יום שלישי, 4 ביוני 2019

סדרת פשתן Flax של ג'ויה לטיפוח השיער

סדרה תכשירים חדשה לשיער של חברת ג'ויה המבוססת על שמן פשתן הושקה לאחרונה. הסדרה ללא מלחים ומעניקה לחות ומטפחת כל שיער עם דגש על שיער שעבר טיפול וצריך שיקום. הסדרה כוללת: שמפו, מסכה, קרם לחות, ספריי סיליקון וסרום.


מאז שהתחלתי לצבוע את השיער שלי הוא סובל מיובש ואין לו את הרכות והברק הטבעי שלו. כתוצאה מזה הפכתי למכורה לתכשירי שיער איכותיים ובמיוחד למסכות, קרם לחות וספריי עיצוב. אני משתמשת בכמות גדולה שלהם ותמיד מחפשת את הדבר הטוב הבא שיהיה יותר יעיל ויותר יעיל. אני משתמשת בתכשירים רבים של ג'ויה ושמחתי לשמוע על הסדרה החדשה שמכילה שמן זרעי פשתן.

שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן הוא תוספת מזינה. מומלץ מאוד לאכול זרעי פשתן כחלק מהתזונה לריפוי בעיות שונות, כולל בעיות של כולסטרול וטריגליצרידים. בנוסף, שמן פשתן ידוע שמסייע לטיפול במצבים של אקזמה, פסוריאזיס, רוזצאה, אקנה, ואפילו הזדקנות העור.
את זרעי הפשתן צריך לטחון והם תוספת טעימה על סלט או דייסה. זרעי פשתן הם מקור עשיר של חומצה אלפא לינולנית (ALA)  של אומגה 3 שהיא חומצת שומן חיונית. הגוף האנושי אינו יכול לייצר חומצות אלו ובמקום זאת חייב לקבל אותם ממקורות חיצוניים - ביניהם שמן דגים ושמן זרעי פשתן (שהוא צמחי וגם טעים).
שימוש מקומי של שמן פשתן מאפשר לגוף לספוג כמה חומצות שומן חיוניים הדרושים לפעילות תאים בריאה. שמן זרעי פשתן יכול לעזור לרכך ולרפא שחיקה בעור, להפחית נפיחות ואדמומיות של נגעים עקב מחלת עור ולשפר את הבריאות הכללית של העור.
לשיער שמן הפשתן מוסיף לחות והופך את השיער לרך ומבריק במיוחד ואף כמה מחקרים הראו שיש לו פוטנציאל נגד התקרחות!

סדרת פשתן FLAX של ג'ויה קוסמטיקס

סדרת פשתן Flax של ג'ויה מתאימה במיוחד לשיקום, מתן לחות וריכוך של שיער שעבר טיפול כימי כמו החלקה, סלסול, צבע וכו'. כל מוצרי הסדרה מכילים שמן פשתן ומועשרים בויטמינים. הסדרה אינה מכילה פראבנים או מלחים. הסדרה מכילה: שמפו טיפולי, מסכה טיפולית, קרם לחות, ספריי סיליקון וסרום.

שמפו טיפולי מועשר בזרעי פשתן

שמפו טיפולי המותאם במיוחד לשיקום ולניקוי השיער. במיוחד שיער שעבר החלקות או טיפולים אחרים. השמפו הינו מרוכז במיוחד ועשיר בחומרים פעילים החיונייים לעור ולשיער. מומלץ לשימוש יומיומי, מותיר ניחוח נפלא לאורך כל היום. 500 מ"ל.

מסכה טיפולית לשיער מועשרת בזרעי שמן פשתן

המסכה מופקת מתמציות זרעי פשתן ושמנם טבעיים המכילים ויטמינים, אנטיקוקסידנטים וחומצות שומן חיוניות, המטפלים בקצוות מפוצלים ומונעים את דהיית צבע השיער. רכיבי המסכה חודרים לסיב השערה, מצפים אותה ברכות ומקנים לה יופי, בריאות וזוהר עם ניחוח רענן לאורך זמן. ממלץ להשתמש בכמות נדיבה אחרי החפיפה ולהשאיר על השיער 2-3 דקות. 500 מ"ל.  

קרם לחות לשיער מועשר בשמן זרעי פשתן

קרם שיקום והחייאה לשיער, מועשר בשמן פשתן ובתמציות צמחים טבעיות, מסייע בשיקום קצוות מפוצלים ובהחייאת שיער שעבר טיפולים כימיים כמו החלקה, סלסול, צבע ועוד. יש למרוח על שיער יבש או לח, לסרק ולעצב לפי הצורך. לא לשטוף. 500 מ"ל.

סרום מקצועי מועשר בזרעי פשתן

סרום מקצועי המועשר בזרעי פשתן, מסייע במניעת קצוות מפוצלים תוך מתן ברק טבעי וללא תחושת שמנוניות. 50 מ"ל.

ספריי סיליקון מועשר בזרעי פשתן

ספריי סיליקון מקצועי, מועשר בזרעי פשתן, לטיפוח ושיקום שיער פגום. מומלץ במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו: החלקות, צבע, הבהרה וכדומה. עוטף את השערה במעטה הגנה ומסייע במניעת קצוות מפוצלים. מומלץ לשימוש במיוחד לאחר ייבוש השיער בעזרת פן. 250 מ"ל.


חוות דעתי

למוצרי הסדרה ריח נעים ועדין כך שהם משאירים ניחוח קל על השיער ועם זו אינם מתנגשים ולא מפריעים להשתמש בבושם שבחרתי. שילוב המוצרים מאפשר את כל שלבי הטיפול הדרושים לשיער מהחפיפה ועד הסידור.  בשגרת טיפוח השיער שילבתי שמפו ומסכה (כמות גדולה!) במקלחת. אחר כך, את ספריי הסיליקון בעת ייבוש וסידור. כשהשיער מרגיש יבש ומתנפח, אני מורחת סרום וקרם לחות והוא מסתדר מיד.
יכולת השיקום של המוצרים נהדרת - מיד אחרי השימוש השיער מקבל רכות, חלקות וברק. הקירזול המעצבן נעלם והשיער מסתדר נהדר! יש להקפיד להשתמש במוצרי הסדרה על מנת לשמור על ההשפעה לטווח ארוך.

מידע

ניתן להשיג: קרוב מאוד ניתן לרכוש את המוצרים של JOYA באתר הקניות החדש. בינתיים, אפשר לרכוש את המוצרים דרך נקודות מכירה של חברת 'א.פ.י. חורי הפצה' - מספר הטלפון שלהם לבירורים: 09-0424747
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה.

2 תגובות:

  1. את מורחת גם סרום וגם קרם לחות על הסיליקון? זה נשמע לי מטורף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מגוונת, כל פעם שמה משהו אחר. ובגלל שאני צובעת את השיער וגם שוחה השיער מאוד יבש.

      מחק

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr