יום שישי, 5 באוקטובר 2018

מגוון מוצרי עיניים של גאיה קוסמטיקס – עכשיו במבצע ב-49 ש"ח

מגוון מוצרי העיניים של גאיה קוסמטיקס במבצע במחיר של 49 ש"ח בלבד עד ה-20.10.18. בין המוצרים ניתן למצוא: מסקרה, צלליות (מינרלית, אפויה, דחוסה, לגבות), מברשת צלליות ומסיר איפור לעיניים. דוכני גאיה נמצאים בקניונים המובילים. מוצרי האיפור איכותיים וטבעיים ולא נוסו על בעלי חיים.
מגוון מוצרי עיניים של גאיה קוסמטיקס – עכשיו במבצע ב-49 ש"ח


לא מזמן סיפרתי על מבצע הקיץ של 3+3 של גאיה קוסמטיקס. אז הצטיידתי במסיכת קולאגן, מייקאפ בייס, מייקאפ מינרלי וליפסטיק אודם מינרלי. ניצלתי את ההזדמנויות האלו להתאפר במקום על ידי דיילת היופי ולהתנסות במגוון מוצרים שהוזכרו בכתבה כך שעכשיו ידעתי כבר מה אני רוצה. הפעם המבצע אינו דורש רכישה גדולה ומאפשר להתנסות במוצרים במחיר קטן יחסית. ולי זו היתה הזדמנות להצטייד בעוד מוצרים שעדיין לא ניסיתי. אגב, לפני כשנה הצטיידתי בפריימר, תוכלי לקרוא על הלוק שעשיתי ועל המוצרים האלו כאן. ואני חוזרת למוצרי העיניים שבחרתי הפעם.

מוצרי עיניים של גאיה

צללית אפויות

צלליות אפויות הן דחוסות יותר ובעלות פיגמנט חזק במיוחד. הן מגיעות במגוון צבעים מהממים (צילמתי כמה). הצבע שבחרתי אפור כהה בעל ברק מנצנץ. מסומן B11. במבצע 49 ש"ח במקום 112 ש"ח.


מסקרה 

מסקרה מלאת לחות שמבוססת על שמן קיק (באנגלית Castor oil). היא מאוד נעימה לשימוש ונמרחת היטב תודות לבסיס השמן וגם בזכות המברשת הקטנה והשובבה שיש לה הרבה סיבים פלסטיים שמפרידים היטב את הריסים. בנוסף לכך, שמן הקיק מעודד צמיחת שיער ויעזור לשקם את ריסים שנשרו. המסקרה מגיעה בגווני כחול ושחור. אני לקחתי שחורה. במבצע 49 ש"ח במקום 112 ש"ח.


מברשת צלליות

מברשת צלליות מסומנת B11 . מברשת מעוגלת קטנה להנחת וטשטוש צלליות. המברשת עשויה סיבים סינתטיים ולא מן החי. במבצע 49 ש"ח במקום 150 ש"ח.

זו רק אחת מהמברשות בגאיה. יש עוד הרבה סוגים. נשאיר משהו לפעם הבאה...


עוד במבצע תמצאו מסיר איפור לעיניים ומגוון סוגי צלליות שונים.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

מידע

אתר גאיה לרכישה ישירה, משלוח חינם ברכישה מעל 150 ש"ח.
המחירים לפני הנחה: מסקרה112 ש"ח, מברשת צלליות  B11 150 ש"ח, צללית אפויה אפורה כהה BK11 112 ש"ח.
המבצע עד ה-20.10.18 או עד גמר המלאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr