יום שני, 18 בפברואר 2019

סדרת Genesis Digital Age של ד"ר פישר להגנה מקרינת אור כחול

סדרת Genesis Digital Age של ד"ר פישר מגנה על העור מפני קרינת אור כחול (Blue Light) הבוקע מהמסכים: הסמארטפון והטאבלט, המחשב, הטלויזיה, תאורה מסויימת וגם השמש. קרינת אור כחול (נקראת HEV) חודרת לעומק שכבת הדרמיס של העור בדומה לקרינת UVA וגורמת לתופעות שונות, כולל הזדקנות העור. הסדרה כוללת קרם יום לעור רגיל-יבש, קרם יום לעור מעורב-שמן , קרם לילה משקם ופריימר סרום שכולם כוללים רכיב טבעי וייחודי להגנה ושיקום המופק מקקאו.
סדרת Genesis Digital Age של ד"ר פישר להגנה מקרינת אור כחול
סדרת Genesis Digital Age של ד"ר פישר להגנה מקרינת אור כחול


קרינת אור כחול HEV - High Energy Visible Light

קרינת אור כחול, הנקראת High Energy Visible light או בקיצור HEV בעלת יכולת חדירה לעומק שכבות העור בדומה לקרינת UVA – לשכבת הדרמיס. היא נפלטת מהשמש (אחד מאורכי הגל). הבעיה שהיא גם נפלטת מכל המסכים שאנו מולם כל שעות היום ובתוך הבית, כך שאנו חשופים להזדקנות מוקדמת וזקוקים להגנה גם בתוך הבית ולא רק בחוץ!
קרינת אור כחול גורמת גורמת ליצירת רדיקלים חופשיים מזיקים  הגורמים לנזקים בעור ולהזדקנות מוקדמת של העור המתבטאת ברפיון עור, מראה עייף, קמטים, קמטוטים, כתמי עור וירידה בגמישות העור בדומה לקרינת קרני השמש אותן אנו מכירים. אגב, היא גם גורמת נזקים לעיניים ופוגעת בייצור הורמון השינה המלטונין ולבעיות שינה.

הגנה מאור כחול

אם תבדקו בסמארטפון, תמצאו שיש לכם Blue Light Filter אותו כדאי להפעיל בערב לפני השינה על מנת לצמצם את הנזקים להפרעת השינה ולעינים. המסך יראה לכם צהבהב. אבל זהו פתרון מצומצם ונקודתי. אנחנו צריכים גם להגן על העור והסדרה החדשה של ד"ר פישר מיועדת בדיוק לכך (מעבר לטיפוח העור שהיא מקנה בדומה לסדרת Genesis כולה) היא מכילה את רכיב Blumilight.

 Blumilight™חומר הגנה טבעי

Blumilight™ הוא קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו הלבן (Criollo Porcelana) מזן מובחר ונדיר שמקורו בפרו. רכיב זה בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית אינטנסיבית במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים מזיקים הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לאור הכחול.  בנוסף, הקומפלקס מסייע בצמצום ובטשטוש מראה הקמטים והקמטוטים ובשיפור מרקם, גמישות ומראה העור, למראה עור בריא וצעיר יותר.
הרכיב נבדק במעבדות מובילות בצרפת ונמצא מסייע בהפחתת ייצור רדיקלים חופשיים מזיקים, ROS (Reactive Oxygen Species). בנוסף, בבדיקה קלינית בקרב נבדקים שנחשפו למכשירים דיגיטליים נצפתה הפחתה ניכרת במראה הקמטים והקמטוטים ושיפור במרקם העור.

סדרת Genesis Digital Age


סדרת Genesis Digital Age מעוצבת כמו תכשירי Genesis אך בשילוב הצבע הכחול שרומז על הייחודיות שלה בהגנה מפני האור הכחול באמצעות רכיב ה Blumilight™. בנוסף, יש בסדרה את הרכיבים הפעילים לטיפוח העור:
·         Aquaxyl - רכיב חדשני המעניק לחות אידאלית ומסייע בשמירת מאזן הלחות של העור.
·         חומצה היאלורונית המעניקה לחות אופטימלית לעור ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר.
·         מי ים המלח ופרו-ויטמין B5 להזנה וריכוך, לסיוע בחידוש העור ולשמירה על גמישות ולחות העור.
·          ויטמין E – אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים.
·         מסנני קרינה – בנוסף על מסנן האור הכחול, בקרמי היום יש שילוב ייחודי של מסנני קרינה מאוזנים בתקן החדש המגנים נגד  UVA+UVB+IR+HEVביחס אופטימלי. ניתן לקרוא עוד עליהם בכתבה שלי על אולטרסול ספקטרום.
כל תכשירי הסדרה נבדקו דרמטלוגית, סנסיטיב, ללא פראבנים. מחקר דרמטולוגי של מריחה של חצי פנים (וחצי פנים תכשיר אחר) הוכיח את יעילותם בשיפור מראה ומצב העור.

תכשירי סדרת Genesis Digital Age

קרם יום מגן לעור רגיל-יבש לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, SPF30. מועשר בחמאת שיאה ושמן שקדים.

קרם יום מגן לעור מעורב-שמן לעור הפנים, הצוואר והמחשוף , SPF30, Oil Free ונון-קומדוגני, מכיל תמצית קמומיל ואלוורה ואצת ים לאיזון הפרשת הסבום.


קרם לילה משקם לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, לכל סוגי העור.
פריימר סרום, לעור הפנים, הצוואר והמחשוף  OIL FREE, מתאים גם כתחליף לקרם לחות לעור מעורב-שמן.
הסדרה מעוצבת יוקרתית עם מגע של כסף. הבקבוקים הלחיצים נוחים לשאיבת כמות מדודה וללא זיהום התכשיר. התכשירים נעימים ומבושמים קלות, אני כבר משתמשת בסדרות הקיימות של ד"ר פישר ולא הרגשתי תחושה שונה משמעותית לא במרקם ולא בריח הקרם, מבחינת ההרגשה המיידית הוא נספג טוב, מבושם קלות ונעים. לדעתי יש צורך לשלב את המגן בשגרת הטיפוח הקבועה. תוכלו לקרוא עוד על מוצרים של Genesis בכתבה על ג'נסיס ליקופן.

מידע

ניתן להשיג ברשתות הפארם
מחיר מומלץ לצרכן: 159.9 ₪ | מחיר השקה: 99.9 ₪  
גילוי נאות: הייתי בהשקת הסדרה וקיבלתי אותה לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr