יום שבת, 23 במרץ 2019

Simple - מותג טיפוח הפנים הנקי מבריטניה

Simple הוא מותג טיפוח "נקי", מותג עדין ואפקטיבי במיוחד ללא בישום, צבעים מלאכותיים או כימיקליים חזקים. בין המוצרים של המותג יש מגבוני ניקוי, מסיר איפור, מים מיסלרים, תרחיץ ניקוי מזין, קרם לחות קליל, קרם לחות עשיר ומסכות בד לפנים. סדרת מוצרים שמתאימים במיוחד לבני הדור הצעיר והמודרני שמחפשים איכות ונקיון. הסדרה זכתה מקום 1 בבריטניה בפופולריות בשנת 2018.
Simple - מותג טיפוח הפנים הנקי מבריטניה
Simple - מותג טיפוח הפנים הנקי מבריטניה

המותג הבריטי Simple

המותג Simple מגיע מבריטניה, הוא נוסד כבר ב-1960 ולפני כשנה הוכתר כמותג טיפוח הפנים מספר 1 בבריטניה - הפופולרי ביותר בבריטניה לפי נתוני נילסן (לא כולל צ.אירלנד)! המותג פונה במיוחד לצעירי דור ה-Z (מילניאלס) המחפשים מוצרים נקיים ולא מזיקים. בלב המותג ניצבת התפיסה כי מוצרי טיפוח פנים צריכים לפעול בהרמוניה עם עור הפנים ולא נגדו. באמצעות המוצרים הנכונים ושגרת הטיפוח הנכונה ניתן להפחית את רגישויות העור הנגרמות כתוצאה מלחצי היומיום, ונזקי הסביבה, המותירים את עורנו יבש ואדמומי.



תכשירי Simple

תכשירי Simple עדינים ואפקטיביים מבוססים על רכיבים פעילים המכבדים את האיזון הטבעי בעור, ללא בישום או צבע מלאכותיים וללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור.
מוצרי Simple מספקים מענה לכל שלבי שגרת טיפוח הפנים החל מהסרת איפור ועד הזנה בלחות, כך שהעור נותר נקי, רענן, מלא לחות וללא גירויים. המוצרים כולם עברו בדיקות קליניות קפדניות ומחמירות, ומחזיקים בטענות השיווקיות "נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני, נון-קומודוגני ומתאים לעור רגיש!"

למותג מספר סדרות, ביניהן הסדרה הירוקה Kind to Skin.


הסדרה הירוקה Kind to Skin 

זוהי סדרת מוצרים המיועדים למראה עור בריא. הסדרה כוללת מגבוני ניקוי פנים, מסיר איפור לעיניים, מגבוני ניקוי מיסלריים לפנים, תרחיץ פנים מזין, מים מיסלריים, קרם לחות קליל, קרם לחות עשיר ו-2 סוגי מסיכות בד לפנים. מבין המוצרים התנסיתי בארבעה: מים מיסלרים לניקוי, סבון פנים מזין, קרם לחות קליל ומסכת פנים נגד זיהום.

מים מיסלרים Simple

מים מיסלרים עדינים הכוללים ויטמינים C ו-B3. ללא בישום, צבע, אלכוהול או חומרים משמרים. לניקוי עדין של הפנים והסרת איפור. מגיע בבקבוק שקוף ונקי עם כיתוב ירוק, 200 מ"ל. למים אין ריח והם שקופים ומנקים היטב את הפנים. מניחים על צמר גפן או פד ועוברים על הפנים לניקוי. אין צורך לשטוף את הפנים אחרי השימוש, להפך, הם משאירים שכבת לחות עדינה על הפנים.

תרחיץ פנים מזין  Simple

תרחיץ עדין המכיל אל סבון מקציף ולא מייבש. מכיל שמנים טבעיים, פרו ויטמין B5 וויטמין E וכן תמצית קמומיל. מגיע בשפורפרת לבנה עם כיתוב ירוק, 150 מ"ל. מנקה את הפנים, כולל הסרת שומן אך לא מייבש. ללא חומרים משמרים, צבעים או בישום או רכיבים מן החי. ג'ל שקוף בעל ריח קל ביותר ועדין מאוד.

קרם לחות קליל Simple

מכיל פרו-ויטמין B5, ויטמין E, גליצרין, שמן זרעי בוראז', קמומיל (ביסבלול), חומצה לקטית, אוריאה. לא כולל אלכוהול, פראבנים וכו'. הקרם מגיע בבקבוק פלסטיק לחיץ לבן עם כיתוב ירוק נקי בגודל 125 מ"ל. הקרם לבן ונטול ריח וקליל מאוד על העור ומתאים לעור שמן או מעורב, וגם לנערות או נשים הסובלות מאקנה.

מסכת בד Pollution Protect

מסיכה מבד באריזה בודדת בגווני ירוק, תכלת ולבן עם גרפיקה של עיר,שמיים עם ענני כבשים וצמחייה. מכילה אנטיאוקסידנטים, ויטמין E, ויטמין B3 ואגבה אמריקאית. מיועדת להזין את העור ולעניק לו לחות ונוגדני חמצון כמלחמה בזיהום אויר. להניח על עור נקי ולהשאיר במשך 15 דקות. אחרי ההסרה להחדיר לעור את שארית החומר ולהסיר את המיותר ללא שטיפה. לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע.


מידע


המותג Simple יימכר במחלקת הקוסמטיקה ברשת סופר-פארם ובסופר פארם און ליין.  

מחירים לפני מבצעים והנחות:
מגבוני מיסלר לפנים: 14.90 ₪
מגבוני ניקוי פנים : 14.90 ₪
מסיר איפור לעיניים: 29.90 ₪
תרחיץ פנים מזין: 29.90 ₪
מים מיסלריים: 24.90 ₪
קרם לחות קליל: 69.90 ₪
קרם לחות עשיר: 69.90 ₪
מסכת בד pollution protect : 15.90 ₪

מסכת בד de strees: 15.90 ₪ 


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

2 תגובות:

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr