יום שישי, 22 בנובמבר 2019

"דוקטור עור" - מוצרי חורף

כחלק מהתמודדות עם היובש המעצבן, קבלו שלושה מוצרים של דוקטור עור שיעזרו לצלוח את החורף: קרם יום אנטי אייג'ינג Renew Or, שפתון טיפולי שיגן על השפתיים מהיובש והשמש החורפית, וחמאת גוף עשירה וריחנית.


ריניו עור Renew Or - קרם יום אנטי אייג'ינג
קרם יום לעור בוגר לגילאי 30+, המתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד נגד קמטוטים וקמטי הבעה ראשוניים של עור הפנים והצוואר. נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים שיעילותם מוכחת: חומצות אלפא הידרוקסי (AHA), חומצה גליקולית, חומצה מאלית וחומצה לקטית הידועות כמסייעות לזירוז תהליך חידוש העור, למראה עור חיוני וצעיר יותר. הקרם מכיל וויטמין E - נוגד חמצון המסייע להאטת הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ובנוסף, מעניק לחות מוגברת לשעות ארוכות והגנה מפני קרינת השמש SPF15. בסיס אידיאלי לאיפור.

הנסיינית שלי מספרת שהקרם נעים, מרקמו סמיך, ריחו עדין והוא נספג היטב. מומלץ!
מחיר: 150 שקלים ל- 50 מ"ל.
שפתון טיפולי Acu Or לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש (גם בחורף)
שפתון טיפולי המכיל ויטמין E. השפתון מסדרת Acu OR מעניק לחות אינטנסיבית לשפתיים יבשות וסדוקות ותחושת הקלה מיידית. שפתון אקו ליפ מכיל שמן אבוקדו עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים וחמאת שיאה להזנת השפתיים בנוטרי ויטמינים. השפתון מספק הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש והסביבה UVA / UVB  50+ SPF,.

אני כבר משתמשת בשפתון הזה קבוע. הוא גם נותן לשפתיים לחות וגם מגן עליהן מהשמש, שזה משהו שאנחנו תמיד שוכחים. החסרון היחיד שטעמו מעט מר אם הוא נכנס לפה, וזה יתרון וחסרון. יתרון כי אולי הוא ימנע מאיתנו ללקק את השפתיים כל הזמן, אחד הגורמים להחמרת היובש!
מחיר: 40 שקלים ל- 4.5 מ"ל.
טיפ מהדוקטור: ד"ר דב סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג 'דוקטור עור' מסביר כי כאשר משתמשים בהתמדה בשפתון לחות עם מקדם הגנה גבוה, לשפתיים יבשות וסדוקות, הנפוצות בעונות המעבר ובחורף, עשויים למנוע את השפעתם של גורמי סיכון המעוררים התפרצויות חוזרות של נגיף הרפס השפתיים (פצעי קור וחום). הלחות שבשפתונים, כדוגמת שפתון ACU OR של דוקטור עור המכיל SPF50+, מונעת גם את היובש והסדקים שבשפתיים, אך גם יוצרת 'אפקט קסם' נלווה מעצם שילוב מקדם הגנה גבוה מאוד ברכיביהם, ובכך עשוייה לסייע אף יותר בצמצום התפרצויות ההרפס למינימום".
חמאת גוף אנטי אייג’ינג
חמאת גוף עשירה בלחות, תורמת למיצוק העור ומעניקה תחושה נעימה וחלקה לאחר הרחצה.החמאה מועשרת בחומצה היאלורונית המעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית, פפטידים ותאי גזע ממקור צמחי המפחיתים את מראה הקמטים ומאטים את הזדקנות העור. עוד מכיל המוצר חמאת שיאה וקקאו, למראה עור חלק ונעים. החמאה כוללת את נוסחת ®DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

את הקרם הזה כבר ניסיתי בעבר ושיתפתי המלצה כשיצאה סדרת הסחלבים והוניל הטרופי.
מחיר: 32.90 ש"ח ל- 250 מ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr