יום שישי, 15 במרץ 2019

פוטלוג'יקס Footlogix – פדיקור מהפכני מנסיון אישי

פוטלוג'יקס (Footlogix) הוא מותג ושיטת פדיקור מהפכנית בשילוב של טיפול מקצועי וביתי לפתרון בעיות וטיפוח הרגליים. המוצרים המכילים נוסחה ייחודית בשם Spiraleen המכילה ספירולינה החודרת לעומק העור ומסייעת בטיפול בבעיות כף הרגל. מנסיון של כמה חודשים במוצרי המותג אני יכולה לתת פה המלצה על המוצרים הכי נעימים ויעילים שנתקלתי בהם. את המוצרים ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים.


כפות רגלי תמיד מטופחות. בתור מי ששוחה ומתרגלת יוגה כל השנה, בכל עונה שתפגשו אותי אפילו בשיא החורף תמצאו אצלי רגליים מטופחות ולק מסודר. וזה לא מובן מאיליו כי העור שלי יבש ואני תמיד מחפשת קרמים עשירים. אחד היתרונות של פוטלוג'יקס שהמוצרים קלים ונעימים לשימוש וטיפוח קבוע ויומיומי בשימוש בהם קל ואינו דורש הרבה זמן כך שמשתלב בקלות בשגרה היומית ומאפשר לשמור על תוצאות טובות וכפות רגליים מטופחות.  ורגליים מטופחות הן רגליים בריאות. עור שמור ושלם מגן מפני טפילים ופטריות. כדאי לדעת שהחומרים אינם מבושמים ומתאימים לנשים ולגברים כאחת ומומלצים לסובלים מבעיות חמורות יותר כמו חולי סכרת עבורם הטיפול הוא ענין של בריאות ושלמות

פוטלוג'יקס הוא מותג שהגיע לארץ מקנדה לפני כחצי שנה. הוא נוסד על ידי קתרין וון גבל בשנת 2007 והביא פריצת דרך בתחום הטיפול בכף הרגל. אם שמעתם את המושג pharmaceutical לטיפול תרופתי, פוטלוג'יקס המציאה את הטיפול ה-pediceutical לטיפול המביא שינוי אמיתי בכף הרגל. התייחסות רפואית של ממש עם 20 מוצרים שונים למגוון של בעיות וצרכים. את כל המידע על הרצאתה ניתן למצוא בכתבה על השקת פוטלוג'יקס בישראל. בשבוע שעבר הגיעה לארץ המדריכה הראשית של פוטלוג'יקס ויקי מאלו והעבירה השתלמות של יומיים לקוסמטיקאיות של נייל סטודיו העובדות לפי השיטה. זו היתה הזדמנות לשמוע עוד על שיטת הטיפול של פוטלוג'יקס מעבר למה ששמעתי בפעם הראשונה על המותג.
ויקי מאלו - מדריכת פוטלוג'יקס


שיטת פוטלוג'יקס - שיתוף פעולה מלא בין המטופלים לאנשי מקצוע
טיפול פדיקור צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע עם השלמה של טיפול ביתי.
שלב א': מבצעים טיפול בריא ונכון במכון מקצועי באמצעות שיטה המשלבת מוצרים טיפוליים ופעילים במרקם מוס ושילוב של שיוף יהלום (ללא סכינים וללא חיתוך העור) וכך מתבצע תהליך החלמה מבעיות העור והציפורניים השונות בכפות הרגליים במיידי. 
שלב ב': שימור המצב הבריא החדש והשגת תוצאות לאורך זמן באמצעות מוצרים טיפוליים בתרכובות עדינות יותר שיוכלו לשמש כשגרה טיפולית ביתית ועדינה ובכך לשמור על כפות רגליים בריאות עד הטיפול המקצועי הבא. 
שלב ג': תחזוקה אחת לתקופה במכון המקצועי לשמירת התוצאות.

מוצרי פוטלוג'יקס
לפוטלוג'יקס למעלה מ-20 תכשירים שונים: תכשירים מקצועיים, תכשירי לחות ביתיים ועוד. קו המוצרים של החברה הורכב מבחינה מדעית מטכנולוגיה ייחודית פורצת דרך בשםDermal Infusion Technology שהיא טכנולוגיית ההחדרה לעור של חומרים ביואקטיביים המוגנת בפטנט. באמצעות ה- Spiraleenפורמולה מהפכנית שהיא למעשה תרכובת מרוכזת של אצות זעירות ביואקטיביות שמבצעות פעולה משולשת של חיטוי, הגנה גבוהה על  תאי העור והתחדשותם, ופעולת סינתזה של ייצור קולגן בעור וחיזוק הציפורניים של כף הרגל מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של העור. התרכובת מאפשרת ריסון החיידקים המזיקים והיא אידיאלית גם לחולי סכרת. ניתן לקרוא ביתר פרוט על השיטה והמוצרים בכתבה על השקת פוטלוג'יקס בישראל. הנה רשימה קצרה ותכליתית של התכשירים.

תכשירים מקצועיים

קרם מוס עם הגנה כפולה: מוס נטול ריח ייחודי המורכב מ Dermal Infusionו- Spiraleen המכיל תמצית אצות כנוגדי חיידקים. מחייה את העור היבש והרגיש, מחדיר לתוכו לחות ומחליק אותו. מחיר לצרכן: 130 ₪ ל125 מ"ל.
תרכיז לטבילת כפות הרגליים: תרכיז נוגד חיידקים ברמת חומציות מאוזנת המנקה את כף הרגל בעדינו, תוך החדרת נוזלים לעור.
סבון קרצוף עשוי אצות להשריית העור: התכשיר מיוצר מאצות אורגניות זעירות באיכות הגבוהה ביותר המיובאות מחו"ל ויוצר תמהיל מיטבי עם שמנים חיוניים. המארז כולל אבן ספוג מלוטשת להשריית העור בלי לגרום לשריטות.
מרכך יבלות: תכשיר מקצועי זה, המגיע כתרסיס בלבד, מאפשר ריכוך יעיל ומיידי של יבלות, ציפורני רגליים ועוד. התכשיר מטפל במצבים של התקרנות יתר וסדקים בעור.
פצירה מקצועית עשויה פלדת אל-חלד:  פצירה דו-צדדית המשייפת לכיוונים רבים בלי לקרוע את העור.
תכשיר לעור יבש מאוד - עם DIT: תכשיר זה מוכח כתכשיר המעניק לחות ומשקם עור יבש מאוד המיועד לשימוש יומיומי. המוצר מומלץ כחלק משגרת טיפול יומי בכפות הרגליים לכל אחד, כולל חולי הסוכרת והריון.  מחיר לצרכן: 121 ₪ ל125 מ"ל.
תכשיר עיסוי: מיועד לעיסוי נעים  ל 5- עד 7 דקות עיסוי ומשאיר את העור רך כמשי למגע, בלי להשאיר שכבה שמנונית.

תכשירי קרם לחות

תכשיר לעקב סדוק: תכשיר המלחלח ומרפא עור עבה, סדוק ומיובל במיוחד. מחיר לצרכן: 124 ₪ ל125 מ"ל.
תכשיר לתחזוקה יומית - עםDIT : תכשיר לעור רגיל עד יבש מוכח כמוצר לחות יומי יעיל השומר על בריאות כפות הרגליים. מחיר לצרכן: 121 ₪ ל125 מ"ל.

תכשירי טיפול

תרסיס תמיסה לציפורניים: מיועד לציפורני רגליים מתרוממות, דהויות ומחורצות (עבות( המועדות לזיהומים פטרייתיים. גם ציפורני רגליים צהובות כתוצאה משימוש רב בלק לציפורניים. התמיסה מכילה שמן אבוקדו לשיקום העור. מחיר: 160 ₪ ל50 מ"ל.
תכשיר לעור קשה: מומלץ  לעור יבש, קשה, לסידוק שטחי, עור מחוספס דמוי נייר זכוכית ומלא קשקשים. גם עבור רגליים יחפות וחשופות בחדרי כושר, סאונה, תאי הלבשה ועוד. בנוסף, טיפול באנשים המועדים לזיהומים פטרייתיים: חולי סוכרת, אנשים הסובלים מדלקת עור אטופית )אסתמה של העור(  ועוד.
תכשיר לקילוף עור: מומלץ לעור מזיע, מתקלף ולא אסתטי, עור מגרד בין האצבעות, שורף אדמומי וכו'.  מחיר לצרכן: 146 ₪ ל125 מ"ל.

תכשירים ייחודים

תכשיר מוס לרגליים קרות: מגרה זרימת דם זעירה בכף הרגל, ומעניק הקלה לרגליים קרות באופן כרוני. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
תכשיר מוס לרגליים מזיעות: מוס הפועל לכווץ העור כדי לסייע בהפחתת הזעה. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
דאודורנט לכפות הרגליים: תרסיס כפות רגליים מבוסס שמן עץ התה ,מוכח כתכשיר המשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות. התכשיר מנטרל את ריחות כפות הרגליים, מקרר את העור ומשאיר ניחוח מרענן.  מחיר לצרכן: 121₪ ל125 מ"ל. 
דאודורנט לנעליים: תרסיס לנעליים מבוסס שמן עץ התה מוכח כמשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות בנעליים ומותיר ניחוח מרענן.  אינו גורם נזק לנעלי עור או מקנבס. מחיר לצרכן: 121 ₪ ל125 מ"ל.
תכשיר לרגליים עייפות: בעל תכונות המשפיעות על קוטר כלי הדם, בזכותן תופחת העייפות ברגלים. התכשיר מומלץ לגורבי גרביים אלסטיות, מאחר שהוא אינו הורס את הסיב האלסטי.  מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.

צילום יח"צ

מידע

תכשירי פוטלוג'יקס מיובאים לארץ על ידי ברייסון שיווק ומשווקים על ידי נייל סטודיו המשווק גם מותגי מניקור ופדיקור כדוגמת OPI,  IBD , GELISH, פוליג'ל , סש ויט , ארדל  ועוד. החברה גם מכשירה ומדריכה אנשי ונשות מקצוע בתחום מקצועות הטיפוח בבתי הספר שלה הנמצאים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr