יום שלישי, 5 בפברואר 2019

סטודיו לשיער ZEHAVIT ומותג טיפוח חדש IZABELLA של זהבית מוריסי

זהבית מוריסי, מעצבת השיער והפרזנטורית של מותג תוספות השיער TAPEIT פתחה סטודיו עיצוב שיער ZEHAVIT באור יהודה והשיקה סדרת מוצרי טיפוח לשיער IZABELLA המיועדים במיוחד לשיער יבש ופגום.  
סטודיו לשיער ZEHAVIT ומותג טיפוח חדש IZABELLA של זהבית מוריסי


סטודיו זהבית Studio ZEHAVIT

זהבית מעצבת שיער כבר כ-16 שנים והיא אחת ממעצבות השיער הבכירות של מותג-העל לוריאל פרופשיונל. היא התחילה בבית ועד עכשיו עשתה זאת בסטודיו בבית דגן. עכשיו שם הקימה את סלון זהבית  המתפרס על כ-150 מטר באור יהודה. כאן יש עמדות תספורת, כולל כסא-אוטו לתספורת ילדים ובהמשך גם עמדות מניקיור פדיקור וסידור גבות.


הסטודיו מסודר כמו סלון, יש פינת ישיבה ומטבח במרכז. סביב בר מרכזי אפשר לשבת, לשתות קפה ולנשנש משהו – יש פה אוירה ביתית מודרנית ונעימה.


סדרת הטיפוח איזבלה

זהבית יצרה את סדרת הטיפוח איזבלה במטרה לתת פתרון לשיער פגום, מובהר וצבוע. את השם לסדרה בחרה איזבלה IZABELLA כך היא רצתה לקרוא לבת שלה, אבל נולדו לה שני בנים.  הסדרה כוללת שמפו, מסיכה, סרום ואמפולת SOS להצלה. המוצרים עשירים בקרטין, פנטנול ועוד חומרים לטיפוח השיער ולשמור על רמת ה-PH האופטימלית בקרקפת. המוצרים נמכרים בסטודיו ובקרוב תוקם חנות אונליין.
מוצרי טיפוח לשיער ISABELLA מבית זהבית מוריסי

אמפולת SOS

בין המוצרים ניסיתי את השמפו והמסיכה. השמפו מכיל תמצית הממליס, קרטין, שמן ארגן, פנטנול, קמומיל ועוד. המסיכה מכילה שמן ארגן, שמן קרטין, Hydrolyzed silk, פנטנול וכו'. שניהם נעימים, בעלי ריחות לא חזקים ולא משתלטים וההשפעה שלהם על השיער נהדרת – הם נותנים לו רכות וחיוניו. את אמפולת ה-SOS  ניסיתי במספרה, באותו היום השיער היה נעים ורך במיוחד.
טיפול במוצרי איזבלה מבית זהבית מוריסי

זהבית – ספרית עם טאץ'

הסתפרתי אצל זהבית במספרה. והיא ממש אלופה. כבר מרגע הבקשה שלי היא דייקה בתוצאה. ביקשתי קארה אבל ארוך בדיוק במידה שאוכל לאסוף את השיער. בזריזות היא גזרה, יישרה ותיקנה לתוצאה מדוייקת ויפה. והשיער נראה נהדר!
זהבית מספרת אותי

איך התספורת?

מידע
יהדות קנדה 1 אור יהודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr