יום שני, 2 בספטמבר 2019

HSN100 ACTIVIT – התוסף שמשקם את הציפורניים והשיער!

התוסף HSN100 ACTIVIT פותר את הבעיות בציפורניים ובשיער ומחזק אותם! מוכח! ואני גם ניסיתי וצילמתי את התוצאות שתוכלו גם לראות. תשכחו משמפו, מסיכה ולק מחזק – השינוי בא מבפנים והוא משמעותי!!! לא האמנתי איזה שינוי קרה אצלי בציפורניים תוך חודש בלבד!
HSN100 ACTIVIT – התוסף שיסדר את הציפורניים והשיער!

מאז ומתמיד היו לי ציפורניים חלשות. אף פעם לא הצלחתי לגדל אותן. אחרי הריונות ולידות ועם הגיל המצב החמיר עוד יותר. ניסיתי הכל – מחזקים מכל הסוגים ומכל הפירמות, לקים ועוד. וכלום לא עזר. לאחרונה ממש סבלתי כי לא רק שהציפורניים מתקלפות ומתפצלות אלא הן נשברות לי לתוך הבשר. סדקים לתוך האצבע שגורמים לאדמומיות ולדלקת וזה ממש כאב והשבית אותי. בפעם האחרונה שהייתי אצל רופאת העור התייעצתי איתה והיא המליצה לי על תוסף תזונה HSN100 ACTIVIT.
לקחתי את התוסף פעמיים ביום ותוך כחודש הופתעתי לגלות שהסדקים, הקילופים והשברים נעלמו. הציפורניים שלי חלקות יפות ושלמות. הן עדיין רכות וחלשות בהשוואה לאנשים אחרים, אבל הן בריאות ושלמות! ההבדל כה משמעותי שאני נדהמת ממנו! ואני עדיין באמצע הדרך, אשלים חודשיים של שתי טבליות ביום ועוד כשלושה חודשים של טבליה אחת, בערך שתי קופסאות של HSN100 ACTIVIT.
הנה הדוגמא שלי לפני ואחרי – איך נראות שתי הציפורניים הבעייתיות ביותר שלי! וזה לא יאומן! צילמתי את האצבעות ב-25 ליולי 2019 עם המצב הקליני. ועכשיו (כחודש אחרי) וההבדל ברור תוכלו לראות בעצמכם!


HSN100 ACTIVIT
אייץ.אס.אן 100 אקטיויט HSN100 ACTIVIT הינו תוסף תזונה מוביל פרי פיתוח ישראלי המיבוא מארה"ב ברישיון משרד הבריאות המסייע בבעיות שיער,עור וציפורניים. אלמנט משמעותי ביותר ב 100HSN הינו הביוטין המכונה גם ויטמין השיער והציפורניים. 100HSN מכיל 660 מק"ג ביוטין, הכמות הגדולה ביותר בישראל של ביוטין בפורמולה ייעודית. לביוטין ב 100HSN תפקיד חשוב מאוד בבעיות שיער וכן במקרים של בעיות ציפורניים, בין היתר ציפורניים שבירות ומתפצלות. במטה אנליזה (סקירה של מספר מאמרים רפואיים) שפורסמה בשנת 2018 נמצא כי שימוש בביוטין כמו ב 100HSN הראה שיפור בעובי, חוזק  ובמוצקות הציפורן וכן עזר במקרים של ציפורן מתפצלת.[1]
בנוסף, 100HSN מכיל קולגן אשר מהווה בסיס לעור ולשיער , את צמח הפוליגונום (FO-TI) המעודד צמיחת זקיקי שיערה ושומר על העור מנזקי קרינת השמש UVB, כורכום ואצת ים KELP. רכיבים נוספים דוגמת קומפלקס B, אבץ, פנטוטנט 5B ועוד.  סינרגיה של צמחים: שילוב של כלל הרכיבים הייחודיים יחד כפי שקורא ה 100HSN הוא בד"כ חזק ומשמעותי יותר מאשר לקיחה לחוד.

לבעיות ציפורניים בד"כ ניתן לראות תוצאות תוך פרק זמן של חודש-חודשיים. לבעיות שיער יש צורך ביותר סבלנות, זה קשור למחזורי הצמיחה.
ככלל, למוצר אין תופעות לוואי בעייתיות. עם זאת, כמו בכל מוצר כל גוף יכול לחוות אותו בצורה שונה. תופעה יותר נפוצה היא צביעה של השתן עקב קומפלקס B שנמצא במוצר. גם אני שמתי לב לזה.
שימו לב שהתכשיר המדובר הוא HSN100 ACTIVIT של חברת של ויטליטי. התכולה שלו מאוד עוצמתית ובמינון גבוה ותכשירים אחרים אינם מכילים את ההרכב הזה. לכן גם הרופאה שלי המליצה ספציפית עליו. ומשהו נוסף ששמתי לב, טבליות ויטמינים באופן כללי נוטות להיות קשות לבליעה, מרות לעתים. גם הטבליות של HSN100 גדולות אבל יש להן טעם וניל! וזה עושה הבדל משמעותי! הרבה יותר קל לקחת את זה!
איפה משיגים? 100HSN נמכר בכל רשתות הפארם, קופות החולים ובחלק מבתי המרקחת הפרטיים ובתי הטבע. המחיר הזול ביותר הוא בקופות החולים דרך הביטוחים המשלימים!
מינון מומלץ לבעיות שיער: חודש ראשון 3 טבליות ליום, חודשיים 2 טבליות ליום, שלושה  חודשים טבליה 1 ביום.
מינון מומלץ לבעיות ציפורניים: חודשיים 2 טבליות ליום, שלושה חודשים 1 טבליה ליום.



[1] J Dermatolog Treat. 2018 Jun;29(4):411-414. doi: 10.1080/09546634.2017.1395799. Epub 2017 Nov 9.  


7 תגובות:

  1. היי, מה שתיארת פה- לגבי הציפורניים- ממש תואם למה שקורה אצלי... האם צריך מירשם רופא? או פשוט להיכנס לרשתות הפארם- או בית טבע ולקנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תוסף ללא מרשם רופא. יש בפארמים וגם בבתי המרקחת של קופות החולים בהנחה (ראיתי בכללית למשל).

      מחק
  2. תודה רבה! מקוה שבאמת יעזור...

    השבמחק
  3. צריך לבלוע כמו כדור אוו זה כמוו סוכריות??

    השבמחק
  4. צריך לבלוע אותו כמו כדור או זה כמו סוכריות??

    השבמחק
    תשובות
    1. בולעים (אבל תמיד מרגישים קצת טעם אז נשארת ארומה של וניל)

      מחק
  5. כתוב על הקופסה פעם אחת ביום. וגם הציפוניים וגם השיער שלי חייבים שיקום, לקחת 2 ביום? וחוצמיזה זה כדור ענק וקשה לי לבלוע, ידוע לך אם אחצה ל2 זה ישפיע על האפקטיביות?

    השבמחק

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr