יום חמישי, 18 באוקטובר 2018

אביזרי טיפוח השיער של ביוטיקייר לחורף BEAUTYHAIR MUSTHAVE

לקראת החורף עם הלחות המעצבנת והגשם שמקלקל לנו את התסרוקות, הצורך לייבש את השיער אחרי החפיפה שלא נקפא, צריך להצטייד בהתאם. אז למה לא לעשות את זה בזול. כל אחת תמצא מה שהיא צריכה בביוטיקייר ובזול. הנה כמה מהמוצרים לשיער שפותחים את החורף בביוטקיייר כמו: סרום ומסיכה בהתזה למניעת קרזול, מברשת להחלקה בפן, מברשות שונות ומסרקים לעיצוב וקוקיות קטיפה רטרו.
אביזרי טיפוח השיער של ביוטיקייר לחורף BEAUTIHAIR MUSTHAVE


אז מה מחכה בביוטיקייר (רמז: הרבה) וכמה זה עולה (כמובן שמעט)?

מוצרי טיפוח לשיער

בקטגוריית טיפוחהשיער תמצאו מוצרים כמו שמפו, מסיכות, שמנים, קרמים, סרומים ועוד. אפילו בושם לשיער. ביניהם סרום לשיער ומסיכה בהתזה.

 REFLEX סרום לשיערסרום מהפכני יבש ללא שומן המבוסס על סיליקונים נדיפים בעלי צמיגות נמוכה. ריסוס על שיער יבש, מונע קרזול והעשרת לחות השיער. השינוי מידיי. מחיר 10.90 ₪
מסיכה בהתזה  NEO- מסיכה טיפולית הנספגת לעומק סיב השערה, ללא צורך בשטיפה! בהתזה קלילה המסכה מאריכה את חיי צבע השיער, מונעת דהייה מוקדמת שלו, מנטרלת “שוונצים” ומתירה קשרים. מחיר 12.90 ₪

שניהם מורידים את הקרזול ונותנים לשיער ברק!

מסרקים ומברשות

בקטגוריית מסרקיםומברשות יש כל מברשת שחלמתן עליה. הנה כמה דוגמאות למברשות ומסרקים שימושיים במיוחד שכדאי להכיר.

מברשת להתרת קשרים עם ידית אחת –מברשת רכה במיוחד, בעלת המלצות של ספרים מקצועיים המעידים על סירוק מקצועי ונעים והתרת קשרים ללא בעיה . מחיר 10.90 ₪. נעימה במיוחד!
מברשת להחלקת שיער- מברשת מיוחדת עמידה בחום המיועדת לסירוק הצד הפנימי והחיצוני של השיער תוך כדי שימוש בפן או מחליק. המכשיר מיועד לאיסוף השיער בזמן ההחלקה ובכך לעזור לאחידות השיער שיהיה חלק.  מחיר 5.90 ₪ קל לשימוש ויעיל!
מסרק שפיץ – מסרק המיועד לפתיחת שבילים. בעל ידית מתכת צרה לעיצוב תסרוקות ולפתיחת שבילים מדוייקים בשיער. מחיר 1.90 אביזר החובה לאוהבות התסרוקות והצמות.

מסרק רחב שיניים עם ידית אחיזה – לקלות סידור וסירוק לשיער מתולתל. מחיר 2
מסרק "מזלג" מתכת לשיער מתולתל – יעזור בסירוק וסידור שיער מתולתל. מחיר 3.20
גומיות סקראנץ' -  הטרנד האופנתי של שנות ה90' חוזר , גומייה רחבה עשויה קטיפה, מתאימה למראה הקוקו הגבוה שטרנדי בעיקר בעונה הקרה . מחיר 1
ואם כבר יש אביזרי שיער, מה עם מראת לד טאץ'?
לעוד סקירות של מוצרי ביוטיקייר.

מידע

להשיג בביוטיקייר בסניפים ברחבי הארץ ובאתר ביוטיקייר.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr