יום שישי, 1 במרץ 2019

חמאת גוף סחלבים וקרם ידיים וניל טרופי של דוקטור עור

דוקטור עור מרחיב את סדרת הרחצה וטיפוח הגוף ומשיק שני מוצרים חדשים בסדרת האנטי אייג'ינג לשמירה על עור בריא וצעיר ולטיפול בסימני הזמן: חמאת גוף בניחוח סחלבים וקרם ידיים בניחוח וניל טרופי המכילים רכיבי אנטיאייג'ינג ושילוב ייחודי בשם דרמו-קומפלקס וללא פראבנים.
חמאת גוף סחלבים וקרם ידיים וניל טרופי של ד"ר עור
את סדרת הטיפוח אנטיאייגי'נג של דוקטור עור אני מכירה מאז שיצאה לשוק וכבר כתבתי עליה "סדרת טיפוח חדשנית". עכשיו נחשפתי לשני תכשירים נוספים המצטרפים לקיימים – קרם ידיים בניחוח חדש של וניל, וחמאת גוף בניחוח סחלבים. אלו שני מוצרי אנטי אייג'ינג נוספים המסייעים בהאטת הזדקנות העור, בשמירה על חיוניות העור ובטיפול בסימני הזמן. שניהם מכילים את הרכיבים שבסדרה אבל במרקמים וניחוחות חדשים. המוצרים החדשים, חמאת גוף וקרם ידיים, מצטרפים לתחליב הרחצה אנטי אייג'ינג ותחליב גוף אנטי אייג'ינג שכבר קיימים בסדרה.
המוצרים החדשים מכילים שילוב ייחודי של חומרים שהוכחו כמסייעים בהאטת הזדקנות העור: חומצה היאלרונית, המעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית, פפטידים המסייעים בחידוש ומיצוק העור ובהפחתת עומק הקמטים הנראים לעין ותאי גזע ממקור צמחי, המסייעים בהתחדשות העור ומעניקים מראה עור צעיר ובריא.

מוצרי הסדרה החדשים

חמאת גוף אנטי אייג'ינג בניחוח סחלבים

חמאת הגוף של דוקטור עור מעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית לעור הגוף, תורמת למיצוק העור ומעניקה תחושה נעימה, חיונית וחלקה לאחר הרחצה. חמאת הגוף בניחוח סחלבים, ללא פראבנים, פרי פיתוח של רופאי עור.


חוות דעתי

קרם חמאת הגוף מגיע במיכל פלסטיק עגול וקליל בעיצוב לבן נקי עם מכסה בהברגה. הקרם סמיך יחסית ובצבע לבן. הריח עדין וקליל. הוא עשיר ומעט כבד יותר מהקרמים האחרים בסדרה (אלו שבבקבוקים עם המשאבה) וגם מעניק יותר לחות. הוא לא נספג ישר אלא משאיר שכבה דקיקה וקטיפתית על העור וריח נעים. מתאים במיוחד לעור הסובל מעודף יובש.


250 מ"ל, 32.99 .

קרם ידיים אנטי אייג'ינג בניחוח וניל

הקרם המעניק לעור הידיים לחות מיידית ומסייע בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. הקרם נספג במהירות, מזין את העור, מעניק לו תחושת רכות וחיוניות ומסייע להגנה מפני נזקי הגיל והסביבה. קרם הידיים בניחוח וניל טרופי, ללא פראבנים. פרי פיתוח של רופאי עור.

חוות דעתי

קרם הידיים מגיע כמו קרמי הידיים בסדרה בשפורפרת פלסטיק קלה בעיצוב נקי. יש לו מרקם סמיך יחסית כמקובל בקרמי ידיים בסדרה והניחוח וניל ספא!
קרם ידיים אנטי אייג'ינג וניל, 100 מ"ל,  13.90.

אודות סדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור

הסדרה פותחה על ידי רופאי עור ומותאמת לסוגי העור השונים. הסדרה כוללת מוצרים בארבע קטגוריות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים וקרמי ידיים ורגלייםבסדרה מוצרים חדשניים וייחודיים דוגמת תחליב רחצה אנטי אייג'ינג ותחליב רחצה המותאם במיוחד לעור יבש. כל המוצרים בסדרה מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.
סדרת אנטי-אייגי'נג של דוקטור עור
לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "פיתוח המוצרים החדשים נולד מהתובנה כי הצרכניות היום לא מסתפקות בחוויה של ניחוחות ומרקמים בלבד, גם כשמדובר במוצרים יום יומיים לטיפוח הגוף כדוגמת תחליבי רחצה ותחליבי גוף. הצרכניות מחפשות לשמר את מראה העור הצעיר והבריא, לשמור על חיוניותו, מראהו החלק ומגעו הרך והנעים ולטפל מגיל צעיר ככל שניתן בסימני הזמן המופיעים על פני העור. לכן פיתחנו בדוקטור עור מוצרים ייחודיים, המסתמכים על המומחיות והידע שלנו, המשלבים רכיבים שהוכחו כמסייעים בהאטת הזדקנות העור וטיפול בסימני הזמן".
כל מוצרי דוקטור עור פותחו על ידי רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. כל מוצרי דוקטור עור מכילים רכיבים שיעילותם מוכחת.
דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכההעוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, נוק ו- R3. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, ד"ר עור, מותג החיתולים והמגבונים, בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים, ואת מוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל החברה DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

מבצע

כדאי לדעת שיש מבצע 40% הנחה על מוצרי הדרמו קוסמטיקה של דוקטור עור במהלך חודש מרץ ברשתות הפארם ובתי המרקחת לכבוד יום האישה הבינלאומי.
מידע
ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר דוקטור עור.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr