יום שבת, 29 בפברואר 2020

מצעי פרקל של סוהם Soham - כותנה מצרית משובחת


מצעי פרקל של חברת SOHAM הישראלית הם מצעי איכות עשויים 100% כותנה ארוכת סיבים (כותנה מצרית) בצפיפות של 270 לאינטש. המצעים חלקים ואיכותיים תוצרת הארץ. אם התלבטתם לגבי מתנה לפסח, לעצמכם או למישהו אהוב, קבלו רעיון - מצעים איכותיים!

אני בחרתי סט מצעים בצבע Latte חלק מאתר האינטרנט של חברת SOHAM HOME המתמחה במצעי איכות: https://soham.co.il/products/percale-270
אני מזמינה שני סטים של מצעי בודד כי יש לנו מיטה מתכווננת הכוללת שני מזרונים ואנחנו לא מוותרים על שמיכה אישית.

המצעים איכותיים במיוחד, חלקים וצבעם אחיד בצבע בז'-אפרפר בהיר.
כשהגיעו המצעים הם נראו קצת בז'.

אבל הם כמו בקטלוג האתר בצבע אפור בהיר.

לחברת סוהם מגוון מצעי פרקל וסאטן איכותיים. המצעים של חברת סוהם  מיוצרים בארץ. החברה מאפשרת 90 יום נסיון על המצעים וניתן להחזירם בטווח זמן של עד 90 יום בהחזר כספי מלא!
כותנה מצרית
כותנה מצרית הינו כינוי  לזן מסויים של כותנה, הידוע גם ככותנה ארוכת סיבים(extra long staple) . כותנה זו תובענית לגידול ועיבוד, לכן מחירה גבוה משמעותית מכותנה רגילה, אך היא נותנת תמורה ברכות ללא תחרות, ברק טבעי, ועמידות יוצאת דופן לאורך שנים. מקורה בדרום אמריקה, אך היא זכתה לכינוי ׳כותנה מצרית׳ לפני כמאתיים שנה כאשר הובאה למצרים, גודלה שם בהצלחה רבה וייוצאה כבדי יוקרה לעשירי העולם.
צפיפות החוטים באריגים
ככל שהצפיפות גבוהה יותר - הבד ארוג מחוטים דקים יותר והמגע של הבד נהיה מעודן וחלק יותר. רק חוטים הנטווים מכותנה ארוכת סיבים יכולים להגיע לצפיפות חוטים של 500. לכן צפיפות החוטים הגבוהה מהווה אינדיקציה גם למגע הצפוי מהבד, וגם לאיכות הכותנה ממנו נטווה
אריגת פֶּרְקָל
אריגת פֶּרְקָל הינה אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים של מעל 200. בזכות אריגתם, מצעי פֶּרְקָל מאווררים מאוד, מה שהופך אותם לעמידים מאוד ולנעימים במיוחד לאנשים הסובלים מהתחממות בלילה.
מה זה כותנה סרוקה?
תהליך בו מסרקים את סיבי הכותנה עם מסרקי ברזל על מנת להוציא פגמים או אי-אחידויות. זן כותנה ייחודי זה הושבח גנטית במשך עידנים על ידי העמים העתיקים בדרום אמריקה (בפרו), על מנת להאריך ולעדן את סיביו ולהעניק לו תכונות המאפשרות טוויית חוטים דקים וחזקים במיוחד.

מידע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr