יום שני, 17 בדצמבר 2018

קרם לחות של דרמלוג'יקה Skin Smoothing Cream – לחות ל-48 שעות!

קרם לחות Skin Smoothing Cream של דרמלוג'יקה Dermalogica מתמקד במתן לחות מכסימלית בפיזור אחיד לעור הפנים עם אפקט שמחזיק עד 48 שעות! שילוב של קשת של רכיבים מוגני פטנט שלוכדים את הלחות באופן יוצא מן הכלל שמאפשר לעור לשגשג.
קרם לחות של דרמלוג'יקה Skin Smoothing Cream – לחות ל-48 שעות!

כשקראתי את רשימת הרכיבים של הקרם הזה התפעלתי. יש כאן שילוב מרשים של צמחי מרפא מלחחים, מרגיעים, אנטיבקטריאליים כמו: תמצית אלוורה, תמצית זרעי ענבים, תמצית מלפפון, תמצית ארניקה, נטופית לבנה, קיסוס, סמבוקה, תמצית פרח תפוז מריר ועוד. לזה נוסף שתי נגזרות של חומצה הילארונית (ידוע כמעניק לחות), סכרידים, חומצה לנולינית, אוראה (UREA – לריכוך), ויטמינים וכו'. יש פה כמעט כל מה שיכול לפעול על העור ויותר מזה. המשמעות שלהם במונחים מקצועיים שיש פה פיטוסטרולים וליפידים צמחיים שהם מים טרנס אפידרמליים – בעברית פשוטה – מים שנכנסים בין התאים לשכבת האפידרמיס. זהו פטנט רשום של דרמלוג'יקה.

וחשוב מאוד לדעת מה אין בקרם – אין בו שום חומרים משמרים מזיקים כמו פראבנים, אלכוהול, צבעים וכו'.
היתרון של הקרם שהוא מעניק לחות ל-48 שעות בפיזור אחיד בשכבות העור. לחות משמעה הגנה לעור. הגנה נגד פצעים, שמירה על הפלורה הטבעית של העור – החיידקים הטובים. בנוסף, עור לח נראה טוב ושומר על גמישותו! ניתן לראות בהדמיה את הפיזור של הלחות על העור לאורך זמן.
אופן השימוש
למרוח ולעסות על פנים נקיות. מתאים לכל שעה ביום ולפי הצורך.
חוות דעתי
סמיך, חלק, נעים, נטול ריח ולא שמן. לא יכולתי למדוד את זמן ההשפעה שלו (ולא חיכיתי יומיים למרוח שוב) אבל כן הרגשתי כבר בשימוש הראשון בכך שהיובש שאני תמיד סובלת ממנו נרגע והפנים חלקות ונעימות בתחושה נהדרת שנשמרה לאורך זמן.
חסרונות?
לא מצאתי חסרונות, מעבר לכך שהקרם אינו קרם טיפולי פעיל (כמו קרמי אנטיאייג'ינג) ואינו מכיל מקדמי הגנה, כך שהוא משלים אותם ואינו מחליף אותם. החסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו מי שנוטה לאלרגיה לצמח כלשהו, כדאי לה לוודא שאינו אחד ברכיבי הקרם (הרבים).
על דרמלוג'יקה
דרמלוג'יקה Dermalogica הינו מותג הקוסמטיקה המקצועי המוביל ביותר בעולם בקרב דרמתרפיסטיות, רופאים במכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. כמותג ששם דגש על שמירה על בריאות עור הפנים, דרמלוג'יקה אינה מדברת בתבנית האופיינית המקובלת של יופי וזוהר בכך שהגדירה את הטיפול בעור כצורך בריאותי ולא כנושא קוסמטי. תכשירי דרמלוג'יקה נמכרים אך ורק במקום בו ניתנים ייעוץ מקצועי וטיפולי קוסמטיקה מקצועיים ע" מטפלים מוסמכים. תכשירי דרמלוג'יקה פותחו במכון המחקר הבינלאומי International Dermal Institute, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.
מוצרים מומלצים נוספים של דרמלוג'יקה: קליר סטארט תכשירים לאקנה, פילינג Rapid Reveal Peel פילינג עוצמתי מבוסס חומצת פירות.
מידע
Skin Smoothing Cream, 50 מ"ל, מחיר: 252  ש"ח
את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספא של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30. או באתר:  www.dermalogica.co.il
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr