יום שלישי, 8 בינואר 2019

סדרת ליפיקר AP+ לעור מגורה של לה רוש-פוזה - לישון טוב יותר

סדרת ליפיקר AP+ של לה רוש-פוזה מטפלת ביעילות בעור רגיש, יבש במיוחד במקרי אטופיק דרמטיטיס ומאפשרת רגיעה ושינה טובה לתינוק ולכל המשפחה. הסדרה מומלצת על ידי רופאי עור ברחבי העולם והשפעתה על איכות החיים ובאופן ספציפי על השינה נבדקה והוכחה כיעילה!
סדרת ליפיקר AP+ לעור מגורה של לה רוש-פוזה -  לישון טוב יותר

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש והמומלץ על-ידי למעלה מ- 25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם - LA ROCHE–POSAY, חרט על דגלו יצירת חיים טובים יותר לעור רגיש, יבש מאוד, ואלרגי.

לה רוש-פוזה מציג מחקר בינלאומי חדש: השפעה על איכות השינה של ילדים בעקבות תופעות של עור יבש באופן קיצוני מגורה. סדרת ליפיקאר AP+ מעניקה לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד ומציעה פתרון יעיל ומשפר איכות חיים.

אטופיק דרמטיטיס - אסטמה של העור

למרות שאין זו מחלה קשה, אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) משפיעה עד מאד על חיי היומיום. אטופיק דרמטיטיס עלול לשבש את סדר היום המשפחתי בשל האילוצים שהוא כופה, תשומת הלב והטיפול הנדרש עקב הגירוד הבלתי פוסק שמחמיר את התסמינים וגורם ללילות קשים.

אסטמה של העור זוהי מחלת עור כרונית הנפוצה אצל כ-20% מאוכלוסיית הילדים במדינות המפותחות. זהו מצב דלקתי כרוני של העור הקשור בעור יבש. נהוג בעולם לקרוא למחלה "האסטמה של העור" בגלל השכיחות של ילדים הסובלים מאסטמה ומאטופיק דרמטיטיס במקביל. שתי המחלות מגיעות בהתקפים וביניהן תקופות רגיעה.

מחקרים הוכיחו כי מדובר במחלה תורשתית גם במערכות האינונולוגיות שמגיבות ביתר גירוי של העור, וגם במבנה הביולוגי הלא תקין של העור. מאפייני המחלה הם גירוד קשה ובלתי נשלט, יקיצות רבות בלילה, עייפות בשעות הבוקר, התקפי זעם ובכי. לא בכדי הוגדר הסימפטום כ"תסמונת הילד המתגרד". מחלה זו פוגעת באיכות חייו של התינוק או הילד.

הגורמים העיקריים למחלה הן תורשה וגורמים סביבתיים כמו אבק,  שינויי מזג אויר, מגע עם חיות שעירות, צמר, צמחיה וחומרי כביסה שאינם "ביו". כל אלה עוזרים ביצירת דלקת העור.

עור יבש ומגורה במיוחד: סיוט להורים, פגיעה בילדות של הילדים. 20% מהילדים ברחבי העולם סובלים מעור יבש ומגורה במיוחד[1]
באופן מובן, יש לכך השפעה משמעותית על איכות החיים. אימהות ואבות לילדים הסובלים מהתופעה יודעים שהדבר יוצר לא רק גירויים בעור אלא גם משפיע על חיי החברה של הילד, ביצועיו בלימודים והחשוב ביותר, עומד בדרכה של שנת לילה שלווה.
85% מההורים מוצאים שעורם היבש והמגורה של ילדיהם משפיע על המצב הנפשי של עצמם
תחושה זו של חוסר אונים ותשישות משפיעה על חייהם המקצועיים, כמו גם על מערכת היחסית הזוגית ואיכות חייהם[2].
 60 דקות שינה פחות לעומת ילדים בריאים[3]
בהשוואה לילדים בריאים, נמצא שילדים עם עור יבש ומגורה במיוחד, בממוצע, ישנים שעה פחות כל לילה. כ-9 מתוך 10 הסובלים מהתופעה חווים הפרעות שינה ו-1/4 מבלים את הלילה שלהם בתחושת חוסר נוחות.
מחקר ראשון מסוגו: מדידת ההשפעה של הקלה מידית לעור יבש ומגורה בקרב ילדים על איכות חיים. שנת לילה טובה הכרחית להתפתחותם התקינה של ילדים כמותג אשר חרט על דגלו מחויבות לחיים טובים יותר לעור רגיש, לה רוש-פוזה מציע פתרונות למשפחות באמצעות מוצרים שמרגיעים ומטפלים בעור יבש ומגורה במיוחד. לה רוש-פוזה ערך מחקר ראשון מסוגו במטרה למדוד את האפקט של ליפיקאר AP+ וסינדט AP+  על איכות החיים של ילדים. התוצאות היו מרעישות והוכיחו שמוצרי ליפיקאר AP+ יכולים להשפיע על שינה, גירויים בעור ואיכות החיים של ילדים ומשפחותיהם. המוצרים נמצאו כ:
  •        מסייעים בשיפור משך השינה של ילדים עד 42% ולכן מאפשרים גם להורים יותר שעות שינה[4]
  •       מפחיתים עד פי 2 מהגירויים
  •        מפחיתים את ההשפעות השליליות של עור יבש ומגורה במיוחד עד 73%
תוצאות המחקר מעידות שבשימוש במוצרי ליפיקאר AP+ בשגרת יומם של הילדים, הורים יכולים להיות רגועים שהם עוזרים לילדים שלהם לישון טוב בלילה. כשהעור רגוע גם הילדים.

הפתרון של ליפיקאר: יעילות מוכחת קלינית
עד היום הטיפולים נועדו להרגעת הדלקת ואח"כ סיוע בשחזור המחסום הטבעי של העור כהגנה עליו. כיום, מעבדות "לה רוש-פוזה" מוכיחות כי אין זה מספיק לשחזר את מחסום ההגנה של העור, אם כי יש לאזן מחדש את המיקרוביום (חיידקים ונגיפים בגוף האדם) שלו. כל עוד המיקרוביום של העור לא יאוזן, בתקופות היובש יחזרו הגירויים הבלתי נעימים. 
ליפיקאר סינדט AP+ (קרם רחצה עדין במיוחד לגוף) וליפיקאר באום AP+ (קרם גוף מזין לעור יבש במיוחד) פותחו ע"י לה רוש-פוזה לפני 25 שנה. מדענים החוקרים את העור במעבדות "לה רוש-פוזה" גילו תגלית מפתיעה המשנה את חוקי המשחק. פטנט בלעדי ומעוגן בחוק: Aqua Posae Filiformis - מרכיב פרוביוטיק הפועל לחדש ולמלא את המגוון הביולוגי של העור ולהביאו לידי איזון אופטימלי, ומסייע להשגת האיזון של המיקרוביום לאורך זמן. 

ליפיקאר סינדט AP+

קרם רחצה עדין במיוחד לגוף, בעל פורמולה מועשרת בחמאת שיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד. ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן. נבדק על עור רגיש גם בישראל, היפואלרגי. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 155 ₪
תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114  

ליפיקאר באום AP+

קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית. מסייע לרווח את תדירות מקרי היובש הקיצוני, האדמומיות, גירויים ותחושת אי-הנוחות בעור- ע"י השבת האיזון למיקרוביום. להרגעה מיידית ושיקום העור לאורך זמן. מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פורמולה מרוכזת עם כמות מופחתת של רכיבים, שנבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי-אוקסידנטית על העור.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 104 ₪
תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ 

ליפיקאר סטיק AP+

פורמולה מתקדמת מרגיעה מיידית של העור מגורה ותחושת אי נוחות,הפורמולה מכילה Madecassoside המסייע בהרגעת העור, חמאת שיאה הידועה כמחדשת את הליפידים, ואבץ גלוקונאט, נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי על עור שהוא 100% רגיש, גם בישראל, מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. בעל פורמולה בעלת סבילות גבוהה, בטוחה לשימוש לפנים ולגוף. בפורמט סטיק בגודל המתאים לנשיאה בכיס: ניתן לשימוש בכל זמן, בכל מקום, וע"י כל אחד ואחת (בכל הגילאים). מיועד לעור יבש במיוחד מתאים באופן מושלם למריחה מדויקת על העור החשוף. נבדק על ילדים ומבוגרים ונמצא מתאים לכל המשפחה. בנוסף, ניתן להשתמש בו גם בפנים והגוף.
תכולה: 15מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪ 

שמן ניקוי ורחצה לגוף

ליפיקאר שמן, בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה, השמן נספג בעור במהירות ומתאים לשימוש יומיומי. ניחוח עדין ורענן מעניק שגרת טיפוח מהנה ויעילה לצד תחושת פינוק.עם רכיבי ניקוי שנבחרו לסבילות אופטימלית. pH פיזיולוגי. ללא סבון. ללא אלכוהול. ללא חומרי צבע. ללא פראבן מכיל ניאצינאמיד לסיוע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ולסיוע בהרגעת תחושת המתיחה של העור.מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים לעור יבש ומגורה. מתאים לתינוקות, לילדים ולמבוגרים

תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪

אמנת הבטיחות של מוצרי לה רוש-פוזה
היפואלרגני
ריכוז גבוה של חומרים פעילים נבחרים.
מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור.
יעילות מוכחת בתנאי שימוש אמתיים.
מרכיבים וחומרי ריח בכמות המינימלית ההכרחית
אריזה הממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי
תאריך תפוגה מצוין על גבי כל המוצרים

מידע
את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם,
בבתי המרקחת של קופות החולים: מכבי, לאומית ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים:
https://shop.super-pharm.co.il

קהילת לה רוש-פוזה
·         בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/LaRochePosayIsrael
·         באינסטגרם: @Larocheposayil
·         ובאתר:  https://www.laroche-posay.co.il
לפרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556
המאמר באדיבות לה רוש-פוזה. צילומים יח"צ חו"ל.

בבליוגרפיה



[1] Nutten S, Atopic Dermatitis: Global Epidemiology and Risk Factors. Ann Nutr Metab 2015;66(suppl 1):8-16
[2] La Roche-Posay clinical study run in 8 centers (France, Italy, Belgium, Germany, Argentina), 191 patients aged 3-22 having suffered from atopic dermatitis for an average of 5 years
[3] Fishbein AB and al, Sleep disturbance in children with moderate/severe atopic dermatitis: A case-control study, J Am Acad Dermatol, 2018
[4] Clinical Evaluation: 51 subjects, during 15 days, daily application: Lipikar Syndet AP+ and Baume AP+

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr