יום חמישי, 31 במרץ 2016

מוצרי טיפוח זהב טהור 24 קראט מבית ג'יוואגו

מוצרי טיפוח זהב טהור 24 קראט מבית ג'יוואגו בוורלי הילס הם חידוש שקליאופטרה ידעה עליו מזמן עכשיו גם אנחנו יכולות להנות מהם. המוצרים מכילים שמנים טבעיים ומרכיבים מנצחים כולל זהב טהור. ניסיתי את קרם עיניים זהב 24 קראט של ג'יוואגו והתלהבתי!

ההיסטוריונים מספרים על קליאופטרה שהיתה מורחת מסיכת זהב על פניה כל לילה על מנת לשמור על עור פניה צעיר, גמיש וקורן. כבר מאז היה ידוע על תכונות הזהב שעשה לאחרונה "קאמבק" והוא מככב בטיפולי הטיפוח העדכניים ביותר ווהיוקרתיים. הזהב מעניק לעור חיוניות וגמישות, מראה זוהר, בריא וקורן. בנוסף לזהב יש תכונה של הסתרת קמטים משום שהוא מחזיק את קרני האור.
מחקרים מראים שלזהב יש תכונות רבות והוא היפו אלרגי (לא גורם לאלרגיה) וכך התרחב השימוש בזהב בטיפולי וגם מוצרי טיפוח זהב טהור. סדרת  24 קראט מבית ג'יוואגו מכילה זהב טהור והרכב של שמנים צמחיים טבעיים בהם: שמן שקדים, שמן זית, שמן חוחובה, שמן זרעי חמניות, שמן נר הלילה, שמן נבט חיטה, שמן רימונים ועוד תמציות וחומרי טיפוח מומלצים.
בסדרת 24 קראט של ג'יווגו קרמי לחות ליום, קרמי הזנה ללילה, קרם עיניים, סרום, מסיכת זהב ותכשירי ניקוי.
ניסיתי את קרם עיניים 24 קראט מהסדרה. האריזה של הקרם יוקרתית וזוהרת בצבע זהב. הפתיחה ייחודית ובעיצוב מעניין כשהבקבוק עצמו כמיכל המזכיר כלי ממצרים העתיקה בקימוריו, בהחלט אלגנטי לשידת הטיפוח.

הקרם מכיל את השמנים הטבעיים של הסדרה. עוד יש בו חמאת שיאה ואלו וורה. בנוסף, יש בו כמה מרכיבים יחודיים כמו שמן קינואה, ותמציות זרעי ענבים וחמוציות המכילים ליקופן ויחס אידיאלי של אומגה 3 ו-6 ולקינוח גם חומצה הילארונית. שמנים ומרכיבים טבעיים אלו ידועים בתכונות שלהם שהם נספגים היטב בעור, נותנים לו לחות, מטפחים ומרגיעים ומעשירים אותו בויטמינים ובאנטיאוקסידנטים ונלחמים בהזדקנות.
השימוש בקרם נוח עם משאבה לכמות מדידה של קרם שמוציאה כמות עדינה מאוד המתאימה לאיזור העיניים. הקרם קל ונספג מהר. יש לו ריח ממש עדין ולא מבושם אבל נעים ביותר. מיד אחרי המריחה הרגשתי שהאיזור מתמצק וחלק מהקמטוטים הקטנים מיטשטשים. הכנסתי את הקרם לשגרת הטיפוח הקבועה שלי.
ג'יוואגו (Jivago) היא חברה בבוורלי הילס שהוקמה על ידי הישראלית אילנה ג'יוואגו. לא מזמן סקרתי את ההבושם Or Pur של ג'יוואגו, שהוא אחד הבשמים האהובים עלי. תוכלו לקרוא עליו עוד בכתבה בושם זהב טהור  Or Pur מבית ג'יוואגובוורלי הילס.

דויד ג'יוואגו משווק את מוצרי החברה בארץ.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr