת שיאה ויטמין E ועוד. כל אלו מספקים לחות, הרגעה ואנטיאוקסידנטים.
·         חומצה הילארונית טבעית המופקת מחיטה ללחות מכסימלית.
·         בישום טבעי בלבד ועדין מאוד מיסמין לבן, קמומיל ודבש.
הסדרה אינה מכילה חומרים מזיקים כמו SLS, שמן מינרלי, סיליקון, PEG, קארבומרס, פבראבנים, פרופילן גליקול, איזופרופול מריסטייט וצבעים וריחות סינתטיים. המותג ידידותי לסביבה והמפעל אינו מזהם כמו מפעלי קוסמטיקה קונוונציונליים.
אפילו האריזה של המוצר טבעית ועשויה מבמבוק בעבודת יד עם חריטת לייזר. למען האמת היא כל כך יפה שאחרי שהקרם יגמר היא מתאימה לשימושים אחרים ואפשר לשים בה אפילו תבלינים! וזה כל כך נעים וגם ידידותי לסביבה.

מוצרי סדרת Organic Hemp Line

קרם לחות לפנים Facial Moisture Cream - קרם יום חדשני לפנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המכיל שמן זרעי המפ, (אומגה 3, ואומגה 6)  ובחומצה היאלורונית טהורה, להזנת עור הפנים העדין ולהגנה עליו. הקרם מועשר בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, המסייעים להגנה ולטיפוח מושלם של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית החיונית לעור הפנים.
קרם לילה מזין - קרם לילה לפנים להזנה עשירה של העור ולהגנה עליו. מועשר בשמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), בחומצה היאלורונית טהורה (HA) וברכיב פעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הקרם מועשר גם בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, התורמים להגנה ולטיפוח של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית הנדרשת במשך הלילה.
סרום פנים - סרום פנים המסייע להילחם בפגעי הזמן. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין, וכן את הרכיב הפעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, להרגעת העור ולהגנה עליו מפני נזקי חמצון.
קרם עיניים - קרם עיניים רב עוצמה המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הקרם מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הקרם מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.
סרום עיניים - סרום רב עוצמה לעיניים המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת שני רכיבים ייחודיים – Easyliance ו-Cristalhyal, חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.
מסכת פילינג - מסכת פילינג חדשנית מרעננת בעדינות את העור ומסירה תאים מתים. אפקט הפילינג מושג הודות לשימוש בגרגירי גלעין משמש ובאצה אדומה, התורמים להגנה על שכבת האפידרמיס, לחיזוק תפקודה ולהפחתת אובדן המים בה. מסכת הפילינג מועשרת בשמן זרעי ההמפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. המסכה מועשרת גם באלוורה, חמאת שיאה ושמני זית וחוחובה אורגניים מאושרים, המסייעים להענקת מראה עור בריא וקורן.
תחליב גוף - תחליב גוף עדין ונספג בקלות המתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. בשילוב שמן הרוז היפ, המרענן ותורם לחידוש ושיקום העור במהירות, ושמן זרעי המפ המשיב לעור את חיוניותו. האלוורה מסייעת להרגעת העור ולטיפול בעור יבש, מגורה ומתקלף. חמאת השיאה, שמן הזית ושמן החוחובה מרווים את העור בלחות ומזינים אותו. תמצית האצה מעניקה לחות לעור ומגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים.
בקרוב יצטרפו תכשירי ניקוי לעור.
the organic hemp line צילום: אורי גרון
כל המוצרים בסדרה מאושרים כאורגניים ע"י תקן Ecocert-cosmos, בהתאם לסטנדרטים המחמירים של קוסמוס, ארגון הגג העולמי למוצרים אורגניים טבעיים, ובהתאם לתקינה האירופאית המחמירה cpnp. עם 99.60% מרכיבים טבעיים, המוצרים בסדרה הם הבחירה המושלמת לכל סוגי העור, לרבות עור הרגיש לכימיקלים ומרכיבים סינתטיים. באישור משרד הבריאות.
בין המוצרים ניסיתי את קרם הלחות שריחו כמעט נייטרלי אבל נעים, הוא נספג כהרף עין וממש נעים! הקרם מאוד עדין ואינו אגרסיבי, מבחינת הפעילות שלו היא אינו כולל רכיבים סינתטיים פעילים כמו פפטידים ונגזרות רטינול אבל מספק לעור לחות מאזנת, אנטיאוקסידנטים וללא פראבנים וחומרים מציקים!

מידע

המוצרים ניתנים לרכישה באתר החברה https://organic-hemp-line.com, באמזון ובסופר פארם במחלקת הקוסמטיקה.
מחירי המוצרים לקרמים וסרומים (30-50 מ"ל) 189.90-199.90 ש"ח, מסיכת פילינג (50 מ"ל) 219.90 ש"ח ותחליב גוף (150 מ"ל) 139.90.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr