יום רביעי, 9 בינואר 2019

קרם ידיים טיפולי יו לקטין U-Lactin באריזת TO - GO


קרם ידיים טיפולי יו לקטין U-LACTIN הושק באריזת To-go קטנה של 50 מ"ל. סדרת יולקטין היא סדרה טיפולית לעור יבש. מעכשיו ניתן גם לקחת מוצרים לדרך ולנסיעות.
קרם ידיים טיפולי יו לקטין U-Lactin באריזת TO - GO

קרם הידיים של יו לקטין וכמו כן סדרת הטיפוח הזו אצלי חובה! יש לי מוצרים באמבטיה או על שולחן העבודה כך שאני יכולה למרוח כל פעם שאני מרגישה יובש. הקרמים של יולקטין טיפוליים ומשפיעים על העור מעבר להגנה המיידית שרוב קרמי הידיים והלחות בדרך כלל נותנים. הקרמים עוזרים לרכך את העור ולהקטין נקבוביות ונגד תופעות יובש כמו מרפקים מקושקשים, כפות רגליים סדוקות ועוד. על האריזה כתוב שהסדרה מומלצת על ידי רופאים, ואכן כך גיליתי את המוצרים, בהמלצת רופאת הילדים שלנו. תוכלו לקרוא סקירות שכתבתי על מוצרי הסדרה: על סדרת יו לקטין ועל קרמי הרגליים והידיים של יו לקטין.
עד עכשיו הצטערתי שכשאני יוצאת אני צריכה לקחת קרם אחר, קטן וקומפקטי בתיק או לנסיעה, ושמחתי שיש מהדורה החדשה Togo בנפח של 50 מ"ל שנח לקח בתיק או לנסיעה. אפשר בהחלט להסתפק בקרם הזה לנסיעה ולהשתמש בו גם לידיים וגם לרגליים – שניים במכה אחת! נכנס יופי גם לכיס המעיל או המכנסיים.

סדרת יו לקטין מתרחבת ומעניקה פתרונות נוספים לסובלים מעור יבש במיוחד.  תשלובת ד"ר פישר משיקה את יו-לקטין קרם ידיים טיפולי באריזת  TO-GO - מהדורה מיוחדת בגרסה מוקטנת 50ml, קל ונוח לנשיאה בתיק, שיהיה זמין לנו בכל שעות היום ובכל מקום - הפתרון המושלם לטיפול בעור יבש  במיוחד.
קרם ידיים מסדרת יו לקטין מסייע לטיפול בכפות הידיים החשופות ליובש במיוחד בחורף. מזג האוויר הקר, רוחות חזקות, מיזוג אוויר שמייבש את העור, כל אלו מאפיינים את החורף ומקשים על העור לשמור על הלחות הטבעית שלו. כדי להקל על היובש בתקופה זו, מומלץ להשתמש בתכשירים טיפוליים, שתפקידם להחזיר את הלחות לעור, לספוח לחות ולאטום את העור בפני התנדפות המים מהעור.
יו-לקטין של ד"ר פישר - קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית.
מכיל שילוב מרכיבים ייחודי למראה עור בריא:
ü      Urea 7% - בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש
ü       Lactic Acid (AHA) - 0.5% – חומצה לקטית ממשפחת החומצות האלפא הידרוקסיות
 יעילה במיוחד כתוספת לחות וסיוע בשמירה על עור גמיש.
ü      מועשר בתמצית שקדים לריכוך והענקת לחות ובאלוורה לסיוע בהרגעת עור מגורה.
מעניק לחות ל- 24 שעות
סנסיטיב - מותאם לעור רגיש
ניתן להשיג את קרם הידיים גם באריזת 100 מ"ל וגם באריזת 200 מ"ל +משאבה לנוחות שימוש בבית ובעבודה.

מידע
קרם ידיים טיפולי יו לקטין Togo, 50 מ"ל, 19.90 ₪  
להשיג ברשת סופר-פארם ובבתי המרקחת  הפרטיים ברחבי הארץ
סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, שפותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי  ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש.
סדרת ד"ר פישר יו- לקטין הינה המומלצת ביותר ע"י רופאי העור בישראל וע"י א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת).
תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-50 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr